23-05-2019, 13:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-05-2019, 14:09 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(23-05-2019, 10:41 AM)v6sa Kirjutas: Oda, palju Su paati kahekümneviieseid pläskusid mahtuski? Et kas huvilised võivad hakata registreeruma?
Kui me seda lõime nüüd edasi arendame, saab Priidu saabumisel selgeks, kuivõrd head on MTA kratid. Kas on inspektorid eeltäidetud blankettidega vastas või mitte
Kratt - maakeelne vaste konkreetse ülesandega needust kammivale programmile, mida inglise keels tuntakse, kui bot
Laevavarusid ei saa piirata - see on puhas ohutus! Nii või teisiti on merel alati korralik kütusevaru kaasas ja tihtipeale ei kulu selelst suurt midagi. Aga see PEAB olema. Eelmine varakevad 33-meetrist Bremerhavenist tuues tankisime selle servani, sest keegi ei teadnud reaalset kulu. See tohutu 1500-jõuline kolakas osutus nii ökopilliks, et sama kütusega sõideti siin veel pool suve ja jagus jahtidessegi pumbata. Samas seekord toodavaga täpselt samasugune aasta tagasi (tangingi parasjagu alkülaati) ja käisime Sandhamnis lisa tankimas kuna skäärid olid tuuletud. Lihtsalt võtadki topeltvaru...
Mis aga reaalselt Aspenit, Rootsit, sõitu jne puudutab, siis merekõlblikke aluseid jagatakse sel peaaegu tasuta, mida võib tõesti ääreni ohutut ökokütust täis panna. Ütleme nii,et hästi valides ja planeerides saab bensu suisa tasuta kätte - kui tinakiiluga jaht tuua ja tina vanarauda viia! Kerest teed õuepeale sõpradele puhkemaja... Jaht maksab 700, tina Eestis 1400! Variant 2 on vähegi hea jaht odavalt maha müüa. Lisaks uuele mereletulijale üliodav seikluspuhkus.
See on siis tänane reaalsus! Keda peame tänama???