16-02-2017, 10:12 AM
(16-02-2017, 09:54 AM)muska71 Kirjutas:(16-02-2017, 00:49 AM)Daff Kirjutas: Diiselküte on muide selline produkt mille sisse või millega ei maksa kunagi midagi konserveerida. Seistes hakkab see metalliga reageerima (väävel) ja sööb raua ära. Kui selle pumba lahti võtad siis näed kuidas kõik on musta mullataolist muda täis ja raua sees on augud nagu herneuss oleks järamas käinud.VÄGA PÕNEV,mul just plaanis vana k mootor mis pulkadeks ära konserveerida ja mõtlesin just tünni panna ja diisel peale valada,aga see trall jääb siis ära.uus õli parem või mida targemad soovitavad?
Konserveerimismäärded on põhjusega hinnalised...
Suvaline odav uus mootoriõli lööb ka aastat 5 vastu.
Seda "pumbalatti" pöörispeal kutsutakse dosaatoriks ja selle liikumist näeb 4 kruviga kaane alt. Kui mootor ei tööta, peab gaasi maha lükates olema alumises ja peale tõmmates ülemises asendis. Mittetöötava pumbaga vahepealsetes asendistes ei püsi.
Elusa pumba võib selle kaaneta käima panna. Lekkiva sõela puhul saab diislikütusedušši.