03-10-2012, 09:32 AM
(02-10-2012, 21:35 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Selle mootori jaoks on olemas spetsiaalne starter.
...
Surve oli ka katkise püti puhul 15 atsi,mille puhul peaks siis ikka käima,aga ei midagi.
15 on diiselmootorile ikka kole vähe. Eks soe mootor ka käib, kuid üldiselt alla 25 bar ikka külm mootor elu sisse võtta ei taha.
Kas vanale mootorile reduktorstarter peale ei istu? Diiselmootor vajab käivitumiseks paari kiiret survetakti ületamist ja seda pakub reduktorstarter koostöös dekompressiooniga kohe kindlasti.
Teadmata vana mootori pihusti eripärasid küsin, kas otste saadavus on tõsine probleem? Mina vahetaks esimese asjana pihustiotsad. Kui KSP on teadmata seisus, tasuks pihustusrõhku vast veidi alandada. Otste hankimisel tasub olla ettenägelik ja võtta varuga (või vahetusgarantiiga) - "uus" tükk ei pruugi olla ühtigi parem, kui oma vana...
Eetriga käivitamisel peab mõistust olema. Kerge surts, millest mootor veel käima ei jõua jääda, ei tee palju halba. Aga kui kolin silindris käib kümneid töötakte (paar sekundit on kuulda), on kuri karjas.
Samas ei pruugi hooldamatusest vigase mootori õudne lõpp Suure Pauguga olla üldse halvem variant, kui lõputu õudus tahtmatusest sandistatud mootoriga jändamisel...
Sarnase, kuigi veidi leebemal viisil, efekti annab ju ka hõõgspiraalile pritsitav lisakütus - ka see plahvatab lõppkokkuvõtteks silindris, tekitades seal tõsise ülesurve.