52-e baasil vene tõstukile lääne mootor
#1
Lightbulb 

Tervist.

Tekkis siis selline plaan, et panna tõstukile diisel mootor.
Idee tekkis sellepärast, et masin on pidevalt käigus ja sööb kütet liiga palju. Uuemat väikest tõstukist poleks ka meil kasu, kuna on vaja suuremaid ja raskemaid asju pidevalt vedada mis tõstavad vahe sellel elukalgi tagumiku õhku.
Üks sepp lammutusest oskas rääkida et pannakse vahele vw või fordi diisel mootor, kuid kontakte ei õnnestunud kahjuks saada. Siit olekski küsimus suurele ringile: On kellegil selle teemaga kogemusi?
Vasta
#2

Lääne diisli paigaldamisel kõige suurem töö siduriga ja võimalik,et koda tuleb ise teha .Rebellas saadaval diislid mis peaksid otse ilma ümberehituseta käigukasti otsa istuma.
Vasta
#3

Kas lihtsam/odavam poleks see 52 mootor gaasiga tööle panna?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#4

(05-03-2011, 17:41 PM)muska71 Kirjutas:  Lääne diisli paigaldamisel kõige suurem töö siduriga ja võimalik,et koda tuleb ise teha .Rebellas saadaval diislid mis peaksid otse ilma ümberehituseta käigukasti otsa istuma.
Eks lääne diislitel on ju ka käigukastid küljes. Tuleb vahetada mootor käigukast ja tagasild korraga. Näiteks MB 508.


Vasta
#5

Üks lihtne aga kummaline küsimus. Nimelt on ju piiriäärsetest küladest saada "kütusekaupmeeste" käest 87 ja 93me. Täpset hinda ei julge pakkuda aga suvel maksin 93 eest kuskil 12 krooni ja madalama okaanarvuga kütus nagu 87vist on veelgi odavam.

Reaalsuses pole vahet kas su auto joob 15 või 25 liitrit tunnis kui liitrihind on sellevõrra odavam.

Hinnavahet jäädki tagasi teenima.

[/u]
Irw. Pidin lausa lisama,et lammaritega tegelemine on 2 otsaga asi. Isiklikult soovitan seal kaarega mööda käia ja otse eraisiku käest osta kuna tuleb soodsam.

Näiteks ta müüb sulle mootori X summa eest ja siis hiljem avastad et hulka nänni mida on vaja et mootor ka reaalselt töötaks on maha krutitud ning sama raha eest osta juba avariiline auto näiteks. Endal kogemus olemas MB sõiduauto näol kus sai uuritud mootoreid hinnaga 4500-7000 tükk aga juhtaju ja hulga muid sissepritse komponente oli puudu. Nende juurdeostmine läinuks maksma teise 5000 ära. Samas avariiline auto aga komplektne auto kuskil 20-25K. Rääkimata siis veel et mootori juurde kuulub jahutussüsteem,igastlõdvikud,roolivõim,genekas,püksid,õhufiltrikorpus,gaaasitross,juhtmestik jne jne.

Vasta
#6

Jutt käib ikka mitte korv- vaid kahvlitega töstukist ma saan aru, selle juures pole vast kiirusel suurt rolli.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#7

Traktori mootoritega ei puhu asi klaariks. Kui panna diiselmootor, siis peab kindlasti käima ka ekspertiisis ja ümber vormistama selle asja. Traktri mootoritel ei anna see tahmasus välja. Nii vähemasti olen aru saanud.
Loomulikult tuleb osta terve auto diiselmootori jaoks. Lähed Soome, ostad sealt ilma dokumentideta auto, sõidad kuusakoski värava taha, keerad oma vajaliku kabla kõik küljest ära ja ülejäänu annad metallihunti.
Vasta
#8

Ohh.....Smile
http://www.kuldnebors.ee/search/varuosad...uage_id=et



Midagi sellist ma pakun et on jutuks siin momendil, see ei ole auto ju

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#9

Pean ka oma lollust tunnistama. Mul oli silme ees GAZ52 baasil korvtõstuk.
Pane siis või Nati mootor. Toungue
Vasta
#10

Tere
Olen paigaldanud T40 mootori gas 51 asemele.Kuna T40 mootor oli pärit mingisuguse betoonisegaja pealt,oli ta koos sidurikojaga ja siduriga.Jätkasin kaks erinevat sidurivõlli kokku ja oligi siduri teema lahendatud.
Hiljem kasutades oli ainukeseks puuduseks see et T40 tühikäigu pöörded olid kõrgemad gas51 omad.Täpselt manööverdada oli raskem.
Siin oli teema lääne diislitest ,siis võivad veel kõrgemad pöörded segama hakata.
Kellel täpsem huvi siis tel.56565512
Vasta
#11

(05-03-2011, 18:55 PM)Gravity Kirjutas:  Üks lihtne aga kummaline küsimus. Nimelt on ju piiriäärsetest küladest saada "kütusekaupmeeste" käest 87 ja 93me. Täpset hinda ei julge pakkuda aga suvel maksin 93 eest kuskil 12 krooni ja madalama okaanarvuga kütus nagu 87vist on veelgi odavam.


tere,need vasakult saadud liitrid lõpevad üldjuhul ikka kohtutäituri juures,sest muutud lihtsalt ahneks ja hoolimatuks,see on inimloomusesse sisse programmeeritud.
Vasta
#12

Ma pole proovinud ,kuid kui panna T-40le MTZ pump ,kas siis ei saa kuidagi madalamatel pööretel korralikult seda mootorit käima? Omast kogemusest lihtsalt tean ,et MTZ mootor käis väga madalatel suht kenasti. T-40 samas madalatel pole jõudu ja väga raske on seda head madalate pöörete piirkonda reguleerida. Lisaks ma ei tea ,kuidas selle õlirõhuga on madalatel pööretel. Mul on korras mootor ja vähe töödanud ning rõhk väga hea kõigil pööretel.
Vasta
#13

(06-03-2011, 00:44 AM)Laurimetall Kirjutas:  Ma pole proovinud ,kuid kui panna T-40le MTZ pump ,kas siis ei saa kuidagi madalamatel pööretel korralikult seda mootorit käima? Omast kogemusest lihtsalt tean ,et MTZ mootor käis väga madalatel suht kenasti. T-40 samas madalatel pole jõudu ja väga raske on seda head madalate pöörete piirkonda reguleerida. Lisaks ma ei tea ,kuidas selle õlirõhuga on madalatel pööretel. Mul on korras mootor ja vähe töödanud ning rõhk väga hea kõigil pööretel.

tere,mul naabrimehel T-40-l mtz pump peal ja toimib nagu loom.
Vasta
#14

Mingi väike osa vene 5 tonnistest, kandilise kabiiniga tõstukitest väljus juba tehaseväravast T 40 diisliga. Üks säärane imeelukas ajab asju ära ka meie firmas.
Vasta
#15

(05-03-2011, 23:13 PM)_rein_ Kirjutas:  Siin oli teema lääne diislitest ,siis võivad veel kõrgemad pöörded segama hakata.

Diisli pöörded on ju ikka madalamad bensuka omadest.

Vasta
#16

(06-03-2011, 03:39 AM)zazik Kirjutas:  
(05-03-2011, 23:13 PM)_rein_ Kirjutas:  Siin oli teema lääne diislitest ,siis võivad veel kõrgemad pöörded segama hakata.

Diisli pöörded on ju ikka madalamad bensuka omadest.

Nii ja naa, ZMZ52 mootoril on maks võimsus 3200rpm juures, väändemoment 2500 juures, vähematel diislitel need numbrid praktiliselt samad. Ise sõidan 2,0D-ga, millel maks võimsus 54/66kw, sõidul 90-100 juures 2500-3000rpm ja TÜV kontrollib suitsusust 4600 pöörde peal... Veokadiislitel pöörded madalamal maks 2-2500.



Vasta
#17

Sellel 5 tonnisel tõstukil on käigukast vahel ja liiga aeglase kiirusega ei tohiks eriti probleemi olla. Pigem on probleem roolivõimendiga (tahab pöördeid saada). Kiiremaks tõstmiseks kah pöördeid vaja.
Vasta
#18

(06-03-2011, 00:44 AM)Laurimetall Kirjutas:  Ma pole proovinud ,kuid kui panna T-40le MTZ pump ,kas siis ei saa kuidagi madalamatel pööretel korralikult seda mootorit käima? Omast kogemusest lihtsalt tean ,et MTZ mootor käis väga madalatel suht kenasti. T-40 samas madalatel pole jõudu ja väga raske on seda head madalate pöörete piirkonda reguleerida. Lisaks ma ei tea ,kuidas selle õlirõhuga on madalatel pööretel. Mul on korras mootor ja vähe töödanud ning rõhk väga hea kõigil pööretel.

T-40 peal on reaspump küll aga seal on sees ka rasked vihid ja sätitud maks. pöörded ning kütusekogused. Kui uue russi (alates 80/82) pump peale panna otse, siis peaks oluliselt kiiremaks masin muutuma ja ühtlasi muutub oluliselt kiiremaks ka rõngaste-hülsside saamise vajadus (rääkimata kütusekulust ja pidevalt tahmavast suitsutorust)Smile
40-le sätitud reaspumbaga käib too mootor min. pööretel tõesti ühtlasemalt aga reaalne jõud tuleb ikkagi suurtel pööretel.

Vasta
#19

Tegemist on ikka kahveltõstukiga. Mootori hinnaklass jääb ikka 500-1500 krooni vahele. lammutusest osta oleks sulaselge lollus, kuna natuke otsimist ja saab sama hinnaga mis lammutusest mootori ,terve auto. plaanis polegi mingit uuemat mootorit otsida...piisab mingist 90a. passati v sierra mootorist(lihtne, töökindel ja odav)
Vasta
#20

(06-03-2011, 16:25 PM)moto-onu Kirjutas:  Tegemist on ikka kahveltõstukiga. Mootori hinnaklass jääb ikka 500-1500 krooni vahele. lammutusest osta oleks sulaselge lollus, kuna natuke otsimist ja saab sama hinnaga mis lammutusest mootori ,terve auto. plaanis polegi mingit uuemat mootorit otsida...piisab mingist 90a. passati v sierra mootorist(lihtne, töökindel ja odav)
tere,olen kuulnud,et peugoti diislit on igale poole sätitud küll willistele jne.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne