04-11-2015, 11:30 AM
Diiselmootor suudab õli nii ka ära põletada et mingit suitsu ei teki juhul kui mootoril on koormus peal ja kolvid-põlemiskambrid on töötemperatuuril.
Oli Iveco veoauto, mis võttis 1000 km peale 5 liitrit õli ja mingit suitsu ei olnud.
Sel aparaadil olid klapipuksid lahtiselt plokikaanes ja õli mis klapikambrist pukside vahelt silindrisse jooksis sai sissemineva õhu poolt ära pihustatud ja põles koos diisliga täielikult ära.
Ainuke asi, mis viitas õli sattumisele silindrisse oli et mootor ei jäänud kohe seisma kui gaasi maha tõmbasid.
Eks ta lekkis muidugi rõngaste vahelt ka sest õlirõngad olid nii kulunud et vedrud olid vastu hülssi ja lukuvahe 25mm ning surverõngastel tubli 15mm.
Poest ostetud uued rõngad on ka suur loterii vene tehnikale, kuna pakist leiab paar rõngast mis silindrisse pannes täie pinnaga liibuvad.
Kui kroomitud rõngal ikka valgus läbi paistab hülsi ja rõnga vahelt siis selle sissetöötamist ei jõua keegi ära oodata.
Oli Iveco veoauto, mis võttis 1000 km peale 5 liitrit õli ja mingit suitsu ei olnud.
Sel aparaadil olid klapipuksid lahtiselt plokikaanes ja õli mis klapikambrist pukside vahelt silindrisse jooksis sai sissemineva õhu poolt ära pihustatud ja põles koos diisliga täielikult ära.
Ainuke asi, mis viitas õli sattumisele silindrisse oli et mootor ei jäänud kohe seisma kui gaasi maha tõmbasid.
Eks ta lekkis muidugi rõngaste vahelt ka sest õlirõngad olid nii kulunud et vedrud olid vastu hülssi ja lukuvahe 25mm ning surverõngastel tubli 15mm.
Poest ostetud uued rõngad on ka suur loterii vene tehnikale, kuna pakist leiab paar rõngast mis silindrisse pannes täie pinnaga liibuvad.
Kui kroomitud rõngal ikka valgus läbi paistab hülsi ja rõnga vahelt siis selle sissetöötamist ei jõua keegi ära oodata.