Identifitseerida jalgratas (vana ja huvitav)
#1

Panen pilte veel ühest jalgrattast. Kõik küljesolevad osad ei pruugi olla (ja kindlasti ka pole) algselt tehasest külge pandud. Seda tüüpi kahvlikroone kasutas näit. Brennabor, tsaariajal läti Kronsbergs, kindlasti veel teisi...
Vb tekib kellelgi mingeid mõtteid. Rolleyes

http://i51.tinypic.com/33ehswm.jpg
http://i54.tinypic.com/2a57d3.jpg
http://i54.tinypic.com/2cet2r6.jpg
http://i52.tinypic.com/2ciig52.jpg
http://i55.tinypic.com/2zfljet.jpg
http://i56.tinypic.com/2rz89i0.jpg
http://i51.tinypic.com/3343gpd.jpg
http://i56.tinypic.com/zybst1.jpg
Vasta
#2

(14-04-2011, 22:36 PM)kass Kirjutas:  Panen pilte veel ühest jalgrattast. Kõik küljesolevad osad ei pruugi olla (ja kindlasti ka pole) algselt tehasest külge pandud. Seda tüüpi kahvlikroone kasutas näit. Brennabor, tsaariajal läti Kronsbergs, kindlasti veel teisi...

Väga vana ja huvitav asi! Tagakahvli ülaosa, esipidurikangide eripära, esiratta "paksu" rummu, lambiklambri kuju asja järgi pakuksin tootmisajaks ca 1900-1914. Sadul 1930ndate lõpust, porilauad vast ka. Pedaalid tõenäoliselt pole ka algsed, ketiratta kohta ei oska oletada.

Kas Sa esiratta rummu lahti oled võtnud ja keskjooksu - äkki on seal mingeid `(aasta)arve? Või esiratta rummul kirjasid - nii vanal ajal oli ratas omaette haruldus ja neid armastati panna?

Kui see on Kronsbergs, siis Janis tunneb ta kindlasti ära - oled näidanud?




Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

(15-04-2011, 10:43 AM)valdo Kirjutas:  Väga vana ja huvitav asi! Tagakahvli ülaosa, esipidurikangide eripära, esiratta "paksu" rummu, lambiklambri kuju asja järgi pakuksin tootmisajaks ca 1900-1914. Sadul 1930ndate lõpust, porilauad vast ka. Pedaalid tõenäoliselt pole ka algsed, ketiratta kohta ei oska oletada.

Kas Sa esiratta rummu lahti oled võtnud ja keskjooksu - äkki on seal mingeid `(aasta)arve? Või esiratta rummul kirjasid - nii vanal ajal oli ratas omaette haruldus ja neid armastati panna?

Kui see on Kronsbergs, siis Janis tunneb ta kindlasti ära - oled näidanud?

Tekkis dialoog!Cool
Aga ei ole see minu "erakogust", peaksid olema seda isegi varemalt näinud, ma arvan. Wink
Arvan veel, et ketiratas pole algne, ega esiratta kohalt ka kindlust pole. Kui number on õige ja algne, siis see tekitab lisaküsimusi.
Kronsbergs on lihtsalt üks viide...aga üldiselt oli ta suhteliselt tubli tegija, see 1xxx number vb võiks tal mingisse aega jääda, aga see Kronsbergs lihtsalt üks variant miljonist. Ja lätlased peale Leutneri väga esipidurit ei kasutanud, vb ka hiljem monteeritud, ka lenksupiduri ehitus vb pole lätlastele omane, kuigi kes neid vanu aegu teab. Läti toodangule aga justkui viiteid oleks, kas Rossial polnud selliseid tagakahvli otsi vms ? Mõni mees võiks kataloogist vaadata...Ei vaadanud ka, mitme punkti kinnitusega esisilt oli, kas 3 või 4-ga.
Aga vastus küsimusele - ei, Janisele pole mina näidanud (pilte).

Vasta
#4

Tere!
Aga kas keegi seda vokki suudab tuvastada? Küll on pakutud Brennabor Borat, küll Göricke-t Selgus ikka saamata Raami all märk: Suur G täht ja selle sees väikesed W ja H. Ah mis ma ikka jahun. Pilt on parim seletaja.
http://public.fotki.com/volvofriik/endal...p7238.html
http://public.fotki.com/volvofriik/endal...01356.html
Vasta
#5

Tere, tere!

Kuna keegi siia teemasse avalikult midagi lisanud ei ole, siis mina kaasautorina tunnen mõningat ebakindlat rahutust ja vastutust...
Ilmselt pole see ei Göricg ega Brennabori Bora, niisama pakkuda, mida sülg suhu toob või mida kuuldud/nähtud võiks ju veelgi.. aga nende piltide ja esitatud "jahu" järgi vast midagi asjalikku ei paku ka. Kas number 0n 650102? Raaminuhvid on küllaltki spetsiifilised, vb ksf! Illi123 kommenteerib? Ja muidugi sildikinnitusneetide vahekauguse võiks välja öelda.
Vasta
#6

Kas midagi selist?
http://i44.tinypic.com/2gy2ag1.jpg
http://i43.tinypic.com/2czq9h5.jpg
http://i40.tinypic.com/21j2gav.jpg
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne