Postitused: 3,522
Teemad: 26
Liitus: Dec 2002
Maine:
39
Väga superilus auto!
Aga räägi tehtud töödest, tulevikuplaanidest ka. Masin originaalis või vähe jõudsama tehnikaga?
Igatahes palju edu tegemisteks!
Postitused: 3,633
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
tõsine töö ilusa masina kallal - ja tulemus on vääga kena!
kas keevitusel rammu vähe olnud või on teda tagasi hoitud? Maalritööd on pildiseeriast puudu - kui keevisjäljed on hiljem plekiga tasa lihvitud, on oht hilisemate mõrade tekkeks. Tehtud-nähtud kahjuks...
kui palju MantaA-d 5 tootmisaasta vältel tehti?
jõudu,
Teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 5,845
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Väikeasulas tehtud teetööde pärast ümbersõidul olles jäi selle masina tagaots lõunasektoris silma. Tore, kui auto taas elul.
Kust ta siiakanti jõudis?
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 195
Teemad: 5
Liitus: Apr 2002
Maine:
0
Tere.
Lihtsalt huvi pärast kuidas see Rekordi mootor sinna vahele ka istus - vaja palju ümber teha või piisas vähesega?
Ilus liikur ja kadedus närib.
MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Postitused: 625
Teemad: 49
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
10-02-2011, 20:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2011, 20:41 PM ja muutjaks oli
k2rpman.)
(09-02-2011, 23:57 PM)13piisab Kirjutas: kui keevisjäljed on hiljem plekiga tasa lihvitud, on oht hilisemate mõrade tekkeks. Tehtud-nähtud kahjuks...
hmm . sellist asja kuulen esimest korda
kuidagi pead sa ju pahtli ja värvi ka peale panema .
huvitav palju neid manta A-sid on eestis ?
2 vist ?
see kõnealune must , ja üks punane vrakk ?
Bmw 750 ILA Highline 1992
Postitused: 147
Teemad: 7
Liitus: Feb 2011
Maine:
1
huvitav palju neid manta A-sid on eestis ?
2 vist ?
see kõnealune must , ja üks punane vrakk ?
[/quote]
Tegelikult on see must hoopis tumesinine, aga see selleks. Umbes aasta tagasi sai ARK-ist küsitud et mitu sellist Mantat arvel on ja vastuseks oli 1 (minu oma).
Postitused: 624
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
Manta B kerega versiooni olen aastaid tagasi omanud. Lahe aparaat oli ja pagana mugav kaa.
Postitused: 625
Teemad: 49
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
10-02-2011, 23:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2011, 23:09 PM ja muutjaks oli
k2rpman.)
jap ega arvatavasti see vrakk ei ole kaua arvel olnud
http://www.auto24.ee/used/655070
Bmw 750 ILA Highline 1992
Postitused: 3,633
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
11-02-2011, 00:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2011, 00:34 AM ja muutjaks oli
13piisab.)
(10-02-2011, 20:40 PM)k2rpman Kirjutas: (09-02-2011, 23:57 PM)13piisab Kirjutas: kui keevisjäljed on hiljem plekiga tasa lihvitud, on oht hilisemate mõrade tekkeks. Tehtud-nähtud kahjuks...
hmm . sellist asja kuulen esimest korda
kuidagi pead sa ju pahtli ja värvi ka peale panema .
tugev õmblus tahab rohkem voolu. Kas paremat aparaati või julgemat nupuasendit. Kuula ikka tervet juttu, mitte üht lauset
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Kas Pärnus Kännu kohviku kõrval ka miskine Manta es seisnud? Tume...
Postitused: 147
Teemad: 7
Liitus: Feb 2011
Maine:
1
Oskab keegi teist ehk mõnda head ja soodsat kohta soovitada, kus saaks lasta istmeid parandada? Praegustesse on ajahammas paraku juba mitmed augud purenud.
Postitused: 147
Teemad: 7
Liitus: Feb 2011
Maine:
1
Pajataks siis mõne sõnaga sellest autost lähemalt. Auto sai leitud kunagi 2007 kevadel mobile.de-st, ausalt öeldes ei olnud ma sellisest mudelist nagu Manta varem midagi kuulnudki. Aga esimesest hetkest peale hakkas see mulle meeldima, hinnaks oli 1400€. Kuna kursavend oli kogenud autode ostja Saksast, siis tema hakkaski asja ajama ja varsti oligi auto käes. Kättesaades oli auto veel ka hulka träni täis laotud (mõlemad stanged, esi-ja tagatuled,suunatuled, kaks ust, kaks paremat ukseklaasi ja mõned plekid ja mingit pudi-padi veel). Kodus sai siis kohe lammutama hakatud. Viimane värvikiht oli tal must ja see oli vist rulliga peale kantud, samuti olid üle värvitud ka kõik kroomitud vidinad. musta alt tuli välja sinine värv, selle sinise all oli veel üks sinine ja selle all oli kollane. Plekitöödest oli kunagi kogu see ring juba vahetatud mida minagi vahetama hakkasin (küljekarbid, koopaääred, tagatiiva alumised ääred ja stange alune plekk), kuid ka need plekid olid juba läbi ja olid omakorda juba klaasriide ja pahtliga parandatud. Põhi oli selline, et sealt võis julgelt läbi astuda. Piltide peal ei näegi see olukord nii jube välja kui tegelikult oli. Sai siis relakas välja aetud ja hakkasin auklike juppe küljest lõikama. Klassivend Sven suutis kuskilt ka kõik vajalikud plekid tellida ja nii saigi neid külge tagasi keevitama (või õigemini situtud või munema) hakatud. Lõikamise ja keevitamisega sai vahelduva eduga enam-vähem aasta aega tegeletud. Kuna pahteldamise ja värvimisega ise ei tegelenud, siis sellest ei oska ma suurt midagi rääkida. Peale värvimist hakkasin siis autot uuesti kokku laduma, selle peale kulus umbes nädal. Ukseklaaside tihendid ja esiklaasi tihendi pidin saksast uued tellima sest vanad olid täiesti läbi ja kohapealt ei olnud neid võimalik leida, või vähemalt mina ei leidnud.
Kaks aastat tagasi sain vist kivi esiklaasi, igatahes hirmsa pauguga ta kildudeks lendas, Hakkasin siis uut klaasi otsima, said kõik suuremad klaasifirmad läbi helistatud, Manta B-le võis klaase osta nii palju kui tahad 800 krooni tükk, kuid Manta A-le ei olnud kuskil midagi pakkuda. Lõpuks siiski leiti kuskilt Soomest üks, 2500 EEKi.