Mootor pooleks.
#1

Kuigi tavaliselt püütakse mootoreid ikka suuremaks ja võimsamaks meisterdada, siis tänu mõõtude klapitamisele tuli minu sõbral hoopis mootor pooleks lõigata ja seda sõna otseses mõttes. Fordi 1,6l diiselmootori lõikas ta kahesilindriliseks ja paigutas selle traktorile TZ 4K 14. Kogu selle töö võttis ta ette seetõttu, et traktori enda mootoril olid tema paremad ajad möödas.
http://www.upload.ee/gallery/4578/_fordi...id=1019487
Nüüd ka masin töötamas.
http://www.youtube.com/watch?v=Wn8bF_1Cn5c
Kes mootoreid on remontinud peaksid sellist tööd oskama hinnata.
Vasta
#2

Kuidas vibraga lood on? Kahese käik pole nii ühtlane, kui neljasel mootoril.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#3

Tubli töö!
See muide vana trikk. Olen ühe lugupeetud vanatehnikaharrastaja juures näinud pooleks tehtud Ford T mootorit. Sama asja kohta on mul kusagil 30-ndate Popular Mechanicsis artikkel. Miks tolajal nii tehti? Kriisiaastad ilmselt.

Tervitab Veteran.
Vasta
#4

Tehnilised detailid oleks ka huvitavad Smile kui keegi viitsiks kirja panna.

Kuidas uuel mootoril jõudu on võrreldes vanaga töö tegemise juures? Tühjalt veereb küll, nagu video pealt näha.
Vasta
#5

Kõrgsurvepumba kaks väljundit: kas need lähevad ülevoolu või on pimedad ees? Kui pimedad, siis kas puruks ei löö? Pildilt ei saanud aru. Või on nukid maha käiatud?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#6

Katsetasin ka kunagi sellise asjaga. Mootor jääb ikke "lonkama". Vaja oleks tasakaalustusvõlli. See aga läheks juba liiga keeruliseks. Traktorile käib ikke. Ega selle trakatsi originaalmootor ka väga sujuv pole.
Igastahes tubli ettevõtmine. Cool
Vasta
#7

Aavu, tundub et Miilitsa sõbra mootoril soliseb puuduvate silindrite oma paaki tagasi. [Pilt: pool%20Fordi%20mootorit.JPG]
Vasta
#8

(06-02-2011, 23:18 PM)metsakohin Kirjutas:  Kuidas vibraga lood on? Kahese käik pole nii ühtlane, kui neljasel mootoril.
Kuidas selle diisli tööjärjekord on? Vahest oleks ta ühtlasemalt töötanud kui näiteks oleks 2. ja 3. silinder alles jäetud? Toungue Tehniliselt muidugi palju problemaatilisem ülesanne.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#9

Neljataktiline R2 on mehaanilise tasakaalu (90/180/360/X kraadi väntvõll) ja süütejärjestuse (ühtlane/ebaühtlane) poolest alati kompromiss olnud, mistõttu neid kaasajal ilma tasakaalustussüsteemideta suurt ei toodeta.
Antud juhul on valitud 180-kraadise väntvõlliga parem tasakaalustatus ja mootori kehvem tööühtlus (ebaühtlane süütejärjestus 180/360 kraadi).
Vasta
#10

Mahno kahtles masina jõus, olen kokku puutunud nutulauluga, et selline orig. mootoriga traktor ei jõua hooldusniidukit tõmmata, kusjuures üks neist oli kannis uus, vaadake siis 0,5 e kahesilindrilise tööd metsaveol:
http://www.youtube.com/watch?v=8rdH9GY-xks
Smile
Vasta
#11

Ei mina kahelnud...mina küsisin.

Tublid mehed, suure tööga olete hakkama saanud.
Vasta
#12

Video pealt tundub et ka terve mootor oleks (vist) ära mahtunud? Või siis oleks mootor juba taguosa liiga üles kaaluma hakanud?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#13

Valgustan veidi- see mootor pärineb avariiliselt sõiduautolt, plokist väljaulatuv osa oli ära niidetud. Ääremärkus: mehed sellise asjaga hakkama ei oleks saanud ja ise nii terveks jäänud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne