18-05-2013, 22:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2013, 22:35 PM ja muutjaks oli Talupoeg taluja.)
(18-05-2013, 09:06 AM)v6sa Kirjutas:Sellel mootoril ei ole eraldi tasakaalustusvõlle. Tasakaalu on asi viidud siis nii,et hooratas on vastavalt valatud ja teatud kohas tasakaalust välja viidud. Rihmaseib samuti.(17-05-2013, 23:11 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: ...
Suuremat muret teeb hetkel hirmus vibra,mis on tegelt kogu aeg saatnud mootori tööd. Tunnistan üles,ei ole mina neid kolbe,kepse kaalunud...
...
Kas tasakaalustusvõllid on mootoris olemas? Uuemal mootoril on, kas vanemal kah olemas on, ma ei tea.
Kas need võllid on märgis ja raskused ikka kenasti kinni?
Kolvid ja kepsud ei tohiks nii tõsiselt raputada...
(18-05-2013, 11:58 AM)Daff Kirjutas: Kolvid ja kepsud suudavad niisugust põrgut teha, kui trehvab "õige"! paar sisse, et raputab masina laiali.
Kombainil panin kunagi suva kolvi koos kepsuga sisse ja hooratas otsustas paari päeva pärast oma töökohalt lahkuda.
Nii võib olla küll,kuid kuna kepsud -kolvid suht peenikesed ja pole sellist erinevust nagu teistel uuematel....ei usu hetkel,et nii suured kaalu erinevused oleks. Lindi mootoreid on küll olnud väga suurte kaalude erinevustega. Kunagi oli vist erinevus 100 gr. Mossel oli kunagi üks kepsu-kolvi kompl. 40 gr. erinev.... seda on väiksele mootorile juba palju.