Postitused: 619
Teemad: 85
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
olen näind ühte murutraktorit millel differ kokku keevitatud,kus on sile-lage maa seal saab kudagi võibolla isegi ära niita,aga kus on puud ja pöösad,lillepeenrad,nagu mul,seal ei tee ilma diffrita midagi,tahab aga muudkui otse põrutada.
Postitused: 1,587
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Odavama otsa murutraktoritel on kokku 4 laagrit, kaks kummagi lõiketera võllil. Ülejäänud kohad on enamasti isegi ilma puksita, ainult esiratastel mingid plastjunnid sees. Roolimehhanism lausa lahtine, natuke margariini peale määritud, võtab hästi tolmu ligi.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 619
Teemad: 85
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
28-04-2011, 22:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-04-2011, 22:56 PM ja muutjaks oli
näkisepp.)
tere õhtust,mootor peal striggs stratton,masin ise Rootsi päritolu,aga masina nimetus puudub,võibolla toodetud kusagil 1995ˇ,korra juba värvitud ,algne värv oranz.Käisin täna Kuusakoskis aga zigulli tagasilda ei saand,hakkan mööda lähigaraaze kolama äkist leian mõne sõbra käest,panen difri vahele on ikka mõnusam niita,aga jah sellel riistapuul peab nagu nattil või CK kombainil tavotti prits kõikseaeg kaasas olema,siis ikka kestab.
Käigukasti võtsin korra lahti,puhastasin ära ja toppisin tavotti silmini täis,vana määre oli poolenisti kivistund.Käigukast toimib siis niiviisi,et ühe võlli peal on rida väisemaks minevaid hammakaid kinni,teise peal aga väiksemaks minevad hammakad lahti ja sellel võllil on liuglev kiilusoon mis siis vastava liigutusega ka käigu sisse paneb
Postitused: 101
Teemad: 20
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
Lõhnab natuke Stiga Park järele???
Isa vinnas samamoodi mõned aastad tagasi Rootsist paari paranka eest koju ühe sellise. Ütleme, et masin on vahva, kuid tänaseks päevaks on tal vahetatud mootor (vanal otsustas keps mootorit väljastpoolt kaeda), hunnik igasugu rihmarataste laagreid ja osa rihmarattaid. Mootoriks sai uus briggs&strattioni 12,5 hj mootor, mis oli vaja lihtsalt peale tõsta. Kinnitused ja gaasihoovastik sobis paika.
Nõrk koht on tross mille abil keerab (rooli juurest väntsutab pika peale ära ja läheb katki)
Sai ka käigukastile uued pronks puksid võlli otstesse treitud.
Hetkel on niiduorgan juppideks, sest seal hakkas laager häält tegema, ja kuna juba laiali kiskumiseks läks, vahetab kõigil kolmel teral ja pingutil laagrid ära.
Kui nokitseda meeldib, siis on vahva pill
Aeateivaski on sygiseks mädand, ku sital ajal raiud (Torma)
Postitused: 619
Teemad: 85
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
tere,homme proovin niidukit veidi terasharjaga puhastada uuest värvist,see koorub juba niigi iseenesest,äkist tuleb mõni nimetus lagedale,aga praegu otsin taga kahte sõiduauto NIVA poolassi,võivad olla vigased ,peaasi et nuudid on enamvähem olemas mis diffrisse lähevad,kompenseerin need kas mõne tsikli jupi või krabisevaga(jevr).
Postitused: 1,225
Teemad: 48
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
Ma sain kah, vist ühe küpsise eest, Tecuymseh Peerless-i tagasilla, selle uuema variandi, puudu oli vaid vedav võll ja vedav hammasratas. Hammasratta aitas leida üks firma Tallinnast, Estmotor OÜ oli nimi. Lisaks ka mõned tihendid. Nõellaagrid sain kohapealt Tartust ja ongi asi koos.
Aga rattavõllid on jah, puksidel, või õigemini, jooksevad lihtsalt läbi korpuse ja kogu lugu. Kui mul see asi aretamisele läheb, siis tuleb laagritele asi kandma panna, muidu on varsti nutt majas...