jama delta siduriga
#21

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: oldmoped
ega ma ei väidagi, et vanus ALATI midagi loeb... aga ei leia ka mingit põhjust, miks ei peaks profiilis sünniaasta kirjas olema.
Väemalt saaks kohe profiili järgi välistada õpetused a\'la \"puuri väike auk kolvi keskele, hakkab paremini liikuma...\"

hästi pandud:lol
Vasta
#22

Kle, see nali on ikka hea....
Vasta
#23

kusjuures selline postitus oli siin foorumis täiesti olemas!
http://forum.automoto.ee/viewthread.php?tid=1939

I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Vasta
#24

Said korda?
Vasta
#25

ma tegelen asjaga järgmine kevad, selleks aastaks panin ootamaSmile
Vasta
#26

Mul hoopis selline probleem, et ees hammaka pealt tuli kett maha! Panen peale ok kaan peale uuesti ja krt ei leia enam vabakäiku üles seal kus peaks vaba olema on kas 1 või 2:Ja üles ei taha üldse minna :mad: Tegu siis käsikäikudega deltaga. Võtsin kaane maha siis nägin, et hammaka ees on mingi vint ka kerisin sinna poldi otsa ja uuesti kokku ikka sama jama Sad
Kas viga siduris ? või milles kas see kaane alune jublakas peab olema mingis kindlas asendis ?????? HELP !!!!!
Enne seda sai just lume peal krossistiilis kurve võetud (esimes käiguga) ja siis lihtsalt kadusid käigud ära - eest kett maas. Sidurit ei kasutanud ainult gaasiga mängisin Big Grin
Milles viga Sad
tänud ette
Vasta
#27

See ketiratta kohal olev jublakas on käiguvahetusülekanne. Ju see siis ka pihta sai ja ajas käigud paigast ära. Käikusi saab regullida käiguvahetus trossi keskel olevast reguleermutrist.
Vasta
#28

Käsikäikudega mopeedil hoiab vedru käigukahvli asendis 2käik (St kui käiguvahetustross on vaba). Ja käiguvahetit liigutades tõmmab see trossist, kõigepalt kahe käigu vahele (ehk vaba) ja sealt edasi siis 1 käik.
Kontrolli, ega sul ei ole see trossi alumises otsas asuv \"junn\" äkki oma pesast ära nihkunud ja jäänud kuhugi servapeale kandma ja hoiabki 1käiku sees...
Käikude reguleerimine on lihtsalt trossi keskel asuva pinguti keeramine...

Ja kindlalt vaata, et kui on sees 2käik, siis ei tohi tross pinge all olla, muidu ei ole 2käik lõpuni sees ja võib ajapikku need veonuutide otsad ära süüa...

Vasta
#29

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: matix
selline värk on, et kui mootor töötab ja paned käigu sisse ja lahutad sidurit, siis masin liigub kuigi ei tohiks st. sidur ei lahuta, oled kuulnud, et seda saab reguleerida, aga seda ma ei kust seda saab teha. ehk keegi spetsalist jagaks infi palun:keersilm
Vasta
#30

:mad:trossi küljes on tavaliselt pingutid kui ei ole, siis te ise siduri tross lühemaks
Vasta
#31

:mad: vaata äkki on sidur laiali
Vasta
#32

Ja kuidas siis \"laiali\" sidur ei lahuta?
;-)
Vasta
#33

Kui mopi sidur on katki ehk \"laiali\" siis ei saa moppi käima. Tal käib ka käimalöömine läbi siduri.
Vasta
#34

motamees: kui käib läbi siduri, siis on minu mopp vääga imelik, siis kui lahutad seda käima lüües, siis ei tee üldse mingit häält, aga siis kui ei lahuta, siis läheb Toungue
huvitav, milles nyyd jama on:???
Vasta
#35

aga seda ta ju rääkiski, käimalöömine käib läbi siduri, aga kui sidur on lahutunud, siis ei saa ju ometi käima lüüa ega ju?

aga muide, mul on veel üks lahe nipp varuks mopi käimalöömisel, proovi 2. käik sisse panna, kohe palju paremini lööb mootori käima Big Grin
Vasta
#36

Tsitaat: Võtsin kaane maha siis nägin, et hammaka ees on mingi vint ka kerisin sinna poldi otsa ja uuesti kokku ikka sama jama Sad
tänud ette

üldse mitte norimise pärast, aga mul üks sõber pidi ülikoolist äärepealt välja visatama, kui autode teooria eksamil \"vindist\" rääiks. see ju hoopis linnuke puuotsas. eesti keeles on ikka \"keere\" Big Grin
Vasta
#37

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: marti184
aga muide, mul on veel üks lahe nipp varuks mopi käimalöömisel, proovi 2. käik sisse panna, kohe palju paremini lööb mootori käima Big Grin

Vaatasin kähku erinevate nõukogude mopeedide käigukastide ehitused üle... ja väidan et see on loll jutt...
Käiviti on hambumuses käigukasti vahevõlliga mis omakorda on pidevas hambuvuses siduripoolse hammasrattavõlliga... olenemata kas ja mis käik sees on käiviti ülekandesuhe väntvõlli suhtes ei muutu!
Vasta
#38

Matix,said sa oma jõududega ja nende õpetustega siis siduri korda?
Vasta
#39

homme( 29.12.03) vaatan, siis on aega:bounce
Vasta
#40

Ma panen kõigud paike kõik sealt kaane alt. Näpuga õige sügavus ja kruvi kinni. Sätin vabakäigu järgi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne