Piduriklotside vahetus ja "keeramine"?
#21

Kui juba roostes siis aitab remontkomplekt kus need tööpinnad sees on...
Vasta
#22

(26-09-2017, 18:53 PM)maisalup Kirjutas:  Kui juba roostes siis aitab remontkomplekt kus need tööpinnad sees on...

tööpinnad on kolaka sees mis klotsidel ümber,vahetatav kena kopika eest uue sadula vastu.kuna seal teras mis kogu aeg märg keskond siis rooste paratamatu.
Vasta
#23

Lõustaraamatus müüakse sellist komplekti 12 rahaga, endale ka ostsin https://antehnika.eu/toode/735/pidurisad...lekt12-osa

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#24

pitskruviga saab edukalt
Vasta
#25

(26-09-2017, 19:26 PM)muska71 Kirjutas:  
(26-09-2017, 18:53 PM)maisalup Kirjutas:  Kui juba roostes siis aitab remontkomplekt kus need tööpinnad sees on...

tööpinnad on kolaka sees mis klotsidel ümber,vahetatav kena kopika eest uue sadula vastu.kuna seal teras mis kogu aeg märg keskond siis rooste paratamatu.

lisaks kui sinna pindadele mingit määret nt panna siis kas mitte ei hakka määre tolmu kleepima kuni kiilub kinni?minu silmis pinnad haljaks ja kuivalt kokku tagasi,käis siiani,käib ka edasi.
Vasta
#26

Mismoodi see üritus tehniliselt ülesehitatud on, et ilma surve all keeramata kolbi tagasi suruda ei saa?

Proovisin vastavaid pilte koogeldada, aga paistavad ainult väiksed hägusad kaadrid. 
[Pilt: s-l500.jpg]
Natuke paistab, justkui oleks kolb kaheosaline - kolb ise ja keeratav "kork". Keermeosa ei ole küll pildilt selgelt eristatav. Aga kui olekski nii, siis esiteks: kuidas väljasurumisel väljakeerdumine peaks aset leidma ja teiseks: siis tagasilükkamisel ei peaks ju vahet olema, kas enne suruda ja keerata või vastupidi, selmet mõlemat korraga teha?
Vasta
#27

Sel pildil polegi keermeosa. 
Sest see tavaliselt ei sisaldu rem.komplektis ja pannakse vana tagasi.
See keermeosa istub kolvi sees mitte jäigalt kinni, vaid läbi mingi siduritaolise moodustise.


[Pilt: cache.php?img=http%3A%2F%2Ffarm8.staticf...6a62a5.jpg]



Kui peale mitte pressida, siis ei keera mitte kolbi sisse, vaid kolb imeb hoopis tagant selle keermega poldi enda poole (sest see liigub ju kergemini kui kolb ja taga põhjas teda miski kinni ei hoia) ja vedelik lahvatab tekkinud august põrandale.


.
Vasta
#28

Tänan, see pilt selgitab natuke rohkem, aga lõplikuks taipamiseks peaks vist ise lammutama korraks seda süsteemi. Aga seda võibolla ei tahakski teha ainult uudishimu pärast või ajaviiteks Smile
Praegu veel ei saa aru, miks nii on hea. Kuna paljud autotootjad selle peale läinud on, siis peab ju olema parem kui vana lihtsa kolvi sisteem.
Kas see on kuidagi seotud sellega, et käsipidur käib läbi sama suporti või on selle lahendusega siis lõpuks tagatud, et kolb kunagi kinni ja pidur peale ei jää ? Smile
Vasta
#29

(27-09-2017, 11:46 AM)TeeTL Kirjutas:  Tänan, see pilt selgitab natuke rohkem, aga lõplikuks taipamiseks peaks vist ise lammutama korraks seda süsteemi. Aga seda võibolla ei tahakski teha ainult uudishimu pärast või ajaviiteks Smile
Praegu veel ei saa aru, miks nii on hea. Kuna paljud autotootjad selle peale läinud on, siis peab ju olema parem kui vana lihtsa kolvi sisteem.
Kas see on kuidagi seotud sellega, et käsipidur käib läbi sama suporti või on selle lahendusega siis lõpuks tagatud, et kolb kunagi kinni ja pidur peale ei jää ? Smile

Kogu see keberniit ongi just kässari süsteemi pärast mis käib läbi sama kolvi- muidu oleks pidurisadul ju sama mis esipiduritel. Rolleyes Või ehita ketta sisse trummelpiduriga käsipiduri süsteem (nagu Opelil, Toyotal jne.)

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#30

4x4 tagapidurid,et mis kummijunn see on ja milleks?sadula ülemisel kinnitusel asub.selle all polt mis kinnitab sadula ja poldi teises otsas  ka keere nagu tikkpolt,aga teine keere peenem ja 13 võti keerab seda junni.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#31

See on teema, mis on igas margi spetsiifilises foorumis korduvalt ja üksipulgi läbi arutatud erinevate auto mudelite kaupa. Ilmselt on üsna lootusetu kogu seda infot siin dubleerima hakata. Siinne foorum ikka rohkem vanemate / huvitavamate / vähem levinud asjade jaoks, mille kohta mujalt juba nii lihtsalt infot ei leia.

https://www.google.fi/search?q=audi+tagu...26&bih=724

https://www.google.fi/search?rlz=1C1GGRV...w18n-RZfik
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne