K750M lõpp kiirus
#21

(17-04-2011, 01:45 AM)overspeed Kirjutas:  ...110 km/h oli selle kasti ja difriga ...
Mul piisas ainult käigukasti hammaka vahetamisest. Differ jäi originaal.
Muide Dnepr (hj rohkem) ei suutnud selle 4 käigu hammasülekandega normaalselt liikuda. 750kuubikulisel vääne teine ja sobis küll.

Lisan Aspelundi jutu järel:
Mu tsiklil oli peale pandud jalgratta elektrooniline spidomeeter, mille ajasin pikkadel otsadel "meetritäpsusega" paika. Selle tsikli ehitamisel polnud veel GPSidega eriti laiata.
Arvutustes panin algandmed paika nii, et tsikli kiirus oleks 90km/h ja mootor arvaks, et sõidetakse 60km/h. Toungue
Vasta
#22

(17-04-2011, 09:48 AM)Aspelund Kirjutas:  Isand Pauk võiks sel teemal nähtavasti kohalikku kompetentsi jagada, sest:
http://www.youtube.com/watch?v=ERXB3QICT...rofilepage
http://www.youtube.com/watch?v=eraJ5C2jq10
A.

Hmmm, herr Isandpauk, võiksid tõepoolest teha omaette teema sellest ümberehitusest ja rääkida ümberehitusest lähemalt, lisaks muud praktilised küsimused- kust tänapäeval selliseid mootoreid otsida tasuks, kas ARK aktsepteerib ümberehitust nagu ta on või on paberimäärimine vajalik jne.
Vasta
#23

(16-04-2011, 10:26 AM)Ishijupp Kirjutas:  
(16-04-2011, 09:23 AM)Daniil Kirjutas:  Samasugune sooritus mõni aasta tagasi lõpes u. 20 kilomeetri pärast auguga kolvi põhjas. Enne seda oli tsikkel aastaid sõitnud max. 70-80ga.

Lahja segu?

Seda arvasin isegi, aga omanik väitis, et polnud nõelu ega sõelasid aastaid torkinud. Samas, pole välistatud et karbuss loksus lahti silindri küljest vms.Tõin selle näite, kuna juhtus suurel kiirusel ja k750'ga Smile

Vasta
#24

Sain enda murele vastuse. Sain ka soovitud lõpp kiiruse mis puudus. Probleemiks oli süüte süsteem. Peale on pandud mul 12v süsteem ja auto süüte pool, mis vist ei sobi kokku kontaktidega süütega. Põletas kontaktid ära. Sai vahetatud kontekas ja kontaktid ei midagi. Kombineerisin ise peale elektron süüte ja sain kõikidele muredele lahenduse.
Vasta
#25

750-sega pole eriti kiirusi arendanud aga dnepriga 140 oli lagi kiire difri ja orig kastiga soolona. Korviga liikus aga notiks jääb 90-ne kandis, proovitud ka ainult kiirema 4-daga ja orig difriga, korviga jäi samuti notiks 90-ne tuuris ja tippkiirus soolona oli natuke väiksem aga 1-3 oli minek päris terav, kuigi soolona eelistaks kiiret difrit ja orig kasti.
Vasta
#26

Kui läks jutt juba kepsulaagrite kulumiseni, siis kas keegi on neid emmilisel ka ise vahetanud?
On üks lõtkudega väntvõll, mida proovisin hasardist pressi all lahti suruda. Umbes 15 tonni sai kepsusõrmele peale surutud, aga ei midagi. Proovitud ka muid nippe, õrna kuumutamisega ja väntvõlli tõmmitsaga pooleks tõmmata.

Väntvõlli tasakaalustamine ei oleks iseenesest kõige hullem probleem.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne