Kolahunniku leiud
#1

Tere,
Kas on see kompressor mis anti 60-datel GAZ-51-le kaasa tööriistakomplekti?
[Pilt: 08167896999130.jpg]
[Pilt: 08167904775e24.jpg]
Kas see on tilguti, mida kasutati 40-datel meditsiinis?
[Pilt: 081679169285bb.jpg]
[Pilt: 08167923186abb.jpg]
[Pilt: 08167930773c37.jpg]
Mingi võrri mootor, 30-40-datest aastatest. Vahetaks selle DKW SB-350-ne spidmeetri ja seda ümbritseva pleki vastu.
[Pilt: 08167943957714.jpg]
[Pilt: 081679503bd4f7.jpg]
[Pilt: 08167937768b76.jpg]
Vasta
#2

Vastuseks - algus on suhteliselt jama, aga viimane asi ei ole mingi "võrri mootor", vaid tundub olevat NSU Z mudeli (või ZD) mootori karter koos väntvõlliga (175 ccm - 200 ccm). Ksf! Armex on juba selles eas ja vastava karastusega, et infarkt teda ei võta (ma väga loodan!), ksf! Gruppen jällegi nii noor, et tal on vara sellega tegeleda!) Ja minul on asi olemas, ahhaaa, ohhooo!
Ah jaa, veel - ise Sa oled "võrri mootor", lgp. Näkisepp!
Vasta
#3

(21-02-2011, 22:33 PM)kass Kirjutas:  Vastuseks - algus on suhteliselt jama, aga viimane asi ei ole mingi "võrri mootor", vaid tundub olevat NSU Z mudeli (või ZD) mootori karter koos väntvõlliga (175 ccm - 200 ccm). Ksf! Armex on juba selles eas ja vastava karastusega, et infarkt teda ei võta (ma väga loodan!), ksf! Gruppen jällegi nii noor, et tal on vara sellega tegeleda!) Ja minul on asi olemas, ahhaaa, ohhooo!
Ah jaa, veel - ise Sa oled "võrri mootor", lgp. Näkisepp!

ter,äitähh hr.Kass olen nõus kasvõi jalgratas olema,peaasi,et tasa sõuda ja kaugele jõuda,veel-kord ÄITÄH !
Vasta
#4

Olgu, olgu, Peeter! Aga tegu pole mingi mänguasjaga, mootor on võimeline minema tuuri kuni 4000 p/min! ja kiskuma kusagil 5 hj piirile - sõua siis veel tasa ja targu Toungue ! Ja jalgratas on ka insenerimõtte särav pärl, küsimus on selles, kas olla sepp ja kollektsionäär või jalgratas, vaat selles on küsimus, mitte kas olla või mitte olla? Rolleyes
Olen huvitatud veel infost, kas on karteril ka mingeid numbreid, näit kõhu all või vasakul silindri all? Äkki on tegu hoopis eriti haruldase Z251 mootori karteriga? Ja ka silindri kinnituse tikkpoltide vahelised mõõdud huvitavad väga!
Vasta
#5

Z on. (Käesolev on üleliigne tekst, et postitada esimene lause siinsest postitusest! Muidu tõbrik ei lase kirjutada seda: Z on.)
Ahsoo, tilguti on ilmselt loomaarsti varamust. Lehmale hea liitrike- paar sobivat ja mõistlikku lahust sisse tilgutada. Nt. sellel puhul, kui pärast poegimist jalgu alla ei võtaRolleyes S.t. ma olen assisteerinud samasuguse tilgutianumaga selle meetme läbi viimist. Kõigepealt jäme nõel kaelaarterisse nii, et verd joana välja purskab ja siis hakatakse seda voolikut nõela külge pressima. Nõrgemad assistendid sellejuures maanduvad näoli s**a peale aga ammutuntud tõsiasi, et s**ahais on kopsurohiToungue Samuti on sellist kopsikut mugav assistendi turgutamise ajaks püsti maha panna - too metallist alumine osa sobib selleks imehästi. P.S. ise toetusin lehma peale ja maoli maha ei vajunud, aga rõve oli ikkaCool
Vasta
#6

Minu silm seletab läbi hooratta miskit vaskset silti kirjaga... Mis seal kirjas on?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

Ei ole NSU vaid on Villers
Vasta
#8

Kompressor on siis Lp. Näkissepa käes....
Vasta
#9

(22-02-2011, 12:59 PM)Armex Kirjutas:  Ei ole NSU vaid on Villers

Eh, Arno, sam tõ villers!

Hoorattas-magneeto silt on Ruthard & Co, Stuttgart ja on ostukoost mis mootorivalmistaja NNNSSSUUUUU on juurge ostnud. Oli ka teise generaatoriga variant Z - mudelitel.

Muide, veidi aega tagasi oli see mootor mul kodus laua peal. Kiitus ksf! Näkisepale!

Vasta
#10

Niikaua kui kass ei olnud näinud oligi villers aga kajuks ta nägi ja nüüd on NSU,poleks näinud oleks saanud kassi närve säästsa.
Vasta
#11

(22-02-2011, 14:41 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Kompressor on siis Lp. Näkissepa käes....

tere taas,see komressor toimis niimoodi,et üks küünal keerati mootoril maha ja see-samane riistapuu keerati küünlaauku ja mis muud kui mootor tööle ja õhk suruti aoto kummidesse,ahjaa seal kus need tihedad augud,nende taga kumm seib mis surutakse õhu survel vastu neid auke,õhk läbib kummiseibi keskelt olevast august otsikuni välja,kui kolb mootoris lõpetab surve ja alustab imemist siis kummiseib vabaneb sõelaukudest ja tõmbab silindrisse lisaõhku. Selle riistapuu keere on ümber tehtu mosse küünlaaugu mõõdule.
(22-02-2011, 11:09 AM)gruppen Kirjutas:  Z on. (Käesolev on üleliigne tekst, et postitada esimene lause siinsest postitusest! Muidu tõbrik ei lase kirjutada seda: Z on.)
Ahsoo, tilguti on ilmselt loomaarsti varamust. Lehmale hea liitrike- paar sobivat ja mõistlikku lahust sisse tilgutada. Nt. sellel puhul, kui pärast poegimist jalgu alla ei võtaRolleyes S.t. ma olen assisteerinud samasuguse tilgutianumaga selle meetme läbi viimist. Kõigepealt jäme nõel kaelaarterisse nii, et verd joana välja purskab ja siis hakatakse seda voolikut nõela külge pressima. Nõrgemad assistendid sellejuures maanduvad näoli s**a peale aga ammutuntud tõsiasi, et s**ahais on kopsurohiToungue Samuti on sellist kopsikut mugav assistendi turgutamise ajaks püsti maha panna - too metallist alumine osa sobib selleks imehästi. P.S. ise toetusin lehma peale ja maoli maha ei vajunud, aga rõve oli ikkaCool

tere,äitäh info eest,mul tekkis alul kahtlus,et see vet. valdkonda kuulub sest ma polnud Deuts Reih padendiga sellist riistapuud näinud,nõuka ajal olivad need veits robustsemad,seepärast ma selle ka med valdkonda panin-ilus kätetöö. Äitäh vastajatele.
Vasta
#12

(21-02-2011, 22:33 PM)kass Kirjutas:  Vastuseks - algus on suhteliselt jama, aga viimane asi ei ole mingi "võrri mootor", vaid tundub olevat NSU Z mudeli (või ZD) mootori karter koos väntvõlliga (175 ccm - 200 ccm). Ksf! Armex on juba selles eas ja vastava karastusega, et infarkt teda ei võta (ma väga loodan!), ksf! Gruppen jällegi nii noor, et tal on vara sellega tegeleda!) Ja minul on asi olemas, ahhaaa, ohhooo!
Ah jaa, veel - ise Sa oled "võrri mootor", lgp. Näkisepp!

teemast küll välja, aga tekkis küsimus, mis see ksf! tähendab???
Vasta
#13

tere,ksf peaks vist tähendama KAASFOORUMLANE.
Vasta
#14

(23-02-2011, 11:46 AM)näkisepp Kirjutas:  tere,ksf peaks vist tähendama KAASFOORUMLANE.

Jah, nii on.

Võtsin siin kunagi ühendi ksf! poolnaljapärast kasutusele, kasutades eeskujuna üliõpilaskorporatsioonides kasutuses olevat lühendit ksv!, mis tähendab kaasvõitlejat (ja tähendab tegelikult sama korporatsiooni teist liiget).

Miks üliõpilaskorporatsioonid oma lühendeid hüüumärgiga lühendavad, seda ma kahjuks ei tea - mõni pädevam korporatsioonide ajaloo uurija teab seda ehk pajatada...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#15

Pagan, siis olen selle ksf!-ga küll puusse pannud, mõtlesin hoopis midagi karmimat, umbes nagu k....i s..a f...t ! vms, piinlik lugu! Rolleyes

Aga lgp! teemaalgatajale veel siiski palve - kas oleks võimalik mõõta silindrikinnituse poltide vahekaugused?
Seda selleks, et:
1. Kui neid kaugusi ise mõõtsin, tegin ilmselt mingi väikese mõõtmisvea, küll mitte suure, ainult nii 1 - 2 cm vast...
2. Äkki on kaugused vahepealse ajajooksul muutunud?
3. Järsku on ka mootori omanik muutunud? Sad
Ette tänades ja takka kiites...
Vasta
#16

(23-02-2011, 14:21 PM)valdo Kirjutas:  Miks üliõpilaskorporatsioonid oma lühendeid hüüumärgiga lühendavad, seda ma kahjuks ei tea - mõni pädevam korporatsioonide ajaloo uurija teab seda ehk pajatada...

Korporatsiooni sirkli e. vääntähe (vt nt Vironial on sümboolika koos sirkliga eraldi välja toodud http://www.vironia.ee/korp/symboolika) puhul on ühendatud Vivat crescat floreat corporatio X (Elagu, kasvagu, õitsegu korporatsioon X) algustähed ning hüüumärk, mis tähistab "in aeternum" ehk igavesti. Ma pakun, et ka teistesse lühenditesse peale korp! võis see hüüumärk tulla sedakaudu.
Vasta
#17

(24-02-2011, 14:22 PM)kass Kirjutas:  Pagan, siis olen selle ksf!-ga küll puusse pannud, mõtlesin hoopis midagi karmimat, umbes nagu k....i s..a f...t ! vms, piinlik lugu! Rolleyes

Aga lgp! teemaalgatajale veel siiski palve - kas oleks võimalik mõõta silindrikinnituse poltide vahekaugused?
Seda selleks, et:
1. Kui neid kaugusi ise mõõtsin, tegin ilmselt mingi väikese mõõtmisvea, küll mitte suure, ainult nii 1 - 2 cm vast...
2. Äkki on kaugused vahepealse ajajooksul muutunud?
3. Järsku on ka mootori omanik muutunud? Sad
Ette tänades ja takka kiites...
tere,poltide vahe laiuses 77-mm.pikkuses 75-mm. mootor mul kodu kapi pääl,jätkuvalt soovin vahetust DKV SB-350 spido ja seda ümritseva pleki vastu.
Vasta
#18

(25-02-2011, 10:49 AM)näkisepp Kirjutas:  tere,poltide vahe laiuses 77-mm.pikkuses 75-mm. mootor mul kodu kapi pääl,jätkuvalt soovin vahetust DKV SB-350 spido ja seda ümritseva pleki vastu.

Tänan väga! Siis ma ei mõõtnudki väga valesti.
Nüüd on nii, et soovin seda mootorit endale - maksku mis maksab, peaasi, et palju ei maksaks! Ja palun panna kapi pealt ära kappi, soovitavalt raudkappi!
Pagan, just siis, kui elu veidi naeratab ja lgp. Näkiseppaga mulle vajaliku mootori lausa koju saadab, just siis tuleb välja, et mul pole piisavalt palju ning piisavas sortimendis DKW spidomeetreid....
Palun tungivalt seda mootorit kellelegi teisele mitte anda, sest teistel pole sellega suurt midagi teha, aga on teatav kontingent mehi, kes katsub endale "igaks juhuks" "igasuguseid asju" soetada.

Vasta
#19

samas olen mina liivimaa kõige vaesem leerivendToungue (detailide arvu poolest) Võtkem rikastelt ja jagagem vaestele (s.t. nendele, kellel pole üldse karterit - aga taastatav silinder on, kuigi vist vale mõõt sellele karterile, või mitte? )! Cool
Vasta
#20

(25-02-2011, 14:26 PM)kass Kirjutas:  
(25-02-2011, 10:49 AM)näkisepp Kirjutas:  tere,poltide vahe laiuses 77-mm.pikkuses 75-mm. mootor mul kodu kapi pääl,jätkuvalt soovin vahetust DKV SB-350 spido ja seda ümritseva pleki vastu.

Tänan väga! Siis ma ei mõõtnudki väga valesti.
Nüüd on nii, et soovin seda mootorit endale - maksku mis maksab, peaasi, et palju ei maksaks! Ja palun panna kapi pealt ära kappi, soovitavalt raudkappi!
Pagan, just siis, kui elu veidi naeratab ja lgp. Näkiseppaga mulle vajaliku mootori lausa koju saadab, just siis tuleb välja, et mul pole piisavalt palju ning piisavas sortimendis DKW spidomeetreid....
Palun tungivalt seda mootorit kellelegi teisele mitte anda, sest teistel pole sellega suurt midagi teha, aga on teatav kontingent mehi, kes katsub endale "igaks juhuks" "igasuguseid asju" soetada.
tere taas,selle mootoriga võiks mingi kolm-nurk vahetuse teha,1)mina mootor Sulle 2)Sina midagi huvitavat Kukke Insule 3)Mina Tema käest spido detailid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne