10. Talveralli järelkaja
#41

Esimest korda osalemas ja emotsioonid on laes.Tänud korraldajatele. Paaris kohas sai tõsiselt rappa ka mindud. Järgmine aasta juba parema rehviga ja äkki siis vahel ka mootor, mis omab ka tõusudel jõudu edasiseks sujuvaks liikumiseks.



raigo@ uaz kastikaga.
Vasta
#42

Suured tänud korraldajatele ja ablilstele ka Gaz 21 tiimi teselt poolelt! Minu jaoks olid teed uued ja tõeliselt lahedad valitud! Korra sai auto ka hange otsa pargitud.
Ise jõudsin Garaazi täna hommikul kell kolm. Nimelt Värskas selgus, et plokikaane tihend on otsa saanud , sumpsist tuli suur tosooli-aurupilv ja mootoris õli asemel hall ollus. Peale mõningast mõtlemist lasin kaardilugejatel Sm. Idalimusiiniga koju sõita, ise jäin koos Helitehinkuga olukorda lahendama. Peale mõningast arupidamist võtsime nõuks sõita tossava autoga Võrru. Võrus läksime külla miilits Kapten Kanepile, kes aitas nõu ja jõuga meil auto korda teha. Vabandused ka tema pere ees mehe röövimise eest. Õhtul üheteistkümneks oligi remont tehtud ning tagasisõit võiski alata.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#43

päevapiltidega polnud endal mahti tegeleda rooli kõrvalt, aga paar klõpsu meie meeskonnalt siiski.

korra jäin ülevalt antenni kahjustavaid oksi liialt silmitsema ja asi lõppes kiirelt kraavis, millest aga omaenda vints ka kiirelt välja aitas. aga tänu sellele ajakulule sattusime õigeks ajaks ka paika, kus samas olukorras oli masin, kel enda vintsi polnud.

eks ainus nurin ongi nende puude aadressil, kes pahatihti häbamatult madalal olid ja ülaevaltpoolt muudkui kallale tahtsid tulla. Cool muidu aga oli erakordselt mõnus roolikeeramine, sellise aeglasevõitu masina jaoks just paras sõit.

[Pilt: IMG_7856.jpg]
[Pilt: IMG_7857.jpg]


raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
Vasta
#44

meite Vabade Inglite poolt suured tänud vägeva ralli ja otseloomalikult ka Blondiini eriauhinna eest Big Grin ega blondimat, kui mina, annab otsida küll jah Smile

igaljuhul peale töökojas jäuramist ja kõikide probleemide lahendamist (4 starterist ühe töötava kokkupanek kaasaarvatud), sain ma isegi Chevyga sõita paarkümmend kilumeetrit enne, kui keema läks öösel kella 2 paiku. kuna öösiti kell 2 minu blondiinsus magab, siis sai vastu võetud loobumisotsus tõdedes, et ma ikkagi ei meeldi sellele autole. kell 4 paiku jõudsime ööbimiskohta, kus mõned isegi said tunnikese magada. ma ei hakanud end magamisega väsitama ja nii saigi pühapäevahommikuse voodisseheitmise ajaks 46 tundi ärkvelolemist.

tänud, et meid siiski rajale lasti Smile liiguue autoga rallitada aga pole see ja seetõttu tegime alguse natuke kaasa, imetlesime tublisid võitlejaid, nautisime loodust, sõime kõhud punni ning siis läksime sanatooriumisse. mõned said siis taas paar tundi magada, aga magamine on nõrkadele.
niikaua kunas rajal olime, püüdsime kõiki hädasolijaid aidata, ikkagi Inglid ju, vabad.

Waide teenindus oli hämmastav! kogu selle kiirreageerimise juures suutsid neiud veel sõbralikult naeratada. super!

nagu juba traditsiooniks saanud, siis erilised tervitused Klõunidele+Jõumees Junnule.
ja kurat, see KRAZ oli ikka nii imeliselt kaunis, et pisar tuli silma! respekt rasketehnika meestele.

vidiit-vidiit,
Lind

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000
Vasta
#45

Nii, hakkasin seda segadust tekitanud juppi sportlaste legendis vaatama ja seal on mulle täiesti arusaamatud asjad sisse tekkinud! Ehk leht nr.3, mida ma olin sunnitud hiljem täiendma 30-märgi ja kiivrijutuga, on ennast "kuidagi ise" ära muutnud. Täiesti tühja koha pealt on jõeületusest üle silla saanud pööramine jõe peale??? Tegelikult on seal miskipärast läinud korraks ristid ja distantsid ühe astme võrra vahetusse. See on, kui teed raja valmis ja siis teed samale põhjale uue. Seekord sisi spordi oma. Eks on sellest kogemus - turismi Legend oli algusets lõpuni täpne ja "puuse" läks selle põhjal moditud spordi oma. Edit: ma tean ka, miks on nii juhtunud. Oli vaja ära mahutada lisandunud 5 ristmikujoonist ja seega turismi legendi "kokku suruda". Ja eks siis nii juhtuski, et jõeületuse võtsin omastarust maha aga joonised "hüppasid" teise ruudukesse... Täitsa minu viga.

Kuid vaadates Nymmiku tracki, siis olete ka niisama lihtsalt puusse pannud.
Kaks kohta, kus oled täiesti rajalt maas olnud, on kohe hommikul peale Prümlis tupikusse sõitmist ja siis oled sassi läinud. Kui ei ole ristmiku joonistatud, tuleb järgida peateed. Sest kes kurat seda teab, millal hiljem kuskil mõni tee lahti kaevatakse. Ristmik nr.15 oled keeranud paremale tagasi Amblasse aga oleks pidanud ju keerama vasakule.
Teine asi on siis leht nr. 3, kuskohas olete täitsa õige tee üles leidnud Rutikvere mõisa juurest, täiesti õigesti sõitnud Adavereni (seal vahel oligi see ristmik nr.46 "keera paremale jõe peale") aga kuna seal tõesti ei saa väga kaua kuhugile keerata, olete olnud sunnitud jõudma järgmise jooniseni 47 (turistidel 40) ja seal on asi juba absoluutselt täpne, mida mööda turistid kenasti Adavere vahelt läbi tulid. Aga Teie ei ole lihtsalt Adavere vahel ristmikku 49 üles leidnud (turistidel 42).

Aga olgu sellega, kokkuvõttes oli tore ralli ja lõpuks jõudsid kõik ettenähtud kohtadesse. Kes sportlastest kui "vanadest kaladest" ei suutnud "piisavat loomingilisust" kaardiatlasega üles näidata, sattusid üldse lambikohtadesse. Aga lõpuks jõudsid ju kõik ka õigetesse kohtadesse Big Grin
Vasta
#46

Tänud ka Team Granada 32 poolt. Orgunn oli üks parimaid ja kõik sujus üle ootuste hästi. Tundub, et meie tiim polnud ainus, kes magada ei viitsi, 11h enne starti polnud autol veel uksigi ees, kuna värv raisk külmaga ju ei kuiva... . Maksis see magamatus kätte kuskil kivi juures, kus oleks pidanud ära keerama, aga meie panime otse ja imekombel töötas legend ka valest sõites täpselt, kuni tuli jama... kokku vast 8km valesti. Aga lõpus oli rada lahe ja uni läind.
Samas tänud ka isand Korvimehele kes meil lahkesti oma"suvilas" ööbida lasi.
Järgmine tali jälle!!!

GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a
Vasta
#47

Tiimi nr.91 poolt Suured Tänud ja kummardused korraldajate poole! Superlahe üritus, nagu alati. Kõik sujus kenasti, oli ka paar pisemat eksimist, kuid need kuuluvadki ühe korraliku Talveralli päevakavva Smile
Korraldajatele Jõudu & Jaksu ka järgmiseks aastaks !


(28-02-2011, 17:49 PM)Cyllionu Kirjutas:  Samas tänud ka isand Korvimehele kes meil lahkesti oma"suvilas" ööbida lasi.
Järgmine tali jälle!!!

Äid lambaid pidada ju palju ühte lauta mahtuma Smile Tiim Granadale tänud hommikuse omleti valmistamise eest, mis oli oma tuntud headuses nagu alati.







`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#48

See koht, et "kui ei ole ristmiku joonistatud, tuleb järgida peateed", ajas meid ka segadusse, nii et keerasime paraja hooga kellelegi hoovi sisseSmile Pärast olime targemad.

Lõunapaus oli tõesti väga hästi organiseeritud ja isegi parkimist korraldati seal! Aga mis veel enam imponeeris, oli kiiruskatsetele saamise kiirus. Ei tea, kas asi oli meie hirmuäratavas välimuses, aga punkaritel igatahes õnnestus niimoodi alati starti saada, et ootama peaaegu ei pidanudki. Ja siinkohal tervitused Pühale Isale, kelle kohtunik enne kiiruskatset meie autost välja käsutasCool
Vasta
#49

(28-02-2011, 17:32 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Kuid vaadates Nymmiku tracki, siis olete ka niisama lihtsalt puusse pannud.
Kaks kohta, kus oled täiesti rajalt maas olnud, on kohe hommikul peale Prümlis tupikusse sõitmist ja siis oled sassi läinud.

See oli jah kaardilugeja kogenematus Big Grin ja karistus tal veel saamata. Smile
Vasta
#50

Aitäh Priit&co oli väga-väga tore!!! Kõik muu on juba eespool öeldud.
Vasta
#51

Priit, krt, a tulemused? Cool (OK, ise süüdi, et neid väga veel ei tia, sest panin aftekalt kaabet, aga enivei...)
PS Ralli oli vist peris raju - p.rse siiani mosse istmest kange Toungue
Aga lõpuks jõudsid ju kõik ka õigetesse kohtadesse Big Grin
[/quote]
no ja sellest "sajandi mõtteterast" ma üldse ei räägi Big GrinBig GrinBig Grin

Vasta
#52

(28-02-2011, 17:32 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Aga olgu sellega, kokkuvõttes oli tore ralli ja lõpuks jõudsid kõik ettenähtud kohtadesse. Kes sportlastest kui "vanadest kaladest" ei suutnud "piisavat loomingilisust" kaardiatlasega üles näidata, sattusid üldse lambikohtadesse. Aga lõpuks jõudsid ju kõik ka õigetesse kohtadesse Big Grin

Vanad kalad andsid enne starti oma kaardiatlase Ervin Lillele, kuna me arvasime et me olemegi juba nii vanada kalad ja meil pole atlast vaja. Tänu sellele polnud meil vähimatki õrna aimu kus me asume.Ja esimene eksimine oli metsas, kui me kuskile raie langile jõudsime. Jäime ees sõitva meeskonna juttu uskuma, et sealt läbi ei saa ja keerasime tagasi. Uue teekonna otsingule kulus oma tund, sai kõik tee otsad läbi sõidetud ja jõudsime uuesti samma kohta tagasi. Lõpuks läksime ise vaatama ja ikkagi sai sealt läbi, natuke kilomeetrid jooksid mööda, aga mingist ristist alates oli kõik paigas ja sõit jätkus. Teine segadus oli kuskil Adavere kandis. Ei tea kui kaua me seal veel seigelnud oleksime, aga õnneks jäime Priidule vahele ja saime vihje kus kohas kala on. Aga lõpuks jõudsime ka Adaverre. Seal olevat ka SAKP olnud? Meie seda ei näinud ja hiljem saime teada, et SAKP oli oma positsioonidelt juba lahkunud selleks ajaks.


Aia Racing
Vasta
#53

Ka ekipaaz 61 oma punase Muhuga elusalt Pärnus tagasi. Olles sellisel üritusel neljas kord (kaks eelmist korda küll Karupapa kaardilugejana) tundsin end sellel rallil tänu super ilmale, teedeoludele ja heale legendile tõelise turistina. Huvitav vahejuhtum oli kohe algul kui mingi küla oli omale keelumärgid ette pannud, need sai lihtsalt ära keeratud ja edasi sõidetud. Muidu nägime vaid möödakihutavaid rallitajaid, kes kippusid korduma. Algul aega üldse ei jälgind, kui aga 2-tunnisel lõigul sai huvi poolest kella vaadatud, selgus et hilinesime vaid mõned minutid. Nii, et päris huvitav oleks tulemusi näha.
Meie tiimi poolt sügav kummardus korraldajatele!

Minu tehnika: pildid
Vasta
#54

Ekipaaz nr 16 teeb ka sügava kummarduse korraldajate ees, legend lõunaosariikide teedega oli seekord eriti nauditav Cool
Suuremaid eksimisi ette ei tulnud ning kahju on ainult sellest et viimasel lisakatsel vall teepeale jooksis ja hea aja rikkus Big Grin
Hommikul oli meil raske ärgata ja bemaril veelgi raskem.
Siinkohal tahakski tänada kõiki kes aitasid nii nõu kui jõuga punast bemarit rallipohmaka unest äratada. Eriti suured tänud Granada teamile Smile
Vasta
#55

Fiat 500 piloot sai rallist sellise laengu, et siiani väriseb teki all! 38,8*CSmile
Olles 7.korda talverallil kaardilugeja, võtsin julguse kokku ja kirjutan ise. Meie seiklused samad, mis Villu 157-l. Tänan siinkohal kõiki lahkeid teedjuhatavaid Eestimaa taate jalgratastel!Smile
Miks mulle meeldib, et tehti sportklassidSmile saab rohkem auhindu jagada; piloodil paistis päris lõbus olevat.
Miks mulle ei meeldi sportklassidSad olime eraldatud rõõmsast rallirahvast; kuna legendi päeva esimeses pooles lugeda ei saanud ja ristsõna ka polnud, tundsin ennast suht "mõttetu mehena". Ja süda pole ühelgi rallil nii läikinud, kui seekord Toungue
Hommikusest vanast ja kobedast oli õhtuks järel vana ja kole, aga aitäh noormehele, kes mind siiski juustu ja kondoomi vääriliseks pidas! Big Grin

Cinquecento
Vasta
#56

Suur tänu üliväga vahva päeva eest korraldajatele ja kaasvõitlejatele.Täname ka fotograafi kes teisel katsel meile näitas kust rada läheb,kuna konkurendid olid tähistuse "kaasa võtnud".Kokku läbisime 812km.sellest 402 rajal.Meie pildid ka.
http://album.ee/album/523365/50266533
Vasta
#57

Tere kollegid!
Saab siis Citroeni tracking ka vaadata.
Priit, minu meeles veel ristmik 15 peaks olema parema ja 16 vasakule? Siis edasi läheb sujuvalt.
Fail kadus Sad
Panen linkiga.

.kml fail on SIIN
Vasta
#58

Mosserschmitt 777 lendas seekord hästi madalalt ja aeglaselt,sest eelviimase etappi alguses otsustas sidur saba anda ja niimoodi sai siis Haanjamaa mägedes julmalt raginaga käike sisse-välja raiutud.Tänu sellele,et kohtunikud lubasid viimase kiiruskatse lendstardist sõita,sai seegi läbitud ning õigeks ajaks Sanakas finiseeritud.
Remont juba käib järgmise ralli ootuses.
Suurimad tänud korraldustiimile.
Vasta
#59

Villu kirjutas:
Vanad kalad andsid enne starti oma kaardiatlase Ervin Lillele, kuna me arvasime et me olemegi juba nii vanada kalad ja meil pole atlast vaja. Tänu sellele polnud meil vähimatki õrna aimu kus me asume.Ja esimene eksimine oli metsas, kui me kuskile raie langile jõudsime. Jäime ees sõitva meeskonna juttu uskuma, et sealt läbi ei saa ja keerasime tagasi. Uue teekonna otsingule kulus oma tund, sai kõik tee otsad läbi sõidetud ja jõudsime uuesti samma kohta tagasi. Lõpuks läksime ise vaatama ja ikkagi sai sealt läbi, natuke kilomeetrid jooksid mööda, aga mingist ristist alates oli kõik paigas ja sõit jätkus.


[/quote]

Selle valeinformatsiooni levitamise pean häbiga enda peale vötma, sest mina olin see esimene mees kes üritas sealt läbi pääseda. Ees olid vaid ühed vaevumärgatavad söiduautojäljed ja lund suht palju, mingi hetk tundus et edasi läheb järjest hullemaks ja ei riskinud edasi liikuda. Siis üritasime tagasi tagurdada kuna ümberpüüramiseks kohta polnud, mil jöudsid sinna trobikond teisi vöistlejaid ja see jutuajamine aset leidis. Kuna näha oli et sealt tagasi saamine hakkab nüüd veelrohkem aega vötma siis otsustasime edasi siiski pressida, ehkki kartus oli mönesaja meetri pärast kinni jääda. Seda siiski ei juhtunud ja legend hakkas löpuks peaaegu klappima....lootsin et ju keegi ikka mulle järgi ka söidab sest nüüd ju jäljed ees....kellegi tel nr mul ju polnud.....

Indrek

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#60

Et kõik ausalt ära rääkida tuleb alustada sellest et juba 1 aasta ja 9 kuu vanune laps oskab äratuskella edukalt kinni panna. Selle tulemusena jäi SAKP kohtunike start Tallinnast natuke hilja peale ja nii me viimasel hetkel Adaverre jõudes avastasimegi et tegelikult ei ole meil halli aimugi kuskohas Adaveres me täpselt paiknema peaks Big Grin
Kiired kõned aitasid hädast välja ja positsioonile jõudsime ca 10 min enne esimeste võistlejate saabumist. Edasi kulges kõik juba rahulikult kuni Turistiklassi lõpuni mil hakkas tekkima kahtlus et Sportlaste legendiga peab miskit nihu olema - nimelt kell 11:24 saabus eelviimane Turist ning 11:46 viimane ja siis veel kell 12:00 tugevasti ära eksinud Volvo kellele Rihoga kahasse õige legendipunkti kätte näitasime ning siis saabus vaikus. Kella järgi oleks SAKP pidanud kinni minema 12:23 kuid ühtegi sportlast selleks ajaks veel saabunud ei olnud. Otsustasime et ootame täpselt 13:00-ni kuna järgmises punktis pidime olema 14:57 ja sinna oli vaid ca 140 km Smile
13:01 nägime tahavaatepeeglist olles ise juba oma positsioonilt lahkunud ka esimest (ja ainsat) sportlast kuid oli juba hilja. Seega esimesest SAKP-st said ainult Turistid karistuspunkte. Selle aga korvasime päeva teises SAKP-s kus suutsime end ca 1.5 km trassilt kõrvale üles panna ja kuna kohe saabus ka esimene auto (LC numbriga 40) siis arvasime et oleme õiges kohas. Kui aga järgneva 50 minuti jooksul meie juurde ühtegi autot ei sattunud ja Priit kõne peale küsis et "KRAZ-i ju ometi nägite, ta siin Hinsal kohal ?" Mõistsime et oleme vales kohas. Kiire konsultatsioon Rihoga päädus sellega et mina olin kaarti valesti vaadanud ja me asusime natuke eemal kohast kus me oleks pidanud olema. Ega midagi, tuhatnelja õigesse punkti teele ja hetkepärast nägime ka esimesi saabuvaid autosid. Seega päeva teine SAKP oli omakorda selline mille tulemusi said kirja ainult Sportlased. Seega õiglus võidutses.

Turist klassis võistlejatele 1 pisike märkus ka - kui te olete SAKP kohtunike vaatevälja jõudnud ja "pildil" siis on aeg kinni. Ja see kui Teil auto peale seda "ei käivitu" ja peatub 100 mtr enne kohtunikke tulemust enam ei mõjuta Smile Sportlased ei kippunud "trikitama" kuna nende juhendis selgelt kirjas et kohtunike vaatevälja jõudes läheb ka aeg kinni ja kui pärast seda enne AKP-d tahtlikult venitada saab automaatselt 20 KP lisaks.

Mõned SAKP klõpsud kah -
http://www.facebook.com/album.php?aid=279326&id=585337896&l=9777c7f3ae
http://www.facebook.com/album.php?aid=279331&id=585337896&l=56ee892e9a

Pean juba ette vabandama et klõpsud on tehtud pigem selleks et kellaaeg kirja saada ja seega on minu jaoks oluline olnud auto "esmanägemine" ja hilisem "numbriklõps" kui mingi fotokunstiline tase. Samas ega nad kõik ka ülikoledad tulnud ja kui keegi hea resolutsiooniga NEF tahab võib mulle teada anda.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne