10-06-2015, 16:31 PM
Nii nüüdseks kohviveski seinaääres ja korralik kapist tulnud pada aiste vahel ja esimesed kiiremad ringidki tehtud.Siduriketas ja survevedrud läksid vahetusse ülejäänu jäi sama.Uuel mootoril hoopis teine hääl kohe ja järsemalt sidurit lahti lastes käib kets all ringi esimese käiguga ja olulisemalt erksam ja äkilisem.Süüde tahaks veel timmimist,õlisurve põhjagaasiga 5 bar,tühikäigul 3-4 bar.Kummaline,et töötava mootoriga kompressjooni maha tõmbad siis käib endiselt ja viskab sumpast sinist,vana lihtsalt jäi seisma.Mootor seisis aasta või paar seinaääres ja klapikambri kaane tutikas kaasaegne tihend oli lihtsalt peal kergelt õline ja täiesti väljaveninud.Panin vanad peale.