Liikluskindlustus
#1

Vabandan kui sellest on kusakil juttu olnud.Paraku pole ma vastust leidnud.
Küsimus selline ,et kontrollisin oma auto liikluskahjude ajalugu .Tuli välja et mul honda oli osalenud päris mitmes avariis ,olles nii põhjustaja kui ka kannataja. Kas see avariide arv mõjutab liikluskindlustuse maksu suurust?
Veel üks küsimus et kui mul seisab auto mis on arvel aga ülevaatust pole ja kindlusust pole ka enam teind.Kas siis võib oodata sellest mingit jama?

Massides peitub jõud.
Vasta
#2

tere,mina võtsin oma liikurid ajutiselt arvelt maha ARK-is ei maksa midagi,praegusel juhul võib sulle kindlustus mingil moel selga sõita.
Vasta
#3

kui kindlustusleping on sõlmitud, pole kellegil midagi öelda, poliise tegema ei pea. arvelt mahavõtmine maksis raha minumeelest, see pole nau väga otstarbekas. endal mitmed liikurid seisavad ülevaatluse ja kindlustuseta juba mitmeid aastaid, pole keegi huvi tundnud nende vastu. Aga mul on lepingud tehtud ka ilusti.
Vasta
#4

(19-04-2011, 21:53 PM)Märsakas Kirjutas:  Küsimus selline ,et kontrollisin oma auto liikluskahjude ajalugu .Tuli välja et mul honda oli osalenud päris mitmes avariis ,olles nii põhjustaja kui ka kannataja. Kas see avariide arv mõjutab liikluskindlustuse maksu suurust?

Kindlustuslepingu sõlmib inimene, mitte auto. Seega ei sõltu koefitsent sellest, mis Sinu autoga enne Sinu omandusse toimus, küll aga sõltub sellest, mida Sina oled viimasel ajal teinud kindlustuse vaates (kindlustuse pidevus, süülised õnnetused jms, ärvardatakse, et tulevikus ka liiklusrikkumised, praegu seda viimast veel pole).

(19-04-2011, 21:53 PM)Märsakas Kirjutas:  Veel üks küsimus et kui mul seisab auto mis on arvel aga ülevaatust pole ja kindlusust pole ka enam teind.Kas siis võib oodata sellest mingit jama?

Seaduse järgi peab registreeritud autol olema sõlmitud liikluskindlustus. Küll aga ei pea see olema nn "jah"-leping, kus kindlustusperiood toimib ja Sa maksad maksu. Mina tegin mõned aastad tagasi kõikide oma nimel olevate sõidukite (projektide) liikluskindlustuse lepingud ära "ei"-lepingutena, st ilma kehtiva kindlustuse ja makseta ning tasuta. Usun, et need toimivad sellisena tänini.

Kui baaslepingut üldse pole, siis on teoreetiliselt õigus peale väänata tagantjärele kindlustusmakset (kuigi ma ei ole kuulnud, et seda tehtud oleks).


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

(19-04-2011, 23:20 PM)valdo Kirjutas:  Seaduse järgi peab registreeritud autol olema sõlmitud liikluskindlustus. Küll aga ei pea see olema nn "jah"-leping, kus kindlustusperiood toimib ja Sa maksad maksu. Mina tegin mõned aastad tagasi kõikide oma nimel olevate sõidukite (projektide) liikluskindlustuse lepingud ära "ei"-lepingutena, st ilma kehtiva kindlustuse ja makseta ning tasuta. Usun, et need toimivad sellisena tänini.
Siin läks midagi valesti. Ei-leping on üks ajast ning arust lepingutüüp, mida ikka veel pakutakse. JAH- ning EI- lepingud erinevad selle poolest, et EI-leping on mõnevõrra kallim. Muud vahet ei ole.
Valdo mõtles ilmselt seda varianti, kus teed lepingu, kuid poliisi ei võta. Sellise skeemiga toimib kõik ilusti ning midagi maksma ei pea. Ainult et natuke totter on küll, kui ametnik nii palju aega kulutab andmete täpsustamisele nign paberite trükkimisele. Muuseas- interneti teel lepingut ilma poliisita sõlmida EI SAA.
Vasta
#6

Ja veel üks tähelepanek.See leping kehtib siiski vaid 2 aastat.Ja kui siis ei uuenda tuleb jällegi liikluskindlustusest või kusagilt jube karm kiri jubedate ähvardustega.
Ja oli ka vist ajutiselt arvelt maha võtmisega kah sama 2 aasta teema.Kui vaja siis tuleb uurida Tallinna ARK.mustamäel.
Ütleks,et seal infos väga vastu tulelikud inimesed.Nii,et uuri ja saad ka vastuse!
Parimat!
Vasta
#7

Ajast ja arust võib-olla aga mulle on ikkagi jäänud mulje, et Jah lepingu sõlmimise puhul, tuleb pärast sama firmaga jätkata. Kui on soov vahetada siis on see liigne sebimine. Samuti ei saa märkimata jätta, et kui just võtsin pakkumise oma vana Jawa peale, siis erines hinnavahe odavamate ja kõige kallima vahel, ligi 3 korda (ehk siis 23,* versus 76,* €). Samalaadne käär oli sees ka lühema perioodi pakkumiste puhul. Võib-olla kellegile meeldib jah-lepinguga seda seltsi nuumata aga mulle meeldib konkreetselt vaadata, kellega leping sõlmida. Oleks ma aga kunagi Jah-lepinguga sinna sattunud, siis maksaks vist tänase päevani nagu surnud hobust, heas usus ja järgemööda. Korrutades võimaliku hinnavahe 9-ga (see on kindlustuse all olevate masinate arv), siis tuleb päris suur number. Selle numbriga aga saab midagi ära teha. Väita, et väliselt taastamata masin hüvitatakse täies mahus ja nii, et selle summa eest saab samaväärse.... No ma ei tea, ei taha nagu eriti uskuda. Mis sest ikka nii pikalt, iga selts arvutab ju omade tõekspidamiste järgi ja nii nagu nende suva on. Ise tuleb silmad lahti hoida, et kotti pähe ei tõmmataRolleyes
Vasta
#8

lgp ksf! gruppen võtab laialt ette. üheksa liikuvat aparaati pole mitte vähe. mul seis sarnane, aga nummer siiski pisem. miljon aega olen mõelnud, et sellise nüri siblimise vastu oleks väga abiks asi kui kindlustataks inimest, mitte masinaid. naiste käest saunas kuulsin justkui mõnel pool euroopas pidi seuke sisteem täitsa toimima. ons keegi ehk täpsemalt kursis?
vaat kui hää oleks, kui pääseks ühe kontrahti ja ühe maksmisega. hinda küll ilmselt tõstetaks, a mulle meeldiks ikka.
Vasta
#9

(20-04-2011, 10:16 AM)indrek Kirjutas:  
(19-04-2011, 23:20 PM)valdo Kirjutas:  Seaduse järgi peab registreeritud autol olema sõlmitud liikluskindlustus. Küll aga ei pea see olema nn "jah"-leping, kus kindlustusperiood toimib ja Sa maksad maksu. Mina tegin mõned aastad tagasi kõikide oma nimel olevate sõidukite (projektide) liikluskindlustuse lepingud ära "ei"-lepingutena, st ilma kehtiva kindlustuse ja makseta ning tasuta. Usun, et need toimivad sellisena tänini.
Siin läks midagi valesti. Ei-leping on üks ajast ning arust lepingutüüp, mida ikka veel pakutakse. JAH- ning EI- lepingud erinevad selle poolest, et EI-leping on mõnevõrra kallim. Muud vahet ei ole.
Valdo mõtles ilmselt seda varianti, kus teed lepingu, kuid poliisi ei võta. Sellise skeemiga toimib kõik ilusti ning midagi maksma ei pea. Ainult et natuke totter on küll, kui ametnik nii palju aega kulutab andmete täpsustamisele nign paberite trükkimisele. Muuseas- interneti teel lepingut ilma poliisita sõlmida EI SAA.

Saab küll, seda nimetatakse "maksevabaks muudetud leping". Valdo ajab segamini eelmainitu ja EI-lepingu. Kui käru seisab, siis muudetakse leping maksevabaks ja kindlustuskatet pole ning maksma ei pea.
JAH-lepingu erinevus on selles, et ta on odavam ja , et sulle saadetakse vana lepingu lõppemisel automaatselt uus arve uueks perioodiks.

Vasta
#10

(20-04-2011, 11:43 AM)jurkman Kirjutas:  JAH-lepingu erinevus on selles, et ta on odavam ja , et sulle saadetakse vana lepingu lõppemisel automaatselt uus arve uueks perioodiks.
Võrdub: sisuliselt pole mitte mingit vahet. Tingimustes väidetakse, et JAH-ga lisandub kohustus lepingu pikendamiseks - reaalselt mingit kohustust pikendamiseks ei ole.
Vasta
#11

(19-04-2011, 21:53 PM)Märsakas Kirjutas:  Vabandan kui sellest on kusakil juttu olnud.Paraku pole ma vastust leidnud.
Küsimus selline ,et kontrollisin oma auto liikluskahjude ajalugu .Tuli välja et mul honda oli osalenud päris mitmes avariis ,olles nii põhjustaja kui ka kannataja. Kas see avariide arv mõjutab liikluskindlustuse maksu suurust?
Veel üks küsimus et kui mul seisab auto mis on arvel aga ülevaatust pole ja kindlusust pole ka enam teind.Kas siis võib oodata sellest mingit jama?

Auto liikluskahjude ajalugu ei oma poliisi hinnale tähendust. Kuid millegipärast kipub kord juba kortsu sõidetud auto jälle "sattuma"...

Ajutiselt arvelt kustutamine on tasuta toiming. Seda saab teha ka paberivaba.ark.ee kaudu. Kui midagi vahepeal ette ei võeta, ennistub auto (ja kindlustuslepingu kohustus) tähtaja möödudes baasi. Kuid arvelesaamiseks tuleb ARKsse kohale minna (sh. auto müügiks!).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne