02-02-2013, 00:53 AM
Isegi rohkem.
Eestis nii levinud ei ole aga usas näiteks seal on varjualused, katus peal, midagi külje peal ka ja eest täitsa lahti ja seisavad väljas ja issi mingi muu projekt siis sees soojas, mõnel on mullivan ka garages veel ja mida iganes.
Samas sõbral sama asi täpsel nagu joonisel aga tal tuleb nn kõrgepigeliin üle krundi ja sinu joonisel tõmba diagonaal pikemaks ja ehitas garaazi nüüd natuke majale läemale aga suht liini all ikkagi.
Maja oli ennem, siis tuli liin siis garaaz ja ei lubatud ka teele lähedale ehitada suure kauplemisega sai loa ja liini alla ehitusest ei olnud juttugi.
Ja mida sa selle 4 m nihutamisega tegelikult kaotad?
On kraav, saad teha trenaashi kohe ära kuidas kõrguste vahe seda ei tea v olla ei saagi sinna ehitada
Uuri liinimeeste käest v olla projekteeritakse liini ringi vms.
Eestis nii levinud ei ole aga usas näiteks seal on varjualused, katus peal, midagi külje peal ka ja eest täitsa lahti ja seisavad väljas ja issi mingi muu projekt siis sees soojas, mõnel on mullivan ka garages veel ja mida iganes.
Samas sõbral sama asi täpsel nagu joonisel aga tal tuleb nn kõrgepigeliin üle krundi ja sinu joonisel tõmba diagonaal pikemaks ja ehitas garaazi nüüd natuke majale läemale aga suht liini all ikkagi.
Maja oli ennem, siis tuli liin siis garaaz ja ei lubatud ka teele lähedale ehitada suure kauplemisega sai loa ja liini alla ehitusest ei olnud juttugi.
Ja mida sa selle 4 m nihutamisega tegelikult kaotad?
On kraav, saad teha trenaashi kohe ära kuidas kõrguste vahe seda ei tea v olla ei saagi sinna ehitada
Uuri liinimeeste käest v olla projekteeritakse liini ringi vms.