IZ Jupiter 3-01 (korviga), 1980
#1

Mul on IZ Jupiter 3 \"üleminekumudel\" st. et natuke on jupiter 3-e ja natukene on jupiter 4-a. Värv kah roheline. Latern jällegi vana, spidokas laterna sees. Sadula nahk on vahetatud. Passis ja küljekarpidel Jupiter 3. Raami ja mootorinumber klapivad. Kunagi oli minu vanaisa oma siis. Korv on Jupiter 4-a oma. Klaas ja korralikud nahad puudu.
Lingid vananenud

2005 suve alguses värvisin tsikli üle, korv jäi värvimata. August 2005 tegin korvile uue põhja poltkinnitusega(keevitust pole). Praegu on mootor laiali ja iga hetk peaks tulema puuduv parempoolne väntvõll. Kõik simmerid ja laagrid on vahetatud(v.a. kepsu). Veel ei tea, aga võib-olla on laadimises ka mingi viga sees.

Nagu viimase pildi peal näete, on esiamordid veits palju väljas, kui harkjala peal seisab. Kas see on normaalne? Kuigi nüüd tulid üldse amordid mingi 10 cm välja ja enam sisse ei lähe Sad


klaabu Kirjutas:selle mudeli nimi on Jupiter-3-01. esiporikas, karbuss, summutid ja tagaamordid olid uue mudeli omad, muu vana. mootor oli forsseeritud 28 hj-ni, kuigi elekter ikka veel 6v. asendatud on sul sadul ja mootori vasak küljekaan. samuti on sul esiratas tõenäoliselt korviga sikli oma olnud kunagi.
Klaabu, nüüd tegin selle jaoks oma teema. Ehk oskad veel midagi pajatada selle kohta? Kas lenksu peal on lülitid õiged? Esiratas võib olla küll korvi oma, sest vahepeal ma midagi vahetasin ja üks kroomvelg on veel olemas. See oli vist enne korvi all. Edit: Kas esimesed suunatuled käivadki seal või on laterna juures ikkagi õige koht sellel mudelil?
Mis mootori forsseeringuks tehtud on? Kas see oleks õige sidurikaas? Vana link
Vasta
#2

ausaltöeldes olen siiani näinud sellel üleminekuvariandil siduri-piduri linki just selliseid, nagu oli vanal mudelil. sinul on siin uuema omad. samuti on gaasirutska samuti tehasepiltidel vana. samas tundub sinu gaasirutska olema uuema versiooni lihtsustatud variant (tulede lülitit pole küljes), mistõttu võib see ka vabalt õige olla. nende üleminekumudelitega selliseid asju ikka juhtub, et ühest selgust pole. tulede lüliti koos signaalseadmega on õige.

veel arutledes võivad ka lingid õiged olla, kui gaasirutska on originaal, sest vanad on madalamad ja ei mahu sinna ära. kummist käepidemed on uuema mudeli omad - kas selle üleminekuvariandi originaalvarustuses või mitte, jään praegu peast öeldes vastuse võlgu. eks ma saan asjalikumat juttu ajada siis, kui olen mõne pildi üles leidnud.

aga et sind veel veidi ärritada - kirjandusest on läbi käinud ka mudel jupiter-3-02, mis olen kohanud exportkataloogides. ise oma silmaga seda siklit näinud pole ja pildidki on suht viletsad. seega mingit konkreetset juttu ajada ei saa. nii et nende erinevate kompleksusastmetega üleminekumudelitega pole sugugi nii lihtne.

suunatuled ees peaksid sellel mudelil ikka tule juures olema.

ps. vaatasin piltidelt, kuidas sa sidurikoda mutri lahtikeeramisel kinnitasid. minu arust on lihtsam selline variant: siduri välimise ja sisemise osa nihkumise vältimiseks on hea kasutada paari cm pikkust polti, mis mõlemas olemasolevatesse hankidesse hästi kinni jääb. lihtne eemaldada ja samas üpris nihkekindel liide mutri lahti/kinnikeeramiseks, samas peab eemaldama vaid 2 siduriketast. kogu sidurikoja võib kinnitada mootoriketi ja hammasratta vahele paigaldatud kruvikeerajaga või siis sinu meetodil siduri taga olevat karteriauku ärakasutades (mida aga PS-il teha ei saa).
Vasta
#3

(04-07-2011, 17:40 PM)Sten Kirjutas:  Tere taas!
Kas silindrite alla on kõige parem tihend ainult silikoon või õliga immutatud tihendipapp või tihendipapp silikooniga? Ja kas silindri ja kaane vahele sobib õllepurgi plekist tehtud tihend?

aga miks mitte osta originaale? kuna neid on ju saada, vanas rahas oli terve mootoritihendite komplekt 75 krooni. Jääb muid tihendeid ja simmereid ka tagavaraks.

aga muidu alla papp, peale kõlbab õllepurgist teha küll. Pea peaks ilma tihendita ka töötama (mul endal sama ratas, pole nüüd paar aastat lahti kruvind pead, aga mul polnd ka seal all midagi). Ja töötab

Vasta
#4

(04-07-2011, 17:40 PM)Sten Kirjutas:  Tere taas!
Kas silindrite alla on kõige parem tihend ainult silikoon või õliga immutatud tihendipapp või tihendipapp silikooniga? Ja kas silindri ja kaane vahele sobib õllepurgi plekist tehtud tihend?

Silindrite alla tihendimaterjalist tihend, 0,5mm on piisav, silikoon pole vajalik kui pinnad korras on, õliga immutamine samuti ülearune.
Silindri ja silindripea vahele ei soovita õllepurgist tihendit, õllepurgi plekk on minuarvates liiga..kuidas nüüd öelda - jäik.
Seal võiks olla natukene pehmemast alumiiniumist tihend, mis võtab pea ja silindri vahel õige kuju.
Valimis remontkomplekte ka tõesti saada, hind 10€ kandis.

s


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne