14-12-2019, 18:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-12-2019, 18:09 PM ja muutjaks oli h2rra.)
Tõstame teemat... ja mida ohkida korralikku bensiini polnud saada juba peale suurt revolutsiooni
Mitte vähem probleemiks oli kütuse kvaliteet. 1920. aastatel kaebasid revolutsioonieelse kogemusega autojuhid pidevalt, et Nõukogude bensiini kvaliteet langes keiserliku ajaga lihtsalt sündsusetuks. Ja 1928. aastal hakati kogu riigis müüma kütust, mille mootorid ebaõnnestusid (vt. "Bensiin oli halvenenud" ). Peagi, nagu ajakirjandus teatas, lahendasid nad probleemi ja tõstsid bensiini kvaliteedi õigele tasemele. Samuti jagunes see klassidesse - lennundus (eksport), esimene klass (kerge) ja teine (raske).
Tõlgitud Googlega
https://www.kommersant.ru/doc/3961149
Mitte vähem probleemiks oli kütuse kvaliteet. 1920. aastatel kaebasid revolutsioonieelse kogemusega autojuhid pidevalt, et Nõukogude bensiini kvaliteet langes keiserliku ajaga lihtsalt sündsusetuks. Ja 1928. aastal hakati kogu riigis müüma kütust, mille mootorid ebaõnnestusid (vt. "Bensiin oli halvenenud" ). Peagi, nagu ajakirjandus teatas, lahendasid nad probleemi ja tõstsid bensiini kvaliteedi õigele tasemele. Samuti jagunes see klassidesse - lennundus (eksport), esimene klass (kerge) ja teine (raske).
Tõlgitud Googlega
https://www.kommersant.ru/doc/3961149
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA