11-12-2016, 20:59 PM
Ma ei tea kas see mootori remont on kellegi fantaasia vili või mis teema on.
Reaalsuses, kas mõeldakse ka, mis juhtub, kui panna mootorile sellised hülsid kolvid, mis on tihedad? Nähtud mitmeid autode remontijaid, kellel peale sellist remonti natukese aja pärast keps küljepealt kaema tuli, mis väljas toimub.
Kui tõesti tahetakse sellest mootorist asja saada, siis tuleks ta nullist üles ehitada. St tervenisti laua peal laiali võtma ja kulunud detailid välja vahetama.
Jutt tihenditest on osaliselt õige. Mõned tänapäeva tihendid ei kõlba kuhugi. Sama kehtib ka veneaegsete kohta. Silmaga vahet teha pole praktiliselt võimalik, mis on hea ja mis mitte.
Saaksin aru, kui sellist juttu "remondist" räägiksid viimase aja ärikad. Need vaid ei viitsi remontida vaid sambakihile tõmmatakse uus värvikiht peale ja mootorisse läheb 2x õlikogus, et enne õuepealt ärasõitu (garantii lõppu) masin kokku ei jookseks.
Kui aga tõesti plaan remontida seda mootorit. Siis võta ta tõesti juppeks laiali. See 5000tt on ta seest suht õredaks jahvatanud. Selle mootori lahtivõtmine esmakordselt rahulikult on päev aega töööd ja kokkupanek kaks päeva. Uoutubes piisavalt klippe, kus näidatakse polt poldi haaval ära kuidas kokku laduda. - tegu ju praktiliselt võrri mootoriga, millel lihtsalt jupid suuremad.
Ise vaatan mootori kuluvus astet enamjaolt väntvõlli liikumise järgi (pikitelge, hooratta ja koja vahele sõrakangiga liigutades - korras mootoril on lõtk kümnendik, kohviveskil pool sentimeetrit)
Reaalsuses, kas mõeldakse ka, mis juhtub, kui panna mootorile sellised hülsid kolvid, mis on tihedad? Nähtud mitmeid autode remontijaid, kellel peale sellist remonti natukese aja pärast keps küljepealt kaema tuli, mis väljas toimub.
Kui tõesti tahetakse sellest mootorist asja saada, siis tuleks ta nullist üles ehitada. St tervenisti laua peal laiali võtma ja kulunud detailid välja vahetama.
Jutt tihenditest on osaliselt õige. Mõned tänapäeva tihendid ei kõlba kuhugi. Sama kehtib ka veneaegsete kohta. Silmaga vahet teha pole praktiliselt võimalik, mis on hea ja mis mitte.
Saaksin aru, kui sellist juttu "remondist" räägiksid viimase aja ärikad. Need vaid ei viitsi remontida vaid sambakihile tõmmatakse uus värvikiht peale ja mootorisse läheb 2x õlikogus, et enne õuepealt ärasõitu (garantii lõppu) masin kokku ei jookseks.
Kui aga tõesti plaan remontida seda mootorit. Siis võta ta tõesti juppeks laiali. See 5000tt on ta seest suht õredaks jahvatanud. Selle mootori lahtivõtmine esmakordselt rahulikult on päev aega töööd ja kokkupanek kaks päeva. Uoutubes piisavalt klippe, kus näidatakse polt poldi haaval ära kuidas kokku laduda. - tegu ju praktiliselt võrri mootoriga, millel lihtsalt jupid suuremad.
Ise vaatan mootori kuluvus astet enamjaolt väntvõlli liikumise järgi (pikitelge, hooratta ja koja vahele sõrakangiga liigutades - korras mootoril on lõtk kümnendik, kohviveskil pool sentimeetrit)
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.