04-12-2017, 22:06 PM
(04-12-2017, 21:35 PM)meli666 Kirjutas: Peale 88 aastat oleks see käigumajandus nagu loogilisem. 1-3-5 ja 2-4-6.
Kasvõi raske haagisega kiirendades äkki käiguvahed ühtlasemad?
Vanemal variandil 1-2-5 ja 3-4-6. Viimase käigu lülitamine võtab võhma ilmselt välja rutemini.
On need käigukasti sisud muidu ringi ka vahetatavad?
Venelasel ei kottinud see lülitamine ühtki peekarva. Teema oli hoopis selle nn teokäigu hammakaga, mis on käigukastis all ja mille purunemine on ilgem nuhtlus kõige paremale mehaanikulegi. Sest absoluutselt kogu kast peab puhtaks loopima, et seda alumist hammakat kätte saada. 18 hambane hammakas ei mahtunud nimelt käigukasti korpusest välja. 15 hambane aga mahtus. Ärge küsige miks nad sinna suuremat laagrit 305 asemele ei toppinud ja korpust ümber ei teinud.
Kõik kastid alates dt14 kuni t30a69 on omavahel täiskomplektsetena ümberlaotavad. Teisisõnu korpuste mõõdud on jäänud samaks.
Ma ise näiteks panin enda harkovi masina käigukasti korpuse sisse vladimiri tehase plokkdifriga ja hammakatega täiskomplektse sisu. Tean et vladimiri kasti sisu on ka pandud dt20 kasti.
Probleem on pigem selles, et mida vanem on masin, seda sitem on korpus ise. Vanematesse kasti viska 100m kauguselt laager sisse, uuematesse peab kuumutama, laagrit külmutama.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.