V-902 (B-902)
#1

Käivitasin oma võrri ja panin ka video üles. Ei ole originaal ja ei pretendeerigi originaalsusele. Enam-vähem kõik toimib. Loodan, et moderaatorid ei lisa pealkirja sõna "Huumor". Ei ole "carefully restored" ja mootor on täitsa vale :-(

http://www.youtube.com/watch?v=MJ78BD9ijBA

Kui kellelgi on pakkuda vanatüübilist pealt siledat korralikku silindrit, siis olen nõus ostma. Või äkki keegi suudab vana silindri läbi puurida ja remontkolvi teha? See on vist väga kallis lõbu. Vana silinder on mul olemas, kuid kasutuskõlbmatu.

raudpats1@hot.ee
Vasta
#2

Esimese (38,25) ja teise (38,4) remontmõõdu kolvid ja rõngad on täiesti tehasekaubana olemas ja hästivarustatud kohtadest ka saadaval. Tegu küll kaherõngaliste kolbidega selle mootori sees oleva 1-rõngalise asemel... aga kes see sinna sisse ikka näeb (nüüd hakkavad tõsiusklike restauraatorite poolt tõenäoliselt küll suured munakivid lendama siiapoole).
Selle lamedapealise ülepuurimine on küll natukene komplitseeritud, aga ka see on võimalik.
Vasta
#3

Mu enda sama marki võrril oli selline asi,et keegi oli kunagi silindri puurinud 39,1mm peale. Ostsin lahke mehe käest mingi tehase tooriku ja tegin kolvi valmis. Päris hea ei kukkunud välja ,kuna kolb oli ette nähtud arvatavasti ühe L rõnga jaoks ja üleval oli pinda rõngaste jaoks kasinalt. Sai asi korda,kuid mootor on veel riiulis ja õiget sõiduilma pole ka veelSmile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne