06-08-2011, 19:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2011, 20:22 PM ja muutjaks oli muska71.)
Täna võtsin mootori otsakaane maha ja leidsin toreda üllatuse.Kõik hammasrattad olid suvaliselt täiesti umbes võllide otsa pandud,mitte ükski hammakas polnud märkide järgi paigas.
võtsin 4 ja 7 hammakad maha siis ajasin märkide järgi asja paika.Hammasratas 7 loksub kuidagi liialt palju võlli otsas,hammasratas 7 ei loksu,mõlemad pronks puksil.Kas seda puksi saada on?Huvitav oleks teada kuidas tollal kappremonti tehases tehti. Kas üks mees ladus kogu mootori kokku või oli see liini töö kus igal mehel oma lullad komplekteerida?
Kui sain selle mootori siis olid maha kruvitud starter,kütusepump koos torude ja pihustitega,tunnilugeja koos õli sissevalamisauguga,genekas ja ka siduri kettas..Sidur mitte t25 oma vaid t40 oma 2surveplaadiga vedrud ja plekist korv.T40 sidur vist ei mahu t25 traktorile peale?Kas t40 sidur keskmise suure auguga kettaga hakkab toimima t25 hoorattal?Too mootor läheb uaz käimari otsa.
Kas sellel mootoril käib väntvõlli eesmise zimmeri vahetus ainult seestpoolt ehk mootor laiali kiskuda?
Kui sain selle mootori siis olid maha kruvitud starter,kütusepump koos torude ja pihustitega,tunnilugeja koos õli sissevalamisauguga,genekas ja ka siduri kettas..Sidur mitte t25 oma vaid t40 oma 2surveplaadiga vedrud ja plekist korv.T40 sidur vist ei mahu t25 traktorile peale?Kas t40 sidur keskmise suure auguga kettaga hakkab toimima t25 hoorattal?Too mootor läheb uaz käimari otsa.
Kas sellel mootoril käib väntvõlli eesmise zimmeri vahetus ainult seestpoolt ehk mootor laiali kiskuda?