04-02-2017, 18:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2017, 18:29 PM ja muutjaks oli h2rra.)
Küsimus Hr. Mihkel Naamsi "elutöö jätkajatele".
Kui efektiivselt põleb praegune bensiin karburaator mootoris (muruniidukid trimmeridja muud karbussiga mootorid), mida reguleeritakse mehhaaniliselt reguleerimis kruvide abil ja kui süüdet üldse reguleeritakse?
Kuidas mootorites, mille kogust ja põlemist reguleerib kompuuter koos lamda anduri ja katalüsaatoriga ja veel erinevatel pööretel,koormustel + süütenurga korrigeerimine vastavalt põlemisele?
Lõppu kribaksin klassika Hr. M Naamsi suust 90.ndatest: " Kvaliteetne bensiin ei ole meist üldsestki kaugel. Ainult 87 Km. " (Helsinki)
Kui efektiivselt põleb praegune bensiin karburaator mootoris (muruniidukid trimmeridja muud karbussiga mootorid), mida reguleeritakse mehhaaniliselt reguleerimis kruvide abil ja kui süüdet üldse reguleeritakse?
Kuidas mootorites, mille kogust ja põlemist reguleerib kompuuter koos lamda anduri ja katalüsaatoriga ja veel erinevatel pööretel,koormustel + süütenurga korrigeerimine vastavalt põlemisele?
Lõppu kribaksin klassika Hr. M Naamsi suust 90.ndatest: " Kvaliteetne bensiin ei ole meist üldsestki kaugel. Ainult 87 Km. " (Helsinki)
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA