17-07-2017, 16:13 PM
(17-07-2017, 13:01 PM)2715 Kirjutas: Mõned kummalised küsimused T-25 kohta on tekkinud seoses plaaniga ristata ta esilaaduri ja tagumise kaeveseadmega.
Esiteks on selleks vaja palju suuremat hüdropumpa kui tal originaalist ja kuna sinna ei mahu ükski suurem pump siis küsiks, et kas kuskilt on võimalik hankida selline pumba väljavõte mis ulatub kaugemale välja või peab ise valmistama?
Teiseks et kas külgmine jõuvõtuvõll pöörleb mootoriga samade pööretega?
Kolmandaks kas on olemas sellist asja mis käib tagumise hüdropaagi asemele ja kus on jõuvõtuvõlli lülitus ja ülemine pool jääks vabaks?
Ühel mehel on kas mitte soovis selline elukas olemas, et kaevekopp on taga. Tal on küll vaid see aisade küljes.
Hüdropumba asemele ei saa suuremat kui nz16 panna, Laagrid väänad ribadeks. Endal tõmbab 16 ka juba käivitamisel suht hinge kinni. - ülekanded on valed st.
Hammakate suurused muidu erinevad. Sidurivõllil olev hammakas on väiksem kui hüdroajamis olev. Vahe kuigi alla 10 hamba miskit.
KÄigukasti külgmine jvv ei pöörle samade pööretega. Käigukasti sissetulev käbivõll on väiksema arvuga hammastega kui reeversplokis olev. Üldiselt seda kurnates suudad reeversi suht pekki keerata. Teisalt see pöörleb ju nii päri kui vastupäeva. Kolmandaks ta pöörleb vaid kui traktor liigub, neutraalis liuglevad vaid reeversi hammakad ilma võllita.
See hüdropaagi asemele. Seda olen näinud venelaste foorumis isetehtuna 30mm plaadist ja seal oli ka isetehtud terasest hüdropaak küljes. Poodides näinud pole.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.