küünal
#1

miks mu minskil küünlad lühisesse jooksevad?kolme õhtuga kolm küünalt.kas midagi on süütesüsteemis valesti?
või juhtusid lihtsalt küünlad praagid(ei usu eriti)?
küünaldena kasutan A11
Vasta
#2

lühisesse ? mis kas säde uitab ringi ?
Vasta
#3

jah peksab kuhugi mujale ja surveall tõõtab üldse väga halvasti
Vasta
#4

saada motamehele u2u, ta teab elektrist kõike. usu mind:yes
Vasta
#5

süütevool nõrk või siis on tõesti halvad küünlad Toungue kusjuures ise kasutan eriti kiviaegseid a11 küünlaid millel see portselan osa on sile mitte rantidega ja pean tõdema et nad on ikka üle prahi
Vasta
#6

Usun et viga küttesegus. Ilmselt saab palju kätte ja see \"tapab\" küünla ära.
Kas küünal on tahmane või lausa nõgine?
Küünal peab olema kohvipruun. Ta põleb õige küttesegu ja süüte puhul ise puhtaks. Isegi siis kui ta veidi on tahmunud juba. Sellepärast ongi küünaldel eri margid.
Halvasti mõjub ka kahetaktilisele lühikesed otsad ja linnasõit. Kui on pikemalt linnas sõidetud siis täitsa loomulik et mootor enam õieti ei tööta. Siis tuleb minna maanteele ja sõita umbes 10 km täiega. Algul on taga metsik toss. Siis hakkab see tasapisi hajuma. Kui suits kadunud siis on mootor puhtaks sõidetud ja võib tagasi põõrata. Peale sellist ravikuuri töötab mootor jälle korralikult.
Ka mootori sissesõit tapab küünlaid. Õli rohkem ja hoitakse tuurid madalal.
Vasta
#7

jah küünlad olid tõesti ikka päris tahmased:eureka
eks ma üritan siis segu lahjendada
Vasta
#8

Kõigepealt pane õiget marki küünlad. Vähemalt minu 92 aasta Minski tehaseraamatus on öeldud, et õige küünlamark on A23B - vene tähed
Vasta
#9

10-nest vene küünlast 1 on korralik:mad::o
Vasta
#10

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Tziklivend
10-nest vene küünlast 1 on korralik:mad::o

Kümnest vene küünlast ükski pole korralik aga kõik nad sõidavad. Peale selle taluvad vene küünlad palju rohkem möödalaskmisi igasugusel regullil ja mootori kulumisel.
Vastupidine on NGK küünal väga hästi töötab ja peab vastu aga ainult siis kui reguleeringud paigas ja mootor normis.
Regullimata mootorile panna peale mingi vene küünal ja siis kui asi paigas osta korralik lääne küünal.
Võidusõiduküünlad kogunisti nii täpsed et käivitamise ajaks pannakse teine küünal. Kui mootor soe siis alles õige küünal peale. Veel on vihmaküünal ja hea ilma küünal. Erinevad hõõgarvu poolest.
Vasta
#11

Terve teadus see küünalde majandus......
Pajatage edasi.
Vasta
#12

Kui küünaldest lähemalt tahate teada siis vaadake \"Ladaklubi foorum\" teema \"mootor ja väljalase\" alapealkiri \"küünal\" Seal overspeedi postistuse on (esimese lehe lõpus) antud üks aadress kus on pildid milline peab küünla värv olema. On ka sellised pildid milline ei tohi olla ja mis siis viga on. Kenasti eesti keelde tõlgitud jutt juures.
Vasta
#13

Kas kontaktivahe, süütehetk ja küünla elektroodide vahe võib küünla lühisesse jooksmisele ka kaasa aidata?
Vasta
#14

ikka kui plahvatus on valel ajal..siis hakkab küünaldele igast värki peale kogunema ja niimoodi nad tuksi lähevad Sad
Vasta
#15

aga mootor töötab iseenesest täiesti normaalselt ja ei tundu nagu midagi valesti oleks
Vasta
#16

krt ära sõnusin.
nüüd tekkis selline probleem et tuled hakkavad vilgutama kõrgetel pööretel. lähevad kohe väga väga heledaks ja siis põlevad läbi.lihtsalt pirni niit sulab ära.
kas viga võib olla genekas?
või pigem selles nn. hõbekarbis?
igatahes madalatel pööretel põlevad tuled ilusti ühtlaselt kuni gaasikeeramiseni kus nad siis vilkuma hakkavad.
Vasta
#17

Sul annab ta liiga kõrget pinget.Vaheta süütepool,uuri kõik üle
Vasta
#18

süütepoolis ei paista viga olevat. sest tuled vilguvad ju?ma arvan et hõbekarp või genekas.sest asi reageerib ainult pööretele.
Vasta
#19

Äärmiselt rumal oleks küll tulede läbipõlemise korral viga süütepoolist otsida! Viga ikka kuskil palju varem enne süütepooli peab peituma! Kuna pinge liiga suur on, on viga tõenäoliselt alaldis, kuid kus see Minskil asub, ei tea täpselt, kuid suure tõenäosusega tegemist sellesama karbiga sadula all
Vasta
#20

Hõbekarp on õhtal,või mähised on lühises.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne