07-05-2017, 21:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2017, 21:14 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
1.Kui dekompressiooni vändal tuulekoja juures splint eest kadunud, siis saab üks silinder tagant pääseda ja väljalülitatuks jääda. Peaks ebanormaalselt tossama.
2.Kui pikemat aega seisnud, siis ND pumbal jääb 4 poldiga luugi taga dosaator paigale. Õrn vedru teda enam ei suuda nihutada- lõgista kahe sõrmega teda nats aega. Üksikasjalisemalt vaata ksf Muska postitustest. Üleüldse peale seiskamist kavalam anks uuesti peale tõmmata ja jättagi. Kes teda oma kodus ikka nii kõvasti müksib, et käima kargab ja plehku paneb.
2.Kui pikemat aega seisnud, siis ND pumbal jääb 4 poldiga luugi taga dosaator paigale. Õrn vedru teda enam ei suuda nihutada- lõgista kahe sõrmega teda nats aega. Üksikasjalisemalt vaata ksf Muska postitustest. Üleüldse peale seiskamist kavalam anks uuesti peale tõmmata ja jättagi. Kes teda oma kodus ikka nii kõvasti müksib, et käima kargab ja plehku paneb.