17-07-2017, 22:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-07-2017, 22:27 PM ja muutjaks oli 2715.)
Tänud valgustamast selle traktori spetsiifikast.
Aus olla siis mina kopa masti sel aparaadil rippsüsteemi külge küll võtta ei julgeks.
Esiteks on see hüdropaak niigi õrn ja kehva kinnitusega ja teiseks kui see värk seal taga loksub pole temaga kuigi meeldiv mullas tuhnida ja sõita.
Käisin seda aparaati selle pilguga vaatamas kuhu seal üldse midagi kinnitada saab ja ega väga kiita pole asi.
Ainuke plaan mis tekkis oli eest poolraami poltide alla ja tagant kammitsatega pidurikambrite ümber ning siis veel ka taha hüdropaagi külge või asemele et talade vahekaugus oleks fikseeritud.
Hüdropumba paigutamine on ka tõsine väljakutse sest ta oma pumba asemele ei mahu midagi mõistliku tootlikusega ja kui sel niigi aeglaselt pöörleval mootoril on hüdropumba ülekanne ka veel aeglustav siis see ei lähe.
Külgmine jvv on jah aeglustav sest sättides mootori kõige mahedamalt tööle oli rihmarattal 1000 pööret ja külgmisel jvv ainult 700.
See, et see võll vahel ka tagurpidi pöörleb pole suur probleem sest niipalju kui sellega tagurpidi sõidetakse ei tee pumbale midagi.
Ilmselt saaks asja ka nii lahendada et siduri toruvõlli hammasratta asemele panna kaherealine ketiratas ja teha vastav korpus mis tuleb kaugemale välja ja pumba võllil on teine ketiratas.
Kindlasti tekib mõte, et milleks selline leiutis üldse?
Aga selleks et see on mõõtmetelt sobiv ja selle preparaadi saab umbes 1k rahaga kätte erinevalt selleks paremini sobivatest masinatest.
See pildil olev tagaots on küll silmale väga valus vaadata...
Aus olla siis mina kopa masti sel aparaadil rippsüsteemi külge küll võtta ei julgeks.
Esiteks on see hüdropaak niigi õrn ja kehva kinnitusega ja teiseks kui see värk seal taga loksub pole temaga kuigi meeldiv mullas tuhnida ja sõita.
Käisin seda aparaati selle pilguga vaatamas kuhu seal üldse midagi kinnitada saab ja ega väga kiita pole asi.
Ainuke plaan mis tekkis oli eest poolraami poltide alla ja tagant kammitsatega pidurikambrite ümber ning siis veel ka taha hüdropaagi külge või asemele et talade vahekaugus oleks fikseeritud.
Hüdropumba paigutamine on ka tõsine väljakutse sest ta oma pumba asemele ei mahu midagi mõistliku tootlikusega ja kui sel niigi aeglaselt pöörleval mootoril on hüdropumba ülekanne ka veel aeglustav siis see ei lähe.
Külgmine jvv on jah aeglustav sest sättides mootori kõige mahedamalt tööle oli rihmarattal 1000 pööret ja külgmisel jvv ainult 700.
See, et see võll vahel ka tagurpidi pöörleb pole suur probleem sest niipalju kui sellega tagurpidi sõidetakse ei tee pumbale midagi.
Ilmselt saaks asja ka nii lahendada et siduri toruvõlli hammasratta asemele panna kaherealine ketiratas ja teha vastav korpus mis tuleb kaugemale välja ja pumba võllil on teine ketiratas.
Kindlasti tekib mõte, et milleks selline leiutis üldse?
Aga selleks et see on mõõtmetelt sobiv ja selle preparaadi saab umbes 1k rahaga kätte erinevalt selleks paremini sobivatest masinatest.
See pildil olev tagaots on küll silmale väga valus vaadata...