10. Talveralli järelkaja
#21

Mõned pildid minu seebikarp-fotokast ka.

Võibolla kunagi panen 2. Lisakatsel tehtud onboard-videod ka üles. Kahjuks ilma helita ja mitte kõige paremad.

Vasta
#22

Siirad tänusõnad suurepärase ja väga hästi korraldatud ürituse eest. Mitte et selles midagi üllatavat oleks. Tänan.
Vasta
#23

Ka TV3 Uudistes oli juba eile meie üritusest juttu - http://www.tv3play.ee/play/241896/

Algus ca 26:00
Vasta
#24

Aitäh kõigile!

Team Transistor Transitiga nr 34
Vasta
#25

meiegi poolt väga suur tänud korraldajatele ja osalistele!

auto number 71 ehk Klounaadium jõudis ka ilusti koju, üllatuslikult pidas '66 aasta buss ilust vastu. iga kloun jõudis ka loodetavasti peaaegu tervelt koju ära. ainuke remont ralli ajal oli bensufiltri vahetus

tõsi, enne starti sõitsime ööbima rakverre... ja mõnisada meetrit enne ööbimispaika kadus ära sidur. seega saime teha ralli kõikse tavalisemat asja - öö enne starti kättpidi auto kallal. mootor maha, siduri kahvel tagasi painutatud ja natuke keevitatud, mootor peale. ja stardis me olimegi!

järgmine aasta jälle!


ps. kuna mina olin roolis ja klounid on pasunaga tunduvamalt osavamad kui fotoaparaadiga siis seekord meie poolt väga pilte ei ole ja ei tule

The existance of flamethrowers says that someone, somewhere, at sometime said "I need to set that thing on fire, but it's too far away."
---------------------------------
www.eastsidecustoms.eu
Vasta
#26

(27-02-2011, 23:38 PM)Jutulind Kirjutas:  Ka TV3 Uudistes oli juba eile meie üritusest juttu - http://www.tv3play.ee/play/241896/

Algus ca 26:00


Täpsem link http://www.tv3play.ee/play/241959/?autostart=true

Aga ekipaaz nr 30 tänab samuti valjuhäälselt korraldajaid, kohtunikke, kaasvõitlejaid, fotograafe, võõrustajaid ning autot, mis eeskujulikult selle 800km ilusti oma ülesande täitis Smile
Vasta
#27

Ekipaažide 745 ja 46 poolt samuti suured tänud korraldajatele, kaasvõistlejatele ja kõigile muudele asjaosalistele järjekordse meeldiva vanatehnikaürituse eest.
Tehnika pidas väga hästi vastu, tuuri pikkuseks kujunes 1238 km.
Vasta
#28

Priit & Co, täname!!!

Rada meeldis. Sel korral ei tundunud ohtu olevat, et kusagil SAKP-s ennast "lõhki" sõidame, pigem kippusime hilinema. Eks tulemustest paistab.

Tallinn-Tapa-Värska-Taebla trass jagunes kolmele päevale ja pisut üle 800 kilomeetrile. Inimkaotusi ei ole. Pühapäeva õhtul lõpuks kodutänavasse keerates kustus K-650 käigukast, viimased paarsada meetrit veeresin piinlikult slepis. Blin.

Madis ja Märt
Nr. 43

Vasta
#29

Ekipaaz nr 77 kaitsevärvi viltuse summutiga Opeliga tänab samuti korraldajaid. 830 km, paar piruetti, üks korralik vall (siinkohal tänaks rohelise Ford Taunuse juhti, kes meile küljepealt otsasõitu suutis vältida), rohkelt eksimisi ning tõeliselt nauditavaid Lõuna-Eesti teid hiljem jõudsime õnnelikult koju. Minu kui kaardilugeja jaoks oli üks meeldivamaid osasid tagasisõit Tallinnasse, mis kulges mööda vana-Võru maanteed, kusjuures piloodi suutsin selleks ajaks kõrvalistmele meelitada - sain ka käe valgeks lumistel küngastel lõbustemises.

Korraldajatele kiidusõnad Sport klassi organiseerimise eest. Lisakatsed olid huvitavad ning kui paar küsitavat kohta legendis kõrvale jätta, siis oli igati pingeline kulgemine. Mõnest ettepanekust järgmise aasta jaoks räägiks hiljem.
Vasta
#30

Tänud Priidule ja ta kolleegidele võimsa ürituse eest !!!

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
#31

Tubli-tubli! 5+!
Legend oli tõesti väga õnnestunud seekord ja trass väga huvitav ning maaliline...
Omadest vigadest saime u.40km lisakilomeetreid läbida aga muidu oli täiesti FUF-FUN-FUN!!!

Äitähh!
Vasta
#32

Ekipaaž nr 104 osales esimest korda ja jäime üritusega väga rahule. Kindlasti osaleme ka järgmine aasta !
Vasta
#33

Tere,
mõned pildid,tehtud autost nr.427
http://fotoalbum.ee/photos/TOMM7/sets/11...e=1&seek=3

JA SUURED TÄNUD KORRALDAJATELE!

Gaz m20 Pobeda
Vasta
#34

Ekipaaz nr 27 tänab korraldajaid ja osalejaid vägeva ürituse eest. Kilomeetreid sai läbitud nats üle 800, vahetatud sai ainult geneka rihm ja üks rehv.
Vasta
#35

Ekipaaz nr. 113 IZ-Mossel tänab korraldajaid väga vahva võistluse eest. Legend oli väga hasti koostatud, teed super põnevad ja parajalt libedad, toidud maitsvad, õhtune pidu lõbus..Smile
Auto ja meie ise pidasime kenasti vastu. Kokku läbisime 650 suurepärast km, alustasime ja lõpetasime Tartus.
Veelkordsed tervitused korraldajatele ja kõigile kaasvõistlejatele...Smile
Kohtumiseni aasta pärast...
Vasta
#36

Saabiekipaažil 56 on ka ainult kiidulaulu korraldajatele laulda ja sügav kummardus takkaotsa.
Meil, nagu mitmetel teistelgi "sportlastel", tekkisid paaris kohas legendi lugedes arusaamatused ja sellest tulenevalt ka veidi ringi ekslemist aga kõik lõppes õnnelikult.

Ruut & Herki-Sven
Vasta
#37

Juba kusagil vahetult peale Tapat tegime oma esimese pirueti. Seda lugesin ma rehvikontrolliks ja edaspidi teadsin rohkem arvestada. Järgmine üllatus oli vägev hüpekas - see tuli kuidagi nii ootamatult, et ei jõudnud põhjagaasigi lahti lasta. Ilmselt saime kõik rattad maast lahtiSmile Sõidult ei puudunud ka politsei valvas pilk- nimelt võeti meid rajalt maha. pärast veel arutasime, kas taheti niisama autot vaadata või ületasime kahekümmne alas näiteks kolmekümmnega kiirust. Kuna aga ülevaatus ja kindlustus olid okei ning politseiniku üllatuseks ka talverehvid all ning juht arusaamatult kaine siis lasti meid minema. Ja siis tuli põnev eksimus. Nimelt peale ühte KP-d kirjutasime ristsõnasse lahenduse ning panime täiega edasi, unustades sealjuures legendi vaadata, mille alusel oleksime pidanud paremale keerama. ja kujutage ette, täpselt 2,6km pärast tuli erikujuline ristmik, mis osutus hiljem täpselt samasuguseks ja täpselt sama kaugeks, kui oleksime KP-st õigesti sõitnud. Siis ma mõtlesin küll, et Piriit kurat kavalants on ikka kõige peale mõelnudSmile))
Lõunasel kiiruskatsel panime täie pasaga valli. Tundus, et rada läheb otse aga hoopistükkis oli parem kurv. Vältimaks nina purustusi, mis oleks võinud tähendada sõidu katkestamist, rammisime valli küljega.Ei tea isegi, kus mu silmad olid aga nii see läks. Et pealelõunast uinakut vältida otsustas mehis tagaistmel pilli mängima hakata. Sellest oli ka kõvasti abi. viimane katsegi möödus lausa pillimängu saatel - tasuks puhas raja läbimine.
Kokkuvõttes ekipaaž nr 87 poolt kiitus korraldajatele. Ja tõepoolest tuleb liituda eelkõnelejatega, kes legendi kiitsid - meie arust ka parim legend läbi aegade.
Kõige tüütum osa oli pühapäeval koju sõita- uni tuli hirmsasti peale ja see kõigist mööda kihutamine tüütas ka vastu Tallinnat lõpuks äraSmile))


Lugupidamisega,


Ida limusiin

PS. Järgmiseks aastaks on plaan millegi toredamaga tulla - kaks aastat mossega on piisav annus. Sellega seoses kuulub tänavune Mosse realiseerimisele.

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Vasta
#38

Ekipaas 81 tänab ka korraldaja onusi taaskordse hea ürituse eest.

Kaart ja kaardilugeja tegid suurepärast tööd. Ei eksinud kordagi Smile
isegi ristsöna sai korda seatud. Auto sai törst kannatada aga ei ole hullu kedagi.

Egas midagi muud kui et kohtume järgmisel aasta jälle Smile
Vasta
#39

Foorumi adminnid võiksid teha alagrupi "Uunikute Talveralli" ja sinna alla tõsta kõik teemad.

Aga natuke statistikat, Panime Androidi trackima rada ja sealt on näha ka siis meie seiklused väljaspool legendi. Kahjuks unustasime ähmiga seda kohe stardis teha ja hakkab peale mõni kilomeeter hiljem Sad
- Kokku läbisime siis natuke üle 444,72km
- Aega kulus 11h 3m 47s
- keskmiseks liikumisekiiruseks jäi ainult 41,2 km/h olenemata et enne Hinsat lasime 100-110km/h et graafikus püsida.
[Pilt: UT2011track.jpg]

KML fail SIIN
Google Maps kaart

Kui kellegil on parem soovitus kuhu KML sisse importida siis teretulnud, Google maps splitib selle juppideks.
Vasta
#40

Super.Priit & Co-le kestvad ovatsioonid püsti seistes. Rada oli ülimega lahe ning kogu üritus samuti.
Kuna sai liiga optimistlikult hinnatud pontiaci kütusekulu trassil pidime kahjuks vahepeal trassilt Haanja peale kütusejahile minema kus aga selgus,et selles toredas asulas bensukat polegi. Toredate külaprouade sõnul asus lähim bensukas Võrus. Nii "aeglaseid" liiklejaid pole mina veel maanteel näinud kui sellel haanja-võru-haanja otsal Big Grin Aga pärast rajale naastes olime loomulikult kaotanud suunataju ning järje legendis Big Grin Mingil hetkel nägime aga kastiga uaz-ikut ning punast muhku tuiskamas ning tekkis lootus. Siinkohal ka tänud metsaveerel puhkepausi pidanud RAF(sinise valgega) mees/naiskonnale kes meid lahkesti noodivihikus õigele järjele aitasid. Edasi läks lennates ning igalt pikemalt õhulennult maandudes ampsasid sumpa tagumised pütid tükikese maapinda endaga kaasa.
Järgmisel aastal kindlasti platsis. Loodetavasti juba Eesti koledaima kastikaga (61´ IHC)

Turistid nr.97

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne