07-04-2011, 22:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-04-2011, 23:01 PM ja muutjaks oli volvotar.)
Just- just, korralikult toimivad pidurid, kitsad rehvid ja turbokatel kõrgem oktaanarv- see on kõik positiivsete tulemustega ära katsetatud!
Aga "kaasvõitlejad", teaksite missugust "SOLKKI" meile kalli raha eest müüakse.
Sõber(kütuseveokijuht), kes kuuendat aastat ja miljoneid liitreid kuus veab, on vahel valgustanud. Erit jubedat diislit oleme viimased kaks- kolm aastat saanud (varem saime ainult happesegust kütust, nüüd koos igasugu ollusega- tihti on isegi kütuse värvi raske tuvastada) ja bensiini oktaanarvu ei maksa ka alati usaldada.
Kaks isiklikku näidet:
Tutikas MB Sprinter, mis kasutas (1998- 2000) ainult "Statoili" kütust, käis iga 30- 60 tuhande läbimisel pumbaremondis.
Ja kunagi tuli ühe uue auto ostuläbirääkimistel jutuks diisli tsetaaniarv, mida selle auto mootor nõudis- siis sellega on ka meil jama.
Aga "kaasvõitlejad", teaksite missugust "SOLKKI" meile kalli raha eest müüakse.
Sõber(kütuseveokijuht), kes kuuendat aastat ja miljoneid liitreid kuus veab, on vahel valgustanud. Erit jubedat diislit oleme viimased kaks- kolm aastat saanud (varem saime ainult happesegust kütust, nüüd koos igasugu ollusega- tihti on isegi kütuse värvi raske tuvastada) ja bensiini oktaanarvu ei maksa ka alati usaldada.
Kaks isiklikku näidet:
Tutikas MB Sprinter, mis kasutas (1998- 2000) ainult "Statoili" kütust, käis iga 30- 60 tuhande läbimisel pumbaremondis.
Ja kunagi tuli ühe uue auto ostuläbirääkimistel jutuks diisli tsetaaniarv, mida selle auto mootor nõudis- siis sellega on ka meil jama.