08-05-2019, 20:05 PM
(08-05-2019, 18:12 PM)13piisab Kirjutas: Ma olen vaikselt sama mõtte poole kaldumas - et jätaks siiski tasapinna. Ning lükkan vist ikka kanali laiuse kah 1,0m peale - altpoolt õõtsadele lähenemine on ju palju harvem juht, kui autole tungraua allapanek. Pigem olgu ruumi tungraual kui kanali-aval. Ning kui on vaja alt masina servale ligi pääseda, võib ta ju vastavalt kanalile ajadaKanali laius võiks olla isegi 1100mm.,sest kanali lautade,luukide rant teeb kanali kitsamaks.
muidu ma tungin enamasti just nii, et tungraua all on laud - metall oma kohtkoormusega tänavakivil või betoonil ei meeldi ja pea 20cm kliirensi puhul saab ka vähema pumpamise/kruvimisega masina üles. Või kõrgemale. Kui peaks aluseks veel (kasvu)pinnas olema, on koormust jaotav klots lausa hädavajalik - ilma ei pruugi ratast maast lahtigi saada. Või ei lähe pärast enam alla