09-11-2014, 15:44 PM
Ise küsin ise vastan. Tegin ka foorumiväliselt pisut uurimistööd ja sain ühe kuliibinlase kontaktid kes sama probleemiga reaalselt hädas oli. Tema jutustas järgmist.
Olles komplekteerinud T-25 ja T-40 mootorid sama aegselt uute kolbide, hülsside ja eelsüüteküünlaid omavate silindripeadega selgus klappe reguleerides, et stoppermutrit pole enam kusagile keerata. Keere oli nookuri välispinnaga tasa. T-40 mootoril lasi ta nookuri sambad madalamaks freesida aga hiljem T-25 mootorit komplekteerides kasutas SMD mootorilt pärit reguleerpolte. Nendega õnnestus polt fikseerida. Aga ega suurt mängumaad seal ei jäänud.
Seda ta ei osanud kommenteerida kas tegu oli praagiga ja tema poolt ostetud 6 silindripead osutusid kõrgemaks või ongi uued pead kõrgemad.
Kolbidel mingeid erinevusi pole, küünal väljub kahe klapi vahelt pööriskambri kohale ja küünla keere on sama mis VW Golfil.
Need alumiiniumist jahutusribidega silindrid on eelajaloolised ja peaks olema üldse 95mm kolvi jaoks. D.21 eelkäija.
Olles komplekteerinud T-25 ja T-40 mootorid sama aegselt uute kolbide, hülsside ja eelsüüteküünlaid omavate silindripeadega selgus klappe reguleerides, et stoppermutrit pole enam kusagile keerata. Keere oli nookuri välispinnaga tasa. T-40 mootoril lasi ta nookuri sambad madalamaks freesida aga hiljem T-25 mootorit komplekteerides kasutas SMD mootorilt pärit reguleerpolte. Nendega õnnestus polt fikseerida. Aga ega suurt mängumaad seal ei jäänud.
Seda ta ei osanud kommenteerida kas tegu oli praagiga ja tema poolt ostetud 6 silindripead osutusid kõrgemaks või ongi uued pead kõrgemad.
Kolbidel mingeid erinevusi pole, küünal väljub kahe klapi vahelt pööriskambri kohale ja küünla keere on sama mis VW Golfil.
Need alumiiniumist jahutusribidega silindrid on eelajaloolised ja peaks olema üldse 95mm kolvi jaoks. D.21 eelkäija.
Aquila captas non muscas.