07-08-2017, 23:53 PM
(07-08-2017, 23:17 PM)Laurts Kirjutas: Sai endale üks risu õue taritud, tulistan veel mõned küsimused:
roolikarbi väljundvõlli ots käib üle alla, seetõttu roolil lõtk veerand tiiru, kas seal saab midagi reguleerida või ainult uus karp?
Rippsüsteemi hüdraulika ei toimi, kang keskmises asendis saab aisasid käsitsi üle alla liigutada, kui silindri peal nupp alla vajutada jäävad aisad ilusti üles seisma, vähemalt koormuseta, jagaja probleem? Lisaks nupu vahelt lekib õli, on seal midagi remontida?
Kust sektorist võiks leida sisselöödud raaminumbri, väidetavalt kusagil hüdropaagi juures?
Siduripedaal ei tule vabatahtlikult üles - survelaagri küljes on nippel, see määrib ainult laagrit või peaks ka laagri liugpinda määrima? Tundub nagu kahvlivõll oleks pukside peal kinni, võlli muidu kätte ei saa kui mootor maha/traktor pooleks?
Roolikarp maha ja juppeks - pesu ja uued jupid sisse. Arvatavasti on 2 laagrit kutut. Alustuseks võid külje peal oleva suure mutri all olevat mutrit pingutada, see vähendab lõtku - alustueks.
Rippsüsteem vihjab, et pump kutu. Vilets tõstmine on pump ja alla laskumine nn tiksudes on jagaja. süntomid.
Hüdrosiindrit reaalselt vaja uuendada- tihendite vahetus ei aita. -enda petmine. Kes kus teeb - teada vaid külalegende.
Raaminumber jagajast ettepoole akukasti peal, starterist ülevalpool pirka. Mujal vaid poolraamil kui sedagi.
Siduripedaal - Võta piduri pedaali alt. käigukasti kõrval pisike m8 keermega hoob lahti vaata kas aitab. Ehk on fiksaatorvõll kinni mädanenud või valesti reguleeritud.
Sidurivõlli saab ka muidu kätte, kuid see juba nn kirurgiline lammutamine. Teinud seda paar korda, kui asi käpas siis saab hakkama, kui esimene kord siis soovitan mootor maha võtta.
Igatahes mina soovitan palju kannatust ja ülisuurt rahakotti. - teades mis tähendab risust traktori ehitamine, siis uue masina poest ostmine tuleb odavam.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.