22-04-2017, 22:34 PM
(22-04-2017, 22:12 PM)mihkelr Kirjutas:Huvitav(22-04-2017, 21:07 PM)unimüts Kirjutas: 2) reevers hooval, mis sa saaad, see tulleb üle keevitada. Olen suutnud mitmeid pooleks murda ja siis on see lülitusplekk käigukastis ja oi kui mõnus seda sealt kätte on saada.
Kõik õige, aga lisan ka oma kogemused.
1) See piluga leht, mina keerasin selle lihtsalt jalust ära, nii 90 kraadise nurga alla, google translate-i abil sain vene foorumist infot, et nii tehtud ja pole midagi juhtunud, et käigukasti kaant pole vaja maha võtta.
2) Uut plekki pole vaja kangile soetada kui on olemas natuke plekki, viilid sobiva paiga reeversi sakkidele ja pole probleemi.
4) Minul jäi ette kompressiooni kang, tuli lühemaks teha, peale lõikust sain aru, et oleks saanud ka nii, et reeversi kangi kuumaks ajada ja sobivaks painutada, aga tol hetkel ei tahtnud ju uut asja rikkuma hakata.
pulga võid ju ära keerata, Kuid ma ei taha mõelda kuidas vähe ebakompetentsem inimene õnnetuse korral käigu välja saab kui see plaat juhuslikult käigu ära plokeerib.
Selle keevituse all mõtlesin seda detaili hoopis, see tikub ära murduma otsast.
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...7-087.html
Kompressiooni kang ei jää ette, nende käigukangide painded kõik samad. Võimalik et mõni tegi kompressioonikangi ennast veidi sirgemaks.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.