13-05-2015, 23:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2015, 23:47 PM ja muutjaks oli unimüts.)
(13-05-2015, 23:28 PM)2715 Kirjutas: Nuiast on võimalik hankida nii silindrivart kui ka toru väga mõistliku hinnaga.
Samas on neil ilmselt olemas ka põhjad ja korgid niiet see uus silinder ei pruugi kallim tulla kui poest rämpsu kokku osta.
Viimased vene silindrid pole isegi kroomvarrega tehtud vaid nad on enda jaoks avastanud kalibreeritud võlli ja seega kõik väljas olevad varred lähevad rooste...
Belarusile igatahes müüakse sellist silindrit poes süüdimatult.
Tihenditega aitab Mehka ja ilmselt ka Hüdroscand ja neid on tänapäeval liigagi palju eri variante, mis on võimalik kasutada ringitehtud või täiesti uuel kolvil ja miks mitte ka peale üritada uue mõõduga tihendisoont treida.
Legodega mängimine jäägu lastele. St kombineerimine on tore asi, kuid 99% tegelastele mõtetu.
Venelase kroom on nagu hiina kondoom. See ei ole kaitsekiht. Kalibreeritud silindrid olid jah 90ndate alguse teema venemaal, kuid need asendusid tänapäeval Poola ja Ukraina toodetega, mis on hinnalt odavamad.
Rusi originaal silindrid on kroomvarrega. Poolakad ei ole.
Reaalselt mõtlevale inimesele on 2 võimalust.
1) kas leidub firma või eraisik, kes võtab vana silindri lahti, paneb uued osad sisse nii et omanik ei peaks kaasa mõtlema.
2) Kes toodab uut silindrit mõistliku hinnaga.
Leiutamine, et ostame tihendi siit, sääre sealt ja hülsi kolmandast kohast on mõtetu loogika. Kas reaalselt mõni inimene veel mõtleb ka palju see maksma läheb? Kui sedasi tegutseda siis olen kindel, et varuosade hankimiste peale läheb 2x uue silindri hind ja remondi aeg on võrdeline 1 uue silindri hinnaga.
Samas kuna maa inimestel naguniii midagi tarka teha pole, siis kiidame takka.
Ma pooldaks ka ise kõiksugu mõistlike leiutamisi. Kuid reaalselt aja surnuks löömist ei saa töötegemiseks lugeda ju.
Teisalt mõislik inimene teeb tööd mida kõige paremini oskab. Seetõttu see remont ongi nagu kondoomi lappimine. Kulutame varuosadele raha, kulutame varuosadel otsimisele aega/bensiini. ja remontimise enda aeg + leiutame kuidas asi tööle panna. Kogu see protsess võtab vähemalt 2 päeva aega +kulumaterjal. Normaalsel inimesel on aga tööpäeva hind 50euri juures. Seega ütleme, et silindri kulumaterjal on 50euri, nende saatekulu/äratoomine 20euri. Tööaeg 100-200euri == kogutulemus on see, et silinder läheb seal 170euri maksma ja tulemus on ikkagi kapremonditud silinder. Olen kindel, et selle raha eest saab juba uhiuue silindri. Lastes kuskil firmas teha, kus on seda aga korduvalt tehtud, olen kindel, et koos paberitega saab poole odavamalt.
Kui nüüd enda aega ei arvesta ja autoga ka sõitmist mitte siis 50euriga kekutada, et remontisime silindri ära ju igati bueno. Sellisel juhul ei tasu ka rääkida, et maal raske elu ja raha ei liigu üldse.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.