Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
17-04-2011, 09:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2011, 10:03 AM ja muutjaks oli
motamees.)
(17-04-2011, 01:45 AM)overspeed Kirjutas: ...110 km/h oli selle kasti ja difriga ...
Mul piisas ainult käigukasti hammaka vahetamisest. Differ jäi originaal.
Muide Dnepr (hj rohkem) ei suutnud selle 4 käigu hammasülekandega normaalselt liikuda. 750kuubikulisel vääne teine ja sobis küll.
Lisan Aspelundi jutu järel:
Mu tsiklil oli peale pandud jalgratta elektrooniline spidomeeter, mille ajasin pikkadel otsadel "meetritäpsusega" paika. Selle tsikli ehitamisel polnud veel GPSidega eriti laiata.
Arvutustes panin algandmed paika nii, et tsikli kiirus oleks 90km/h ja mootor arvaks, et sõidetakse 60km/h.
Postitused: 18
Teemad: 15
Liitus: Jun 2010
Maine:
0
Sain enda murele vastuse. Sain ka soovitud lõpp kiiruse mis puudus. Probleemiks oli süüte süsteem. Peale on pandud mul 12v süsteem ja auto süüte pool, mis vist ei sobi kokku kontaktidega süütega. Põletas kontaktid ära. Sai vahetatud kontekas ja kontaktid ei midagi. Kombineerisin ise peale elektron süüte ja sain kõikidele muredele lahenduse.
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
750-sega pole eriti kiirusi arendanud aga dnepriga 140 oli lagi kiire difri ja orig kastiga soolona. Korviga liikus aga notiks jääb 90-ne kandis, proovitud ka ainult kiirema 4-daga ja orig difriga, korviga jäi samuti notiks 90-ne tuuris ja tippkiirus soolona oli natuke väiksem aga 1-3 oli minek päris terav, kuigi soolona eelistaks kiiret difrit ja orig kasti.
Postitused: 110
Teemad: 22
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Kui läks jutt juba kepsulaagrite kulumiseni, siis kas keegi on neid emmilisel ka ise vahetanud?
On üks lõtkudega väntvõll, mida proovisin hasardist pressi all lahti suruda. Umbes 15 tonni sai kepsusõrmele peale surutud, aga ei midagi. Proovitud ka muid nippe, õrna kuumutamisega ja väntvõlli tõmmitsaga pooleks tõmmata.
Väntvõlli tasakaalustamine ei oleks iseenesest kõige hullem probleem.