Uunikute V Tähesõit 13.-14.08. 2011: verbaalne eelmäng.
#1

Tere, Tähesõidu huvilised.

Valiti öine variant!

Ürituse toimumis aeg saab olema augusti teine nädalavahetus 13.-14. kuupäevadel. Kogunemine starti kl. 23.00 reede õhtul ja start kl.00.01 esimesele võistlejale laupäeva esimesel minutil.
Start saab olema Võhmast, kohvik "Võhma" eest, kus ka saab võtta enne starti kehakinnitust ja kohvi kel tahtmist on oma kulul.
Finish on Elva külje all Waide Motellis, kus toimub ka pidu ja autasustamine ning ööbimine.
Reagamine tuleb eraldi teemasse lähiajal.

Abi võiks ka pakkuda sponsorite leidmisel.

Osalustasu( iga osaleja) kujuneb vastavalt osavõtjate arvust(mida rohkem, seda parem), sponsorite leidmisest, jne. Eelmise aasta üritusega lõikasime endale väheke näppu, päris ots-otsaga kokku ei tulnud.
Sel aastal tahaks kõik arved ilma kauplemiseta ja fakti ette panemiseta, et raha rohkem ei ole, ära tasuda!

Tähesõidust huvitatutel paluks endast märku anda varakult eelregamise näol.Siis näeb ära palju tulijaid on ja meil on lihtsam oma plaane teha.


Korraldajad Klubist Unic:

Mati, tel. 5525324

Margus, tel. 5038007

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#2

Tibutiim eelistaks sõita päeval ja sööks ka kambaga ehk siis korraldajate poolt pakutavaga. Osavõtt oleneb kuupäevadest, et siis mida varem kuupäevad paikas seda kindlam ja saab tegemisi korraldada.
Tibutiimi meeskond peaks piirduma 3 inimesega.

Jõudu korraldamisel.

Eino
56608941
Vasta
#3

Mina eelistaks sõita öösel. P
õnevam igati ja jube kahju oli, et eelmine aasta ei saanud osaleda, kirun siiani ennast.
Vasta
#4

Meie tiim sooviks proovida öösõitu Big Grin Kui öösel korralikult süüa saab, siis võtaks korraldajapoolse söögi, kuid söök pole määrav. Saab ka rooli taga näksida vajaduse korral. Osavõtt oleneb täiesti kuupäevadest, kuna suvi on reeglina vägaväga üritusi täis ja seetõttu mahuks ehk öine sõit isegi muude asjade vahale heal tahtmisel.
Vasta
#5

Ise käinud vaid eelmisel öösõidul ning suvel on see üks parimaid lahendusi. Päeval palavuses sõidad niigi pidevalt ringi ning öösõit pakuks põnevust rohkem normaalses õhutemperatuuris. Puhkepaus peaks kohe kindlasti olema lühem, suure palavaga eelnev suvi eriti magada ei saanud.

Olen korraldanud väiksemale Volvoclub'i seltskonnale Lihula Grill üritust ja seni ruumi poolest suvila hooviga hakkama saanud. Käinud näiteks päevasel ajal mõnel matkarajal loodust nautimas, õhtul aga grillimine ja humalavee mekkimine. Eelmise aasta kuum suvi oli muidugi päris karm päevasel autoorienteerumisel, teekonda oli vaid 180 km. Sellel juhul oli paljudel konditsioneer abiks, kuid mitmel vanakesel sellist asja peal on? Mina eelistaks öist sõitmist, lisaks on liiklust teedel palju vähem, tuled peaks kõikidel masinatel olemas olema.

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta
#6

tere! Smile

kuigi ma 2010 ei saanud osaleda, aga seda enam sooviks 2011 suvel rallitada Wink siis ikkagi avaldan arvamust kuuldu ja oma sisetunde põhjal.
* ralli võiks toimuda öösel.
* lisakatsed võiksid olla sõidu sees, nii nagu päevasel variandil on olnud ja nii nagu talverallil. kuna on pime, siis nt stardis ja finishis, mil on valge.
* söögikorrad ja ajad selguvad seeläbi, kuidas põhiskelett paika saab, loogiliselt võttes. stardis küll kellelgi süüa pole vaja.
kui on öösõit siis võiks olla 1 vahepaus kohvi (suuuur tass)+võileiva näol, finishis kerge hommikusöök, optional hilise lõunasöögi VÕIMALUS seal, kus magatakse ja õhtuse piu ajal õhtusöök. ja neile kes veelkord ööbima jäävad siis ka optional h.söök. suvel on kohtade ja toiduga hoopis lihtsam. kasvõi välja kaubelda grillimise võimalus ja kõik saavad oma vorsti või kapsast ise sussutada...
* kui on teada, kus kandis ja mis võimalustes pidu peetakse, siis ehk saan abiks olla esinejatega.

hmm.. autot oleks ka vaja vist (kirjutasin selle endale meeldetuletuseks) Cool

edu korraldamisel ja head,
Lind

Edit: seda söömise värki saab eelregades korraldada lihtsalt ja arusaadavalt. optional söögid tuleb ette tellida näiteks ja seeläbi siis osalustasu ka rohkem maksta. kohaga saab kokku leppida, et 2 nädalat ennem annate teada, kui palju mdagi telliti (ja maksti) ning nemad selle järgi toimetavad. natuke rohkem sebimist, aga ei midagi kontimurdvat, kui olla konkreetne ja täpne.
samuti saab kohale kutsuda mobiilse kioski, kustkohast igaüks oma kopikate eest saab osta nii väiksemat näksimist, jooke kui ka suuremat kõhutäit. need kontaktid on mul olemas ja võin jagada lahkelt, aga tihtipeale ka kohad ise pakuvad nö välibaari teenust.
ja kui me finisheerime ning pidutame mitteametlikus kohas, siis oma küla mammad ikka viitsivad tiba vaeva näha ning paar söögikorda kokku vaaritada.
võimalusi on tegelt palju Smile vabandan nii pika kirjatüki pärast.

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000
Vasta
#7

sama siin, öösõit on hea plaan, aga päevane vahepaus võiks minimaalne olla, oma osalemises olen suht kindel
Vasta
#8

Tahaks ka lõpuks sõita Big Grin Ja püüaks mitte Skandinaaviasse ära kaduda, nagu 2010 augustis juhtus.
Kuna see ööralli idee tuli ka teatud mahus minult, siis jääks ikka ööralli juurde hea meelega. On põnevam.
Kuid suvel on ju kaks "probleemi": tolmutajad ja mitte-tolmutajad. Ehk siis majesteetlikud vanatehnika-kruiisijad kes tahavad asfalti oma ilusate (paljud "musta numbriga") masinate rataste alla ning jällegi "sportlased" kes vajavad regulaarselt kruusa, hüpekaid ja kontraga võetavaid kurve, kus oma vana aga mitte nii edeva tehnikaga lustida.

Mis mõtted veel: juuni/juuli ei ole parimad ajad, augusti algus on üldiselt ikkagi kõige soojem aeg Eestis ja kindlasti on veekogud selleks ajaks enam-vähem soojad. Lisaks on siis natukenegi öist pimedust. Juuni võib olla veel sigakülm ning maapind on igal juhul veel jahe ning juuli niisama tegevusi paljudel kaaneni täis pikitud. Ise "kirjutaks alla" augusti algus, öine sõit + päevane müramine ja sinna otsa korralik pidu Big Grin

rallirekord+Tiim Tallveralli Ply/Alwaro, tolmutaks ning väldiks asfalti
Vasta
#9

Pooldan ka öö sõitu. Aga muidugi ei ole päevase sõidu vastu ka midagi.

Aia Racing
Vasta
#10

Minult läheb selles mõttevahetuses alles teine hääl päevase sõidu poolt, kuna kuuevoldine seasilmake ei soosi just turvalist öist kihutamist Smile

Vanade külgkorvide paradiis: http://kylkad.blogspot.com
Vasta
#11

Ma siis trükin oma hääle kah ööseks, päeval palav jah tavaliselt.
Ka ei ole ma, kui möned tühised offroad-aastad välja arvata, öösiti rallinud.
Kuupäevade sobivusel tahaks suverallitada küll, viimasest ongi juba palju aega mööda saanud.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#12

(09-03-2011, 14:02 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Mis mõtted veel: juuni/juuli ei ole parimad ajad, augusti algus on üldiselt ikkagi kõige soojem aeg Eestis ja kindlasti on veekogud selleks ajaks enam-vähem soojad. Lisaks on siis natukenegi öist pimedust. Juuni võib olla veel sigakülm ning maapind on igal juhul veel jahe ning juuli niisama tegevusi paljudel kaaneni täis pikitud. Ise "kirjutaks alla" augusti algus, öine sõit + päevane müramine ja sinna otsa korralik pidu Big Grin

rallirekord+Tiim Tallveralli Ply/Alwaro, tolmutaks ning väldiks asfalti


Ikka öine sõit ja lisahääl augusti kasuks Wink
Vasta
#13

No-nii! Kisub kuidagi ülekaalukalt öösõidu peale. Jälle magada ei saa!
Mai lõpuks otsustame lõplikult ära, kas öö või päev. Seni ootame veel arvamusi.
Ürituse toimumis aeg saab olema augusti teine nädalavahetus 13.-14. kuupäevadel. Kogunemine starti kl. 23.00 reede õhtul ja start kl.00.01 esimesele võistlejale laupäeva esimesel minutil.
Start saab olema Võhmast, kohvik "Võhma" eest, kus ka saab võtta enne starti kehakinnitust ja kohvi kel tahtmist on oma kulul.
Finish on Elva külje all Waide Motellis, kus toimub ka pidu ja autasustamine ning ööbimine.

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#14


Kuid suvel on ju kaks "probleemi": tolmutajad ja mitte-tolmutajad. Ehk siis majesteetlikud vanatehnika-kruiisijad kes tahavad asfalti oma ilusate (paljud "musta numbriga") masinate rataste alla ning jällegi "sportlased" kes vajavad regulaarselt kruusa, hüpekaid ja kontraga võetavaid kurve, kus oma vana aga mitte nii edeva tehnikaga lustida.

Mis mõtted veel: juuni/juuli ei ole parimad ajad, augusti algus on üldiselt ikkagi kõige soojem aeg Eestis ja kindlasti on veekogud selleks ajaks enam-vähem soojad. Lisaks on siis natukenegi öist pimedust. Juuni võib olla veel sigakülm ning maapind on igal juhul veel jahe ning juuli niisama tegevusi paljudel kaaneni täis pikitud. Ise "kirjutaks alla" augusti algus, öine sõit + päevane müramine ja sinna otsa korralik pidu Big Grin

rallirekord+Tiim Tallveralli Ply/Alwaro, tolmutaks ning väldiks asfalti
[/quote]

Tere.
RAFik koos SKIFist tuulesuunajaga taga on sellega päri ja öö,tolm,kruus...on toredad.
Aga enne õhtust pidu võiks natsa puhkeaega ikka olla... Toungue
Allan.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#15

muuseas võiks igasugu rallid ühe teema alla tõsta, sest varsti taveralli postid hääbuvad ja algab suveralli teema
Vasta
#16

Ka öö sõit ja paar ekipaazi võib minu poolt kirja panna.
Vasta
#17

Ei saa just väita,et 69´ fire tuled valgustamiseks mõeldud on aga hääl läheb kindlasti öisele sõitmisele. Ja nagu talvelgi ,siis kaks kodanikku autos.
Jube mugav oleks muidugi söögid korraldaja poolt Big Grin (mis sisalduks osalustasus) aga kui see keeruliseks läheb siis võib ka oma võileiva kaasa võtta.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#18

Esialgsed kuupäevad on küll ette teada ebasobivad, aga võimaluse korral võtaks öisest sõidust osa küll. Öösel on ju jahedam, pole tarvis tingimata aknaid lahti hoida. Teed tolmavad ka vähem.

Juhul kui kuupäevad muutuvad või saan oma plaanid ümber mängida, siis eelistaks kindlasti korraldajapoolset toitlustamist.

Ja kindlasti annab mõni eriti põnev pimeda-lisakatse välja mõelda.
Vasta
#19

tere,kuigi pole VEEL jõudnud ei suve ega talve rallidele,on tulevikus see kindlalt plaanis teoks teha,sest lõpuks saavad need vanaliikurid ka liikumisvõimelisteks mida tasapisi nokitsen,aga pakkumine selline,kui korraldajad saaksid marsuudi läbi Kuusalu viia,saaksin osavõtjatele ühe korraliku pajatoidu öötoiduks valmistada ja muuseum oleks ka uudistajatele ööläbi avatud.Muidugi kuupäevad peavad varakult teada olema,kuna suvekalender on juba praegu täis kirjutatud.
Sõjaajaloo Klubi Front-Line kokk Peeter.
Vasta
#20

Cylonid on ööloomad ja kui 6v Jawa aku hakkab madalate pöörete tõttu hääbuma, aitab kaardilugeja otsmikulamp... Ikka öösel!

GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne