Oldschool Opelid
#1

Jäi üks selline page ette:
http://www.opelscene.com/history.html
Ehk on kellelgi veel huvitav vaadata...
Vasta
#2

päris hea!

kas keegi seda soome saiti on kylastanud! kah yli kõva: http://www.sutii.com/sutii.htm

sellist hakkan ma kohe kb\'st ja soovist otsima Cool
[Pilt: 1.jpg]
Vasta
#3

Tsitaat:Originally posted by pppp
Jäi üks selline page ette:
http://www.opelscene.com/history.html
Ehk on kellelgi veel huvitav vaadata...

Vanad ooplid on änksad tõesti, seda juba kuskil mainiti.
Eriliselt kõvad on imo Admiralid-Diplomadid, aga noh, need olid nii selgelt jänkimaigulised, et see, millal GM enda duubeldamise ära lõpetab, oligi aja küsimus vaid. Naftakriis peale selle.
Asi, mis nutu kurku toob, on see-
(kõige parempoolne)
[Pilt: commodore_b4.jpg]

Paar aastat tagasi elasin Kalamajas, seal vastasmaja hoovi peal seisis siuke, sama värvi kah. 2.8 motoriga, jummala korralik/originaal.
Ja ühel ilusal (:haige) päeval hakkasid miskid vene tattnokad sellega ringi ajama. Tundus, et kellegi vanaisa vms oma oli see Commodore. Lube neil arvatavasti pold, kimasid kõrvaltänavatel või istusid niisama sees, kui bena otsas.
Rohkem pole vist mõtet rääkida- paari kuuga oli romu järel sellest.
Sad
Vasta
#4

Jäi mullegi nädalavahetusel Võrus üks sheff pooleliolev Commodore kaamera ette
[Pilt: ?action=img&pic=16763&mode=orig]
Vasta
#5

ERI-PERVERSUM VANA REKORD SIIN, polegi hulk aega juba midagi nii hirmsat näinud.
Vasta
#6

Vot selline kuulutus:
OPEL REKORD COUPE 1900 -71
täisorig., ei roosteta, kõik töötab, Eestis üks väheseid liikvel, ei tingi!
Tel: 051-963269, 0-6022926, Tallinn, black.biker@mail.ee, Hind: 50000, 01.07.2002 12:23:35

Vist SEESAMA jah?

Hardcore vaheltkasu tuleks!

Kuigi paar päeva hiljem on veike korrektuur toimunud:
OPEL REKORD C COUPE 1900 -71
täisorig., v.h. korras, must nahksisu, hästi hoitud. Kaasa veel teine auto varuosadeks (Opel Commodore GS 2,8 68.a). Ei tingi!
Tel: 051-963269, 0-6022926, Tallinn, Hind: 40000, 03.07.2002 16:33:41

Ikka veel raju laks, arvestades, et tolle Pärnu oma, millest ka juttu on olnud, hind on kolmandiku langenud:
OPEL COMMODORE 2.5 B -74
pruun, 99% originaal, sõidab, kehtiv ülevaatus, tõeliselt hästi säilinud! Saadaval ka pildid.
Tel: 050-56017, 050-56017, Pärnu, jaanusheina@hot.ee, Hind: 20000, 28.06.2002 14:27:18

Smile
Vasta
#7

Tsitaat:Originally posted by Jansa
Vist SEESAMA jah?

Jep.
Paistab, et tüüp vist eriti sellest müügist huvitatud polegi. Kuulutus nii igaks juhuks pandud, et keegi maksab head raha...

p@ei.anna.krt.rahu.need.vanad.opelid
Vasta
#8

Tegelt jah. See vanade Opelite teema on ikka päris segaseks läinud. Kunagi proovisin loendust läbi viia, nüüd olen juba hulga targemaks saanud, ehk võiks selle nimekirja uuesti teha,,,,

Hinnaga 40 000.- olgem normaalsed, ei osta Jägeri rekordit mitte keegi, kui isegi see Pärnu oma siiamaani müümata on. Käisin vaatamas seda, tõesti oli heas korras,,, kivigaraazis laagerdunud vana masin - ja Commodore. Rekord oli palju odavam ja enamlevinud masin. Jube lahe oleks avada sinna Mossede ja Volga teemade kõrvale Rekordi/Commo foorum.
Võiksin panna üles hulga linke üle maailma, kus mitmetes keeltes ümberehituse ja taastamise õpetusi.
Kunagi oli mul jube tahtmine veel mõni selline isend omale hoovipeale tirida, kuid nüüd on niipalju mõistust peas, et kui ikka olude sunnil korteris elad, ei ole mõtet autosid ehitada, ehk kunagi, kui oma maja on. Oma poolelioleva loodan ikka võimalikult kiiresti ära lõpetada ja sõitma saada. Samuti tekkis välja veel üks 2,5L automaadiga Commo, millele omanik ähvardab masinale diiselmootorit peale keerata. Viimasest niipalju, et puudu tal praegu mõlemad ukseklaasid, muidu sõidab, pidi olema üleni tsingitud kerega (mida ma ei usu, sest kunagi pole neid masinaid tsingitud.) Samuti vedas Jansa ühe Rekordi siin oma hoovi peale!
Siis üks tüüp, kes algselt seda 13000.- Commo 1 -te müüs, sellel pidi olema kusagil seismas veel Commo 2, lahtine punane valge nahksisuga Cabrio, ise tehtud mõistagi ( originaale tehti vähe, kui ei eksi siis Karmann.)
Nii et tegelikult oleks teema arendamist küll ja küll, iseasi kas huvitatuid jätkub.

Mõtelge veits!
Vasta
#9

Mul on oma rekordiga veiksed ideed küll tekkind juba, arvan, et aasta pärast on olemas.Smile
Uunikumi sellest igatahes ei tule, see on selge.Toungue

Otsin hetkel dokustaate, kui ma nüüd õieti olen aru saanud, müüb see Jäger (või Razer, rsk, ma ei tee vahet neil!) mingit commodoori 5k-ga (sama, mida Unu tahtis?), \"lahti võetud\" olekus. Vast kannataks sealt veits alla kaubelda?
Vasta
#10

...mida Jäger müüb ei ole sama, mida mina tahtsin. Seda ma ausalt õeldes pole näinudki. See mida mina tahtsin ja lõpuks ikkagi ei tahtnud läks juba edasi kolmandale isikule- olevat mingi karvane olnud, nagu müüa ütles.
Aga Jägeri oma tasuks kindlasti ülevaatamist, mina teda ei taha, kuna pole enam hoiuruumi ja suht kõrini ka neist lahtivõetud asjadest, saaks juba ühe sõitma!
Vasta
#11

Tsitaat:Originally posted by Jansa
Mul on oma rekordiga veiksed ideed küll tekkind juba, arvan, et aasta pärast on olemas.Smile
Uunikumi sellest igatahes ei tule, see on selge.Toungue

Edu Sulle Smile Ja hoia siis siinseid inimesi oma tegemistega kursis.

Tsitaat:Otsin hetkel dokustaate, kui ma nüüd õieti olen aru saanud, müüb see Jäger (või Razer, rsk, ma ei tee vahet neil!) mingit commodoori 5k-ga (sama, mida Unu tahtis?), \"lahti võetud\" olekus. Vast kannataks sealt veits alla kaubelda?

Huvitav... Algul küsis ta (Jäger siis; Razer on minu teada rohkem Fordi-mees) selle eest 3k:
http://kb.www.ee:8100/text/2002/25B/25B_1006.html

Edu igal juhul dokkide otsimisel (Ma korra proovisin - ainus kes reageeris, oli Tartust see mingi dokudeta rappe eest 5k küsiv tegelaneSad ).

Enne jaani õnnestus Tammsaare teel üht tumesinist (-lillat?) 2D sedaani liikumas näha. Kahjuks ei saanud asja täpsemalt uurida - olin roolis ja fooris põles roheline tuli Sad Igal juhul suht originaal paistis olevat...
Vasta
#12

... liikur oligi see, mille Razer mult nina alt ära ostis, siis tagasi tahtis müüa ja nüüd mingi kolmanda venna käes juba on. Se oligi seesama, millel elektrisüsteem koosnes ainult starterist ja tulede juhtmestikust, kojamehed jms oli välja jäetud, põhi aga nii läbi, et vennas näpu tagumisse koopasse suskas. Värv oli ka sitalt peale pandud kunagi ja eeltöö tehtud 3mm pleki ja paksu pahtliga. Ei see olnud hea projekt. Mootor oli üle puuritud 2, 8L Monza 5 käigulise kastiga, need süsteemid aga julmalt kulunud.:smug
Vasta
#13

Tolle number küll COMMO 1 ei olnud, vaid mingi tavaline... Nii et Razeri auto see siiski vist olla ei saanud? Selline suht originaali välimusega oli see 2D sedaan, kõrgete kummide ja nikeldatud ilukilpidega...
Vasta
#14

Mind kah pani mõtlema see commodore, mis jäger sr-i foorumis müüb. Jama on see, et asi on lahti kistud (loe: võib osi puudu tulla pärast).
Äki on siin keegi, kes teab sellest jägeri müüdavast commost rohkem. Oleks tänulik info eest Smile

P.S. unu, äki viicid mingeid linke üles panna commodore A kohta.
Vasta
#15

Vaata teise teema alt!
Vasta
#16

Heh, ma pold toda teemat jõudnud veel vaadataToungue Aga tnx enivei
Vasta
#17

Jägeri nimeline ( Noel) on sattunud kullasoone peale, tal on hoovis jälle üks HT Coupe...
... sirvisin eile üht Inglise vanaauto ajakirja. Hulga mõtteid tekkis. Nimelt on inglased nõus maksma 79`Capri eest 60 000.- Golf I GTI maksis 40 000.- Opel Rekord E 82`maksis 25 000.- ( kroonides) kuid seda juhul kui masin oli orginaal... veel parem oli lisada lause \"good history\"
Tahtmatult tekkis võrdlusmoment Eesti autondusega... kui palju on siis siin olemasolevatest uunikumidest originaale. Ma ei mõtle ainult ennesõjaaegseid vaid ka Newtimer kategooria masinaid... mis siis Saareriigi põhjal kaheksakümnendatesse välja ulatub.

Teadagi on inglased ühed konservatiivsemad inimesed maamuna peal ja sakslastega ei anna võrreldagi. Just viimastel on kokkutulekutel, väljanäitustel eraldi auhinnakategooria - \"parim ümberehitus\"... Sellise asja peale vaatavad Inglased küll südamevaluga, kuna neil ei ole ümberehitatud masin väärt mitte midagi.

Kui nüüd ennast kuhugi liigitama hakata siis olen ühejalaga inglane teisega sakslane. Ei ole siiani suutnud otsustada mida teha Rekordiga mis juba nädal keretöös on - kas taastada originaal, mis ei ole sugugi raske, või panna peale moodsam tehnika. Määravaks saab soov sõita masinaga iga päev, kodust tööle, töölt puhkusele - samas: sõideti ju sama marsruuti ka 70ndatel... keegi ei virisenud. Ja kui võtta vana auto, milleks nõuda sellelt uue auto omadusi???

Siia essee lõpetuseks kaks huvitavat pakkumist, mis mulle rahu ei anna, samas ka rahakotile mitte:

Jägeri Commodore 2,8 GS (ainuke eestis)

http://www.album.ee/?o=300005428
küsib selle eest 3500.- aga asi on seda väärt. kolmekordselt. Mõned jupid on puudu. s.w! aitame komplekteerida!

Ja siis samavärvi Rekord HT Coupe 1700 L
on lisandunud tema mudelivalikusse.
3000.- Sealt muidugi parseldas orig. raadio välja, kuid ka selle saaks otsida.

Nende masinate kered on kõvasti paremas korras kui minu Rekordil. Oma masina keretööd lähevad mul maksma 10 000.- + materjal. Kokku on lepitud tsinkkrunt.... kuni kuumkambris värvimine.

Tasub mõtelda!
Vasta
#18

Sõnaühend \"good history\" või- veel parem- täheühend FSH (Full Service History) ongi need asjad, mis 99,9% -l Eesti uunikumidel/vanadel originaalkorras autodel puudu on.
S.t. sul pole veenvalt paberi peal ette näidata, et su auto on korralikku hoolitsetud elu elanud ja seega ei saa teda hinnata kõigi nende oksjonipidajate jms rahva hindamistabelite järgi. Või noh, saab, kuid kahtluste leevendamiseks makstakse mitu pügalat vähem raha lihtsalt.
Ja see ei käi kusjuures mitte ainult kallite klassikute, Astonite-Jaguaride, vaid ka nn laiatarbekauba, nendesamade Golfide-Rekordite kohta.
Vasta
#19

FSH-d pole siin 99 kasutatud autodelgi, mida veel vanadest oodata. Auto ajaloost teatakse siin veel vähem, heal juhul vaid eelmise omaniku umbmäärast elukohta. Inglismaal suudetakse aga umbes poolte vanasõidukite elulugu sulle tootmispäevast ära rääkida.

Sellise autokultuurinduseni on meil aga veel kahjuks väga palju aega.

Eraldi teema on muidugi autode originaalina hoidmine, mis on uduses Albionis ka väga popp. St et ei üritatata mõtetuid restaureerimisi, kui masin korralik/sõidukorras, vaid veidi kõpitsetakse ja sõidetakse nii.

Aspelund
Vasta
#20

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: unu

Kui nüüd ennast kuhugi liigitama hakata siis olen ühejalaga inglane teisega sakslane. Ei ole siiani suutnud otsustada mida teha Rekordiga mis juba nädal keretöös on - kas taastada originaal, mis ei ole sugugi raske, või panna peale moodsam tehnika. Määravaks saab soov sõita masinaga iga päev, kodust tööle, töölt puhkusele - samas: sõideti ju sama marsruuti ka 70ndatel... keegi ei virisenud. Ja kui võtta vana auto, milleks nõuda sellelt uue auto omadusi???

Kas selle Volga mootori panekuga Su rekordi kapoti all mingit kirvetööd pole tehtud? Orignaalmootori said ostes autoga kaasa?
Mina jätaks, kui vähegi võimalik on, sellise Rekordi nn. suveautoks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne