01-06-2012, 12:09 PM
D-21 mootoril on tsentrifuug ju umbne. S.t õli surutakse tsentrifuugi rootorisse ja välja saab ainult düüside kaudu. Väljub küll puhastatud õli, kuid see ei lähe magistraali, vaid karterisse tagasi. Kui nüüd paberelementi juhtida õli samamoodi ja mitte pealevoolu piirata, jookseks kogu õli karterisse tagasi ja saaledele jääks vaid hädine nire. Juhul kui oleks tegu täisvoolutsentrifuugiga, läheks paberelement lihtsalt selle asemele. Kui nüüd kukalt kratsida, siis äkki isegi leiaks koha, kust magistraal suunata läbi filtri. Õlimassiivi täisvoolufiltreerimine annaks tõenäoliselt mingi mootoriressursi pikenemise. Mis suurusjärgus, see on omaette küsimus.
MTZ õlisüsteemi ehitust peast ei tea, kirjandust käe all ei ole, järsku on seal miskit teisiti, näiteks täisvoolutsentrifuug. Ja mis see lääne õli siia puutub?
MTZ õlisüsteemi ehitust peast ei tea, kirjandust käe all ei ole, järsku on seal miskit teisiti, näiteks täisvoolutsentrifuug. Ja mis see lääne õli siia puutub?
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.