04-03-2016, 11:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-03-2016, 11:42 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(04-03-2016, 11:16 AM)qwerty009 Kirjutas: NL traktori varuosa hind on madal ning knowhow ka inimestel olemas kuidas asja remontida. Jaapani rauale võib varuosade saamine iseenesest juba keeruline olla, hinnast rääkimata. Eks see seab turu eelistused ning hinnaskaala.
6k€ uus hiina traktor T-25 küll kuidagi võrdlust ei kannata. Olen kunagi ühte näinud ning võttis ikka muigama küll, et mis krdi asi see selline on. T-25 vaatamata oma puudustele vähemalt meenutab traktorit.
Aga oled sa selle muigamapaneva asjaga töötanud? Mina olen - muie kustus. Jah, sel ei ole 32" tagaratast ega 38 cm kliirensit, aga arvestades füüsikalisi piiranguid, siis ma ei näe peale CAT II rippsüsteemi põhjust maksta SÄÄRAST raha põksinäksi eest inimesel, kes täpselt ei tea, MIDA ta on ostmas. "Hiina ime" mootor käivitub ka -21 juures probleemideta, sisse ja välja saab käia ilma end haigeks turnimata. Rääkimata mõistlikumast kaalujaotusest ja hüdroroolist.
Vene varuosade madala hinna nullib nende olematu kvaliteet. Mis kasu on võlli neli korda odavamast hinnast, kui seda võlli tuleb kolm korda vahetada? Nõukaaegsed varud on juba läbi saanud (no mõni ladu veel olla kusagil), uus kraam on järjest saast.
Teadmiste olemasolu lünklikkus selgub kohe, kui on vaja mõnda asja reaalselt teha. Näiteks reeversi hammasrattaid paika sättida või pidurilinti vahetada.