15-10-2015, 07:35 AM
(14-10-2015, 23:20 PM)Gravity Kirjutas: Tegelikult saab ka silindrit 0,5mm pealt lühemaks treida või pihusti aluse seibiga mängida(kui võimalik).
Kui ikka kolvigrupp ja klapid korras siis on surveastme langus pigem laboratoorse mõjuga. Kulunud klapid, mida on soveldatud või lõigatud ehk lähevad rohkem peasasse avaldavad suuremat mõju .
Selles on tõde. Mul kaubikul läks kunagi plokikaan katki ja panin teise. Klapid olid kõvasti ära uppunud kaane sisse. Peale kaane vahetust buss enam nii ei lennanud,kui varem. Eks kõik asjad mõjuvad. Miks muidu on isegi manuaalides mõõdud antud,et kui sügavale tohib klapp uppunud olla. No teinekord pole midagi teha,vanad asjad ju.
Ja tegelikult vaatasin,et hülssi annaks treida küll,sest kolvil jäi veel tükk maad üles tulla. Kunagi sai ka seda tehtud aga ei saanud aru midagi,et parem oleks. Käivitus ikka nagu alati-üks silinder ees,teine järel....