23-05-2016, 09:52 AM
(21-05-2016, 18:06 PM)unimüts Kirjutas: Naljanumber on hoopis see, et iga mats tahab iga aasta mitu korda neid kütusetorusid lahti võtta. torude poldid keeratakse ikka 3m pikkuse kangiga jõuga kinni ja vaskseibid võetakse ikka kivikõvalt kasutusele.
...
A misasja neist torudest lahti kiskuda? Üks kord vahetada filtrid korralike vastu ära, laod kontrollitud liitepindadega torunduse uute vaskseibide ja korralike stutsidega kokku ja unustad aastakümneteks. Vahetad ainult filtrielementi.
Mis õhuhädadest kõik räägivad? Töötate pidevalt paagipõhjaga või? Diiselmootori etteandesüsteem peab olema hermeetiline, välja arvatud ülevoolu paaki suubumine, mis enamasti jääb kütuse pinnast kõrgemale.
Võib-olla on põksinäksi tulnud tehasest ka ilma paaki suubuva ülevooluta, aga saskal igatahes on peenfiltrist läbi pihustite paaki suunduv ülevool täiesti olemas. Kenasti süsteemi kõrgeim punkt, kuhu õhk peaks oskama ise roniuda. Kui etteandepumba klapid peavad, siis ei ole võimalik õhul süsteemi tööd rikkuda isegi ebatiheda filtrikopsiku kaudu sisse pääsenult.
Kust isand unimüts on soetanud peenfiltri kunnituspoldi mutri seibi alla käiva profiiltihendi? Tihtrehvi ventiili otsast lõigatud kübar ajab küll asja ära, aga õige see sinna ei ole.
Ma ei näe põhjust läbipaistvasse filtrisse nii halvustavalt suhtuda: sellest on hästi näha, mihandnde sodi paagist tuleb. Ei maksa ju midagi, et vähimagi kahtluse korral välja vahetada. Peenfiltrisse sisse ju ei näe...