11-05-2016, 09:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2016, 09:44 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(11-05-2016, 09:27 AM)unimüts Kirjutas: Esmalt kaugelt soovitada ja siis remontida on keeruline. St masina olukorda ei ole kirjutades võimalik tuvastada.
Hammakatega enamjaolt ei juhtu midagi, kui just tsuksi roolitaga pole olnud. Enamik vigu ikka vanadest remontimistest või tegemata jäänud hooldustest.
Vaheta esmalt käigufiksaator vedrud välja. Neid 4tk asuvad piduri pedaali all 4 poldiga kaane all. See aitab veidi tugevamalt käiku sees hoida.
Teisalt arvesta sellega, et traktor on suurem motoplokk, juhul kui 5t raskust taga siis masin loobibki käiku välja. Näiteks 6 käiguga on mõeldud, et traktor võib sikutada ainult paarsada kilo, esimesega oli ligi tonn. Kõik üle selle peenestab masinat ja hakkavad anomaaliad tekkima.
Jämedalt nõus, paar kõrvalmärkust.
Esiteks ei ole varuosade "igaks juhuks" varuksostmine kuigi mõistlik strateegia. Küll peale lahkamist selgub, mida vaja vahetada ja mida mitte.
Põksinäks on 0,6 kN veojõuklassist. See ei võrdu kuuesaja kiloga, kuna kilo on massi, mitte jõuühik, eksole. Sõltuvalt rehvi haardest, võib põksinäks veeretada ka 8 tonni, enamaks puudub mass.
Kui fiksaatorite vedrud on terved, siis ei ole vedrude vahetusest palju abi. Aga tasub igal juhul kontrollida nende seisukorda.
Kas T-25-l on kasutatud ka jäiga blokeeringuga kastikaant?