04-08-2011, 23:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2011, 23:12 PM ja muutjaks oli unimüts.)
(04-08-2011, 18:09 PM)muska71 Kirjutas: Mis nipiga mootoril rihmaratas vända otsast kätte saada?Kiire lihtmenetlus kergelt meisel karteri ja rihmaratta vahele tulemusi ei andnud,suurt jõudu rakendada ei julge,ratas ise arvatavasti malmist ja kergelt purunev.Ühel teise projekti mootoril avastasin,et õlipumba imitoru logiseb ja vaja korralikult kinnitada.Ega muidu ju ei saa kui karteri ots maha võtta.
Rihmarattal on 3 auku. Mälu järgi m8 keermega. Keerad pika keermega poldid sisse ja vastu mootorit paned suurema plaadi vastu toetamaks et mootori otsakaane sisse auku ei suru. Ja hakkad pigistama ühtlase jõuga seda rihmaratast otast.
Rihmaratas ise on silindrilise koonuse peal kiiluga.
Enamjaolt jah lähevad nad puru. Uus õnneks vaid 15 euri.
vahetasin ise just kevadel seda.
unustasin mainida. Vanemal mudelil on 2cm suurem rihmaratas. Ehk siis harkovi masinal suurem kuna gene vajas teisi pöördeid vahe 2cm.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.