22-03-2011, 19:07 PM
Tervitus! Nimeks minul Boris, ja mõtlesin et tutvustaks laiemale ringile enda tegemistest(mis muidugi mulle endale vahest ei ole meelt mööda)
Niisiis üheks liikuriks mul on :
Mazda 929 aastast 1987 ja tema pooleteise tonnist keret liigutab Kolme liitrine V6 mootor, 192 hobuse kabja jõuga(+ üks pegasus kapotil.).
Mootorist siis lähemalt
18 klappiga mootor,
sissepritsega ilma katalüsaatorita ja lambda andurita
Samasugune mootor on kasutusel ka mazda Mpv´l
Auto ise on siis tagasilla veoga, tipp kiirus on 210+ ( üks kord sai proovitud, enam pole nii palju raha et nii palju tankida)
2 aasta jooksul olen teda hooldanud ja teinud korda, aegsalt jätkan alustatut maalingut tervele autole. Varuosadega sellele masinale on nii nagu on , enamasti ei ole paljusid asju võtta. Või nende hind on väga valus( St on ebay kaudu plokikaane tihendid odavamad kui eestist ostes.)
Hetkel ootan Californiast mootoritihendite komplekti ja 2 nädala pärast hakkan ttegema mootori hooldust.
http://www.carrating.org/car.php?21308 autost natukene pilte.
Niisiis üheks liikuriks mul on :
Mazda 929 aastast 1987 ja tema pooleteise tonnist keret liigutab Kolme liitrine V6 mootor, 192 hobuse kabja jõuga(+ üks pegasus kapotil.).
Mootorist siis lähemalt
18 klappiga mootor,
sissepritsega ilma katalüsaatorita ja lambda andurita
Samasugune mootor on kasutusel ka mazda Mpv´l
Auto ise on siis tagasilla veoga, tipp kiirus on 210+ ( üks kord sai proovitud, enam pole nii palju raha et nii palju tankida)
2 aasta jooksul olen teda hooldanud ja teinud korda, aegsalt jätkan alustatut maalingut tervele autole. Varuosadega sellele masinale on nii nagu on , enamasti ei ole paljusid asju võtta. Või nende hind on väga valus( St on ebay kaudu plokikaane tihendid odavamad kui eestist ostes.)
Hetkel ootan Californiast mootoritihendite komplekti ja 2 nädala pärast hakkan ttegema mootori hooldust.
http://www.carrating.org/car.php?21308 autost natukene pilte.