05-11-2011, 22:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2011, 22:44 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
Praeguste, lääne õlidega pikendab tunduvalt vene mootori eluiga, kuid puänt on selles et see tuleb valada uude või kapremondist tulnud mootorisse, kus ei ole midagi s...lahti tulemas. Sest pesuaine või kaasaegne heade pesuomadustega õli päästab kogu selle saasta korraga liikuma ja siis on õnnetus 90% käes. Ksf unimüts võiks proovida vene õliga töötanud mootori klapikambri kaant käsitsi seest puhtaks pesta- alul lauanoaga lükata, siis diiselküttes jne. See saast on ikka nii kinni, et vene õli ei päästa sealt midagi enam liikuma vaid koguneb aga juurde. Ja midagi hullu ei juhtu. Samas ma ei tea palju tsentrifuugi lääne masinatel kasutatakse- see pea igas vene mootoris ja võib hea õli lisandid küll ilmaasjata välja korjata.