24-07-2013, 23:47 PM
No täna siin otsisin andmeid ühe karburaatori kohta ja lõpuks jõudsin siis välja sellisele aadressile:
http://www.traktora.org/?id=195
Ja tänu sellele sai vastuse ühele põletavale küsimusele paari aasta tagusest ajast..... Nimelt käigukastis oli paremal pool üleval käigukahvlite aukude sees veel mingid kanalid ja kahtlustasin tollal,et mingi kahvlivõllide fikseerimise süsteem võik seal siis olla. Ja nüüd siis võib asja lugeda avastatuks.... -nii ongi! Seal on lihtsalt sees üks kuul mis siis on paraja mõõduga ja ei lase ühte käiku sisselülitades teisel samal ajal sisse minna. Tundub,et meistrimehed on kolhoosiaegadel saatnud selle kuuli metsa.........ja elanud töö -ja remondiküllaseid päevi... Vanasti oli kogu aeg jama,et kui esimest käiku sai sisse lülitatud,läks ka tigukäik sisse ja oligi jokk.....sellepärast on tigukäik mul lausa kinni keevitatud ja sedasi olen asja kontrolli all hoidnud.... nüüd siis peaks mõne vana kulunud laagri laiali lööma ja proovima seda kuuli õigesse kohta paigutada..... aga muidugi see on suur töö ja selleks tuleks käigukasti kaan maha võtta, kahvlivõllid ka maha või siis vähemalt august välja venitama......läheks aega katsetamise ja muu peale niipalju,et hetkel ei näe mõtet asja ette võtta. Pigem siis hoopis oodata,kuni mõni jamps tuleb ja kuskil vaja remonti teha....
Teine rõõmus uudis on,et samalt leheküljelt sain teada oma traktori mootori õige margi...... Ei olnudki see D-30 vaid --------DV-16 . Mulle ei olnud see ennem muidugi teadmata aga noh nüüd on siis asi kindel ja teada.
http://www.traktora.org/?id=340
Oh üllatust üllatust...... Ja mootori D-30 kohta ikka ei ole saanud targemaks. Vikipeedia annab selle kohta hoopis välja,et lennuki mootori mark..... Aga see ei lähe mitte......
Vanemate traktorite omanikel tasuks siis ka neid lehekülgi uurida,sest vajalikku infot on küllaga.
http://www.traktora.org/?id=195
Ja tänu sellele sai vastuse ühele põletavale küsimusele paari aasta tagusest ajast..... Nimelt käigukastis oli paremal pool üleval käigukahvlite aukude sees veel mingid kanalid ja kahtlustasin tollal,et mingi kahvlivõllide fikseerimise süsteem võik seal siis olla. Ja nüüd siis võib asja lugeda avastatuks.... -nii ongi! Seal on lihtsalt sees üks kuul mis siis on paraja mõõduga ja ei lase ühte käiku sisselülitades teisel samal ajal sisse minna. Tundub,et meistrimehed on kolhoosiaegadel saatnud selle kuuli metsa.........ja elanud töö -ja remondiküllaseid päevi... Vanasti oli kogu aeg jama,et kui esimest käiku sai sisse lülitatud,läks ka tigukäik sisse ja oligi jokk.....sellepärast on tigukäik mul lausa kinni keevitatud ja sedasi olen asja kontrolli all hoidnud.... nüüd siis peaks mõne vana kulunud laagri laiali lööma ja proovima seda kuuli õigesse kohta paigutada..... aga muidugi see on suur töö ja selleks tuleks käigukasti kaan maha võtta, kahvlivõllid ka maha või siis vähemalt august välja venitama......läheks aega katsetamise ja muu peale niipalju,et hetkel ei näe mõtet asja ette võtta. Pigem siis hoopis oodata,kuni mõni jamps tuleb ja kuskil vaja remonti teha....
Teine rõõmus uudis on,et samalt leheküljelt sain teada oma traktori mootori õige margi...... Ei olnudki see D-30 vaid --------DV-16 . Mulle ei olnud see ennem muidugi teadmata aga noh nüüd on siis asi kindel ja teada.
http://www.traktora.org/?id=340
Oh üllatust üllatust...... Ja mootori D-30 kohta ikka ei ole saanud targemaks. Vikipeedia annab selle kohta hoopis välja,et lennuki mootori mark..... Aga see ei lähe mitte......
Vanemate traktorite omanikel tasuks siis ka neid lehekülgi uurida,sest vajalikku infot on küllaga.