Küsimused t-25A-1 kohta

(18-06-2017, 11:08 AM)muska71 Kirjutas:  soe soovitus,pane miskid asisem lääne filter peale.need muidugi tihendi poolelt käsipumbaga antavat survet ei kannata sülitab tihendi vahelt välja.kolm korda k......n ja siis enam väga ei pumbanud.mul muidugi ka ümber ehitatud ja pumbast tagasivool läheb otse paaki mitte pealevoolu.eespool pildid värgid olemas minu tehtust.

Mis mõttes ei kannata survet?  Kui lõi tihendi vahelt välja, siis ei olnud korralikult kinni. Sest ei ole vahet, kas pumbata käsipumbaga või annab toitepump selle pool atti survet - ühtemoodi määrab töörõhu surveklapp KSP tagasivoolus.
Vasta

(18-06-2017, 00:50 AM)unimüts Kirjutas:  
(18-06-2017, 00:30 AM)SiimL Kirjutas:  No sai aetud ka algul seda õhku välja, tihendid said kõikidesse kohtadesse uued mida näpitud sai, see peenfiltri tihend jumala ok.

Enne hakkab jaanalind kuldmune munema, kui tihendid pidama esimese korraga.

Ma panin ise ka kõik tihendid  uued. Kuid tegelt ei pruugi alati olla tihendid. Kas sa vahetasid ka mõned torud? või võtsid lahti mõne. Kui lahtivõtsid siis juhtub tavaliselt, et värvi tükike läheb vahele ja ei hakka tööle.

Käsipumbaga pumbades, et pehme pumpamine on, see näitab esimesena märki, et sul on õhk süsteemis. Hakka harutama järjest. Tavaliselt mõni stutser pole korralikult kinni või vooliku ots/toru ots on vigane - laseb läbi.

Nb kui sul õhutust peal pole, siis keera settepottide pealt tagasivool korra lahti ja pumpa potid täis :Big Grin

NB 2
Sai siin ka ühe elukaga ise jännatud, krt närvi ajas mustaks kõik 20x üle käidud ja tulemus oli see, et masin ei tahtnud käima minna peale remonti enam, kui paagis oli pool paaki kütet. Kui rohkem siis hüppas kohe käima.  Seega sorry kui sul närv must siis soovitaks esimesena ka paak kütet täis panna.

Täna sai veel tihendid ka üle vaadatud, tunduvad okeid. Jah vahetasin ühe toru mis viib kütuse mootorisse paagist.

Sai ka õhk välja aetud kuid kasu ei midagi. Keerasin tagasivoolu toru lahti ja pihustite torud, kui starterit anda peaks ju sealt kütus tulema? Ma ei ole just kõige targem selle alal aga kütust ei tulnud. Sai proovitd järjekordselt käima vedada, kuid ei miskit suitsu ei viska grammigi. // Sai ka paak ääreni täis pandud, tundub ,et kasu pole Big Grin
Vasta

(18-06-2017, 14:34 PM)v6sa Kirjutas:  
(18-06-2017, 11:08 AM)muska71 Kirjutas:  soe soovitus,pane miskid asisem lääne filter peale.need muidugi tihendi poolelt käsipumbaga antavat survet ei kannata sülitab tihendi vahelt välja.kolm korda k......n ja siis enam väga ei pumbanud.mul muidugi ka ümber ehitatud ja pumbast tagasivool läheb otse paaki mitte pealevoolu.eespool pildid värgid olemas minu tehtust.

Mis mõttes ei kannata survet?  Kui lõi tihendi vahelt välja, siis ei olnud korralikult kinni. Sest ei ole vahet, kas pumbata käsipumbaga või annab toitepump selle pool atti survet - ühtemoodi määrab töörõhu surveklapp KSP tagasivoolus.
no on vahe.paagist tulev voolik oli oma lohakusest vasta rihma augu sisse söönud ja keset põldu minestas.filtriö peal tuulutus mutter lahti ja õhku välja ajama ja mingil x hetkel purskaev küljepealt just viimase õhugrammi välja laskmisel.lõpuks keerasin korgi juba varakult kinni ja lõpetasin käsitsi pumpamise.pihstitoru lahti ja starterit,küte hakkas suht ruttu tulema ja läks isegi ühe pütaga käima.2-3 korda käsipumpamine lõppes purskaevuga,lükkas külgepidi tihendi vahelt välja.kuna potsik plast siis tuleb mõistusega pingutada mitte toore jõuga.käivitub poolest pöördest akult.
Vasta

Mis filter Sul kasutusel on?

Tavaline 296 on ju soones tihendiga... Samamoodi MB filter.
Vasta

(18-06-2017, 16:17 PM)SiimL Kirjutas:  Sai ka õhk välja aetud kuid kasu ei midagi. Keerasin tagasivoolu toru lahti ja pihustite torud, kui starterit anda peaks ju sealt kütus tulema?

Siis ju järelikult õhk sees kui kütust ei tule. Filtripoti ikka kütust täis valasid? 

Esimene teema mis googlist ette viskas
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=29416
Kuna seal jäi lahtiseks, et kumb see parem või õigem variant siis on, kas pumba peal olev polt või siis pihusti mutter, siis ise toimisin nii, et kõigepealt pumba polt, kui sealt õhk väljas, siis pihusti mutter.
Vasta

Antud filter sai ostetud PM kaubamajast. [Pilt: cjIwKVL.png]

Jah filtripoti panin kütust täis, sai pihustite voolikud lahti tehtud, tagasivoolu samuti. Sai käiatud ikka omajagu aega, midagi ei tulnud.
Vasta

Mulle tundub, et kõrgsurve pumbas õhk vahel. Võidki käiata palju tahad ja õhutada aga ei midagi. Mina olen sellest ainult nii lahti sanud, et keeran pumba pea 4  6mm mutrit kergelt lahti, samal ajal käsitsi pumbates. Pumpad kuni tuleb ilma mullideta kütet. Siis korrlikult kinni tagasi ja käivitama.
Vasta

Selle asemel, et riskida KSP rikkumisega, piisab ühe pihusti survetoru lahtilaskmisest pihustipoolsest mutrist. Kui etteandepump on elus ja surveklapp toimib, siis lahkub ühk mõne sekundiga kõrgesurveosast, pihusti täitub paari tsükliga ja ongi elu sees tagasi.

Kui ettandepump on hõre või surveklapp rõhku ei pea, on iseasi.

Seda kõike saab vältida, kui niiske paagiga mitte lolli mängida, vaid tankida õigeaegselt.
Vasta

(18-06-2017, 23:26 PM)v6sa Kirjutas:  Selle asemel, et riskida KSP rikkumisega, piisab ühe pihusti survetoru lahtilaskmisest pihustipoolsest mutrist. 

Seda kõike saab vältida, kui niiske paagiga mitte lolli mängida, vaid tankida õigeaegselt.

Ma teen sulle kasti õlut välja, kui sa suudad KSP peppu keerata kütusesüsteemi õhutamisega. Jäägem ikka reaalsusesse paanika külvamisega Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Tal sai jah paak tühjaks lastud, et uus voolik panna mis viib kütuse mootorisse. - seega see võib olla üks põhjus miks see probleem tekkis?

Eks homme üritan need 4 mutrit lahti keerata ja pumbata, eks ole näha.
Vasta

(18-06-2017, 23:41 PM)viplala Kirjutas:  Ma teen sulle kasti õlut välja, kui sa suudad KSP peppu keerata kütusesüsteemi õhutamisega. Jäägem ikka reaalsusesse paanika külvamisega Smile

Paanika või mitte, aga soovitus avada ülimat puhtust ja täielikku hermeetilisust vajav liide labaseks õhutuseks on lihtsalt jama tehnikafoorumis. Seda enam, et sama asja teeb ära pihustipoolse mutri avamisega - see on liide, mis on mõeldud avamiseks.
Vasta

(19-06-2017, 00:11 AM)SiimL Kirjutas:  Tal sai jah paak tühjaks lastud, et uus voolik panna mis viib kütuse mootorisse.
...

Kas kütus paagist tulevast voolikust üldse läbi käib? Et seal mingi jama sees ei oleks takistamas...
Vasta

Kontrollitud käib.
Vasta

Gaas on ikka maksimaalse etteande asendis?
Käsipumbaga on tunda, et pumpad vedelikku ja mitte õhku?

Arvesta, et kui KSP surveklapp on kutu, ei sunni mitte miski kütust pumbapeasse ronima- ega ta loll ole, et poeb kitsasse prakku, kui lai trass paaki tagasi valla on.
Vasta

No algul polnud üldse survet käsipumbas sees, sai lahti keeratud nats kütust ise sinna sisse kallatud, siis alles tuli surve. Sai ikka päris pikka aega pumbata, ja siis surve kadus.
Vasta

(19-06-2017, 10:39 AM)SiimL Kirjutas:  No algul polnud üldse survet käsipumbas sees, sai lahti keeratud nats kütust ise sinna sisse kallatud, siis alles tuli surve. Sai ikka päris pikka aega pumbata, ja siis surve kadus.
Keera käsipump uuesti lahti ja vaata kas kolvi ümber olev o rõngas on terve.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

No seda sai juba vaadatud, terve. // Sai PMist tellitud uus etteande pump, samuti sai ka uus filtri kopsik tellitud kuna vanal oli vint maas ja ei saanud ilusti keerata teda - ilmselt selles võib ka üks viga olla ,et ta ei ole tihedalt kokku surutud ülevalt?
Vasta

(19-06-2017, 13:01 PM)SiimL Kirjutas:  No seda sai juba vaadatud, terve. // Sai PMist tellitud uus etteande pump, samuti sai ka uus filtri kopsik tellitud kuna vanal oli vint maas ja ei saanud ilusti keerata teda - ilmselt selles võib ka üks viga olla ,et ta ei ole tihedalt kokku surutud ülevalt?

Imitrassi lekke olulisusest on Sulle siin piisavalt jahutud - vaata oma süsteem üle!

Käsipumba tootlikkus on samas suurusjärgus väsinud starteri kerimisega ja ei ole mõtet voolu raisata asjale, mida saab teha pekirammul. Cool
Vasta

(19-06-2017, 13:01 PM)SiimL Kirjutas:  , samuti sai ka uus filtri kopsik tellitud kuna vanal oli vint maas ja ei saanud ilusti keerata teda - ilmselt selles võib ka üks viga olla ,et ta ei ole tihedalt kokku surutud ülevalt?

mina viskaks selle orginaal filtri minema ja miskit asjalikumat,kasvõi lammarist diiselautolt normaane filter peale.

oma filtri sebsin pärnu mnt alvest siis kui veel avatud oli,ei mina tea kelle või mille,tundub miski universaal.tihendi jaoks soon küll,aga näe pressib välja.kui äsja paigaldasin siis polnud probleemi.

kõrgsurvest õhu väljutamiseks ikka nii nagu võsa soovitab pihustil toru lahti pisut ja super.
Vasta

No see uus filter ei olegi otseselt ju originaal, ta ikka uuema aja oma. No homme saan uued detailid kätte siis proovib edasi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne