08-12-2012, 21:48 PM
(08-12-2012, 15:54 PM)muska71 Kirjutas: Kas siduri võll peabki korpuses rippuma?
Lisaks osakonna põhjas natuke õli,tõmbasin peoga tühjaks.All kuskil tühjendusava pole ja ka peal ei hakanud pingit punni silma siis järelikult õli läheb ise käigukastist mingite salakäike pidi sinna osakonda?
Sidurivõll peabki loksuma, sest muidu ragistaks ta ühest otsast siduriketast, teisalt käigukasti esiotsa laagrit.
Probleem mis mulle hoopis silma jääb on teistsugune. Nimelt su käigukasti otsa laagri korpuse kinnituspolte on puudu!!!!! LIsaks tundub, et keegi amatöör on traadiga poltide kinnituse ära unustanud.
Ise oleks kontrollinud veel lisaks 2 asja selle käigukasti mineva võlli osas.
1) Kui suur on laagrikulumine paremale vasakule.
2) Kui palju see võll käigukasti sisse annab suruda ja välja tõmmata.
See võll peab olema väga tihkelt sees. Väga väikse loksuga, et ta reevershammakaid ära ei jahvataks.
Sellel mudelil oli ju see roolikarbi õlitus ka altpoolt ehk pronkspuksi õlitati altpoolt üles surutav õli (sidurikojas on roolikarbi all üks ca 30mm läbimõõduga auk.
Sidurikoja all peaks jälle üks koonusegamutter (22mm võtmega keeratav) Kust sai ka õli välja lasta. Kuid see võis ka hüdroajami all olla - pole ammu sealt alt kaenud
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.