Emmile siis 1 karpaga hingamine
#1

Hakkasin monteerima emmile escordi või oli ta nüüd fiesta karburaatorit, täpselt ei mäleta. [Pilt: 196645_1541591594465_1675201559_982901_5586194_n.jpg]
Vasta
#2

fiesta
saab näha/kuulda varsti loodetavasti. asja üle-eelmine omanik kiitis küll, maru hästi pidi töötama, eks näis. kuidas sa need lõdviku-silindri vahelised tükid kavatsed teha?

kuigi ma olen täielik mats, absoluutselt harimata inimene, tantsin ma teiega kui võrdne võrdsega.
Vasta
#3

tükid on valmis, nüüd vaja lõdvikuid või miskit muud Smile...kui funktsioneerima hakkab, siis käin korralikult käimakasti ja mootori üle. et noh suveks tipp topp oleks...
Vasta
#4

katsetamiseks valmis [Pilt: 207873_1555036330575_1675201559_1000534_2048593_n.jpg]
Vasta
#5

Sellised kummilõdvikud ei sobi,kui gaasi maha lased tõmbuvad nad vaakumi mõjul kokku.Sinna oleks vaja armeeritud voolikuid,või vooliku sisse vastva läbimõõduga vedru.Mina panin tolmuimejalt pärit voolikud ja karpa on Fiat 127 oma.Töötab korralikult ja tühikäik on parem kui kahe karpaga.
Vasta
#6

Tühikäik M-lisel on kinni eelkõige karburaatorite seisus ja nende sünkroonsuses. Näiteks, Ural M-61, originaalkarburaatorid, tühikäik:

http://www.youtube.com/watch?v=HbHw5fhKhqo

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

lõdvikute suhtes tuleb midagi ette võtta küll, nimelt gaasi lisades tõmbusid kokku Smile ... aga muidu toimis suurepäraselt...
Vasta
#8

Milleks neid lõdvikuid sinna üldse vaja on?
Ka ühest tükist on selline pikk toru piisavalt elastne, et silindreid vahetades läheks poldiaugud ikka lihtsalt paika.
Vähemalt võiks toruotsad panna alla 10mm vahega, et ei oleks ruumi kokku imeda.
Voolikute ja torude ühenduskohtades tekkivast võimsuse kaost pole vist mõtet rääkida...
Vasta
#9

need voolikud on paras porr tegelt.Pane sinna ühes tükis valmistatud kollektor.Ma endal tegin sedasi ja karpa on sapika oma.Pill käib väga hästi ja kiirendab paremini kui originaalidega.Kollektori ehitamisel pead jälgima et mõlema poole torud saaks ikka ühe pikkused.Sellel süsteemil on väike kõrvalnähe ka nimelt kipub pikemal sõidul suuremate pööretega kolektor jäässe minema
Vasta
#10

Aastaid tagasi oli mingis vene ajakirjas keegi kodanik sama asja arendanud. Temal oli härmaminemise vältimiseks ülemine karbussitoru look keevitatud piki ühenduspinda kokku teise toruloogaga, mis viis ühest leegitorust teiseni.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#11

seda heitgaasidega soendamist kasutati osadel automootoritelgi. Näiteks mul üks selline garages vedelemas. Tegu 4 silindrilise õhkjahutusega boksermootoriga ja pärit citroen GS ilt. Töömaht 1015cm3
Vasta
#12

Ma tahaks näha seda lõpp varjanti. Ise olen kaa midagi mõelnud aga pole vahendeid olnud ja olen näinud sellist aretist:
http://motorem.blogspot.com/


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne